Luister naar Maxime ![:wink:]()
iSmokex zei:Ghb na mdma schijnt erg goed tegen de kater te helpen (heb dit zelf pas 1 x gedaan, maar wel met succes). Speed schijnt de kater ook tegen te gaan, tijdelijk, maar besef je dan wel dat wanneer de speed uitwerkt, hij harder terug komt!
Een andere optie is om de mdma later te nemen, maar dit had je waarschijnlijk zelf ook al bedacht.
Maargoed, ik denk dat speed de kater wel tegen houdt, voor een tijdje.
Ik vind je een lief meisje maar dit slaat werkelijk nergens op.iSmokex zei:Ghb na mdma schijnt erg goed tegen de kater te helpen (heb dit zelf pas 1 x gedaan, maar wel met succes). Speed schijnt de kater ook tegen te gaan, tijdelijk, maar besef je dan wel dat wanneer de speed uitwerkt, hij harder terug komt!
Een andere optie is om de mdma later te nemen, maar dit had je waarschijnlijk zelf ook al bedacht.
snoeihard zei:Ik heb gek genoeg nooit echt een kater overgehouden aan XTC-gebruik. Geen dinsdagdip niks daarna. Wel 2 dagen last van m'n kaken en verrotte smaakpapillen maar dat hoort erbijIk denk vooral omdat dat komt omdat ik het tot nu toe nog niet vaak heb gedaan + dat ik herstelperiode's van ongeveer 2 maanden (soms meer soms iets minder) hanteer. Bij een normale hoeveelheid en een juiste herstelperiode zal je denk ik ook vrijwel geen last hebben van een kater.
Wat ik altijd doe na een avond spacen: zoveel mogelijk slapen en uitrusten, veel eten en drinken ook al krijg je niks door je strot. Werkt altijd goed bij mij.

Drientje zei:Ik vind je een lief meisje maar dit slaat werkelijk nergens op.iSmokex zei:Ghb na mdma schijnt erg goed tegen de kater te helpen (heb dit zelf pas 1 x gedaan, maar wel met succes). Speed schijnt de kater ook tegen te gaan, tijdelijk, maar besef je dan wel dat wanneer de speed uitwerkt, hij harder terug komt!
kunlan zei:Ja want als je een lichtere kater wil, moet je meer drugs nemen... obviously.
Wel GHB hoor, heb je daar zelf ervaring mee? Ik wel meer dan genoeg namelijk, en ik klets echt niet uit mijn nek als ik zeg dat je kater daarvan vermindert. Dat je MDMA kater met weinig gebruik wel meevalt is ook bullshit, zelfs met genoeg tijd en lage dosering is die bij mij altijd hell, maar dat moet je maar voor lief nemen. Nou ja, een deel ervan toch..
Last time I checked was Sunseed een man overigens.![]()
k00k zei:Dat is onzin, ik heb nog nooit een MDMA kater gehad. Regelmatig gebruik ik MDMA.

Arizona zei:als je drugs gebruikt dan moet je de kater voor lief nemen. Dan heb je er het minst last van. Van te voren goed en gezond eten. Na afloop idem. Extra vitamine en goed slapen dan ben je zo weer het mannetje/vrouwtje![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."