#1
rr00 zei:aapje000 zei:hoi, ik heb ook een vraagje ivm dit topic en wou dus niet een nieuwe aanmaken
ik heb nu 2 weken geleden voor de eerste keer MDMA gedaan en wauw wat een ervaring zeg ^^ (3 keer vingertje natmaken en aflikken gespreid over 4 uur ofzo)
ben er achteraf paar dagen beetje down van geweest maar alles kwam terug op zn pootjes terecht na een dag of 3
nu zaterdag is er dan eigenlijk het laatste feesje van de zomervakantie en ik zou dan misschien met dezelfde mensen nog eens MDMA gebruiken. ik had me 2 weken geleden voorgenomen om zeker een lange tijd te wachten omdat ik al gehoord heb over de tolerantie en hersenschade(?) die er kan optreden.
sowieso na zaterdag zou ik lange tijd stoppen aangezien de school terug begint en ik mn studies zeer serieus neem en ook geen drugs doe onder het jaar (zelfs amper wiet).
Nu is het mijn vraag of het schadelijk zou zijn om zaterdag mdma te gebruiken. Ik ben redelijk groot en zeker niet te mager en eet gezond (vegetariër). Tolerantie kweken lijkt me niet zo heel erg aangezien ik toch langere tijd stop erna. maar ik maak me echter zorgen om echte hersenschade (waardoor ik bvb 'dommer') zou worden.
Alvast bedankt![]()
Moeilijk te zeggen... schadelijk voor je hersenen is het altijd, hoewel dat schijnt te verbeteren bij vitamine C gebruik tijdens gebruik (bron erowid).
Wat ook moeilijk te beoordelen is, is de hoeveelheid die je vorige keer hebt gebruikt. Een vingertje MDMA kan van alles zijn. Als je vorige keer echt vaag tot het gaatje bent gegaan kan het zijn dat je er deze keer veel minder van voelt en een hardere kater hebt.
haha ik heb me wel zeer geamuseerd ofzo ma nu dat ik echt overdreven kwijt was zou ik niet zeggen. Ik kon nog redelijk normaal doen als het moet (ben bvb voor iedereen drankjes gaan halen en voor vrienden die ziek waren van de alcohol kunnen zorgen) en tegen de tijd dat ik naar huis ging was ik toch wel al redelijk nuchter mn papa was me gwn komen halen en die merkte niets, heb ook redelijk goed geslapen enzo. Ben redelijk grote kerel haha
Ik denk dat ik het gewoon ga doen maar als ik na 2 vingertjes niks voel ga ik ook geen hogere doses meer nemen dan lijkt me een strak plan