Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoe doseren jullie je pil?

Hoe doseren jullie je pil?

38 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
U
UeWEclipseLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dat lijkt me idd heel erg smerig :P

Ik bijt meestal de helft door, wat drinken erachteraan en je merk er niks van :P
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#2
Meestal neem ik ze gewoon per hele, maar anders is er altijd wel een mes(je) in de buurt.
M
MIA-1985Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Oke, je kan :xtc: in één keer nemen, maar als je nou wat minder wilt gebruiken?
En hoe neem je 'm dan in?

Als ik echt sterke heb dan gebruik ik zo'n pillensnijder van de apotheek.
Echt reuze handig! Kan het iedereen aanraden en het kost geen drol :grin:
Als je verse pillen hebt worden ze gemakkelijk gehalveerd met het mesje wat erin zit.
Als ze wat ouder zijn willen ze nog wel eens brokkelen, maar dan maak ik er een bommetje van.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik breek ze gewoon doormidden met m'n handen, gaat bijna altijd goed. Zelfs op de dansvloer is het nog te doen :grin:
k
k00kLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik begin altijd met een halve om te kijken hoe hij valt. Dit doe ik vrijwel altijd met me tanden :P
D
DeepPurpleLid
01-01-2024, 00:00
#6
Als ik hem afbreek, met mn tanden meestal (als ik het andere halfje meteen aan iemand kan geven), dat werkt beter dan met mijn handen.

De laatste tijd heb ik echter steeds hele pillen genomen omdat mijn serotoninepeil niet optimaal is en halfjes de space niet meer kunnen opwekken. Ik moet hem in een keer goed raken, anders raak ik helemaal niets.

Niettemin, nu al bezig met een tijdelijke m/x-droogte zodat ik daarna weer rustig met een halfje kan beginnen.
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik breek hem door twee of ik crush hem helemaal.

Ik begin zoiezo altijd maar met een halfje (desondanks tolerantie)

al vaak genoeg een hele avond plezier gehad met een halfje.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#8
Gewoon testen, en dan ~140 mg doseren.
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#9
Angramar Temenos zei:
Gewoon testen, en dan ~140 mg doseren.
Klik om te vergroten...

Heb jij het topic überhaupt gelezen?
c
clockcableLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ligt eraan hoeveel erin zit. Ik laat ze nooit testen maar ik baseer het altijd op wat de verkoper zegt :grin: Als het echt sterke zijn dan bijt ik hem doormidden en geef ik de andere helft aan iemand anders. Doorgebeten pillen kruimelen namelijk veel sneller. Ik ben trouwens sowieso meer van het 'goed beginnen' en ik drop die pil gewoon in een keer.
M
MIA-1985Lid
01-01-2024, 00:00
#11
clockcable zei:
Ligt eraan hoeveel erin zit. Ik laat ze nooit testen maar ik baseer het altijd op wat de verkoper zegt :grin: Als het echt sterke zijn dan bijt ik hem doormidden en geef ik de andere helft aan iemand anders. Doorgebeten pillen kruimelen namelijk veel sneller. Ik ben trouwens sowieso meer van het 'goed beginnen' en ik drop die pil gewoon in een keer.
Klik om te vergroten...

Mijn ervaring ook; een goed begin is het halve werk! :grin:
M
MIA-1985Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik vind met m'n tanden altijd een beetje "eng".
Heb het idee dat het goedje je tanden aantast op de lange termijn (net als medicijnen en zuren doen o.a.)
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Het is me tot nu toe altijd gelukt om ze met m'n handen doormidden te breken. :)
En anders gewoon met m'n tanden, als het niet lukt.
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Heb ik ook, daarom neem ik ook 9/10 keer hele pillen, tenzij ze echt te veel bevatten.
t
trippelhLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik begin altijd met een halve en gebruik ook een pillensnijder geniaal gewoon
Ene halft voor mij en de andere voor mijn schatje:)
c
clockcableLid
01-01-2024, 00:00
#16
Fresh zei:
Ik vind met m'n tanden altijd een beetje "eng".
Heb het idee dat het goedje je tanden aantast op de lange termijn (net als medicijnen en zuren doen o.a.)
Klik om te vergroten...
Valt reuze mee. Cola en fruitdranken zijn ook ontzettend zuur maar die drink je ook.
De echte schade komt van het malen/knarsen en de verminderde speekselproductie.
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik breek hem in twee, neem eerst een halve, daarna een hele. En daarna nog wat halve en hele pillen omdat ik te vaag wordt en voor altijd waus wil zijn tegen beter weten in :rolleyes:
O
OelMensLid
01-01-2024, 00:00
#18
ik heb 'm ook wel 's gevierendeeld
om vervolgens stukjes in te nemen, kijken hoe 't viel. soms voelde ik niks en nam ik
'n hele erachteraan, maar daarna ging 't te hard.
sindsdien ben ik ook bang van XTC geworden.
heb 'r ook mar een stuk of 20 op in totaal
M
MIA-1985Lid
01-01-2024, 00:00
#19
clockcable zei:
Fresh zei:
Ik vind met m'n tanden altijd een beetje "eng".
Heb het idee dat het goedje je tanden aantast op de lange termijn (net als medicijnen en zuren doen o.a.)
Klik om te vergroten...
Valt reuze mee. Cola en fruitdranken zijn ook ontzettend zuur maar die drink je ook.
De echte schade komt van het malen/knarsen en de verminderde speekselproductie.
Klik om te vergroten...

Onder zuren versta ik ook frisdranken en fruit :)
T
TripperLid
01-01-2024, 00:00
#20
Oom Klaas zei:
Ik breek ze gewoon doormidden met m'n handen, gaat bijna altijd goed. Zelfs op de dansvloer is het nog te doen :grin:
Klik om te vergroten...


idd en als dat niet gaat de helft beethouden en tussen je tanden stoppen. Erna ff de tanden afvegen, klaar is Klara.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."