#1
Heb het zelf gelukkig nooit meegemaakt, maar wie is wel eens in een gevaarlijke / erg vervelende situatie terechtgekomen doordat je onder invloed was?
Ben heel benieuwd!
Ben heel benieuwd!
Flameon zei:Lang geleden in me studententijd. Snelweg overgestoken in het holst van de nacht, onder invloed van XTC, en gedanst op de middelste vangrail. Een vriendin van me heeft me toen weer terug naar de vluchtstrook geleidt. Hier stond de auto van haar voor een plaspauze van een aantal andere in de auto
W.F.L. zei:Flameon zei:Lang geleden in me studententijd. Snelweg overgestoken in het holst van de nacht, onder invloed van XTC, en gedanst op de middelste vangrail. Een vriendin van me heeft me toen weer terug naar de vluchtstrook geleidt. Hier stond de auto van haar voor een plaspauze van een aantal andere in de auto
Buiten mee te rijden met iemand die onder invloed van MDMA achter het stuur zat eigenlijk niets.
atbboy zei:Achterna gezeten worden onder invloed van xtc door de politie en dan vluchten met een standaard scooter, zonder rijbewijs zonder helm.
langeman zei:Is ook lomp.
Heel dit topic eigenlijk....
Beetje stoer etaleren welke gevaarlijk situaties je wel niet hebt veroorzaakt of meegemaakt.
Daar moet je je voor schamen en niet mee te koop lopen.
langeman zei:Klopt, mijn reactie is wel een beetje lomp. Maar laat dat je niet tegenhouden. Vertel iedereen maar wat je wilt vertellen. Ik laat iig duidelijk blijken ik gevaarlijke situaties meemaken en vooral veroorzaken niet stoer vind.
Fresh zei:Oow? Ik rijd eigenlijk altijd als ik xtc gebruikt hebIk rijd dan altijd super geconcentreerd en dat gaat me prima af. Al doe ik het natuurlijk NIET als ik op m'n top zit, dat zal niet eens gaan denk ik
![]()
clockcable zei:Ik rijd best vaak onder invloed van speed op de brommer.
trippelh zei:atbboy zei:Achterna gezeten worden onder invloed van xtc door de politie en dan vluchten met een standaard scooter, zonder rijbewijs zonder helm.
Wat langeman al zegt over bovengenoemde situatie ben je debiel????
Je verneukt het niet alleen voor je zelf maar ook van een passerende persoon die nergens iets kan doen.
Denk toch na![]()
atbboy zei:was niet veel volk
Drientje zei:Ooit wel eens fik gestookt met vrienden op een strandje en zelf bijna afgefikt door dat mijn sjaal vlam vatte. De flap hing op mijn rug en ik had niets in de gaten. Iemand heeft me toen mee gesleurd het water in en ik was gelukkig alleen een stuk van mijn haar kwijt, en de sjaal natuurlijk.
Als we tegenwoordig fik stoken zorgen we sowieso ook voor twee volle emmers water bij de hand.Fresh zei:Drientje zei:Ooit wel eens fik gestookt met vrienden op een strandje en zelf bijna afgefikt door dat mijn sjaal vlam vatte. De flap hing op mijn rug en ik had niets in de gaten. Iemand heeft me toen mee gesleurd het water in en ik was gelukkig alleen een stuk van mijn haar kwijt, en de sjaal natuurlijk.
Gelukkig was er bluswater in overvloed![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."