#1
gewoon met me fiets naast het fietspad op de ring rond gent zonder straatverlichting waarj 90km/h mag en wat feesten op mn fiets wel constant achter mij gekeke of er geen auto's aankwamen in de verte...
niet zo spectaculair als bovengenoemde dingen die hier gezegd worden ... sommige mensen worden van xtc roekeloos ... dan gaje toch niet beginne rijden????
niet zo spectaculair als bovengenoemde dingen die hier gezegd worden ... sommige mensen worden van xtc roekeloos ... dan gaje toch niet beginne rijden????