Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGevaarlijke situatie door XTC

Gevaarlijke situatie door XTC

23 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
I
IntoxicationLid
01-01-2024, 00:00
#1
gewoon met me fiets naast het fietspad op de ring rond gent zonder straatverlichting waarj 90km/h mag en wat feesten op mn fiets wel constant achter mij gekeke of er geen auto's aankwamen in de verte...

niet zo spectaculair als bovengenoemde dingen die hier gezegd worden ... sommige mensen worden van xtc roekeloos ... dan gaje toch niet beginne rijden????
M
MIA-1985Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Intoxication zei:
gewoon met me fiets naast het fietspad op de ring rond gent zonder straatverlichting waarj 90km/h mag en wat feesten op mn fiets wel constant achter mij gekeke of er geen auto's aankwamen in de verte...

niet zo spectaculair als bovengenoemde dingen die hier gezegd worden ... sommige mensen worden van xtc roekeloos ... dan gaje toch niet beginne rijden????
Klik om te vergroten...

Sommige mensen worden roekeloos, erg gevaarlijk dus en zeer onverstandig!!
Niet iedereen heeft dezelfde reactie op middelen, dat mag duidelijk zijn :)
N
NorthernLightBELid
01-01-2024, 00:00
#3
Onder invloed van lsd op een brug van een snelweg staan at night was ook niet echt zo slim, achteraf gekeken. Maargoed, das lsd en geen xtc.

Nog niet echt iets gevaarlijk geda- oh ja toch wel. Ik en een vriend hij vollop aan het pieken en ik eigenlijk ook wel nog hard aan het gaan fietsend door de stad. Ik zat achterop en moest dan de hele tijd roepen om in godsnaam niet zo in het midden van de straat te fietsen. Ging wel nog goed.
1
1percentLid
01-01-2024, 00:00
#4
ik ben dus zo iemand die roekeloos van x wordt,

keertje zaterdagnacht door het centrum van groningen lopen zingen 'singing heerenveen, heerenveen sc', terwijl ik normaal niet eens fanatiek supporter ben ofzo :flushed: kreeg minder leuke reacties van omstanders

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."