#1
afgelopen weekend gingen we xtc gebruiekn bij iemand thuis.. we waren met 5 man en we hadden de eerst dag 4 pillen p.pesoon gehad..
We hadden een leuke avond natuurlijk..
zelf gebruike we niet veel.. alleen op de grote hardstyle feesten.
de 2de dag gingen we weer aan de pillen , alle 5 .. maar dit is niet goed gelopen..
we hadden eerst 20 pillen, verdeeld onder 5 man.
Ik weet niet wat dit was, hij was blauwe met een ''heuveltje'' er op.. hij zij dat het een blauwe vingertje hete ..
nooit van gehoord maar ze waren aan de lichte kant..
Dus hadden we nog 15 mistibusi besteld.
ik had deze pillen nog nooit gehad, maar weet van andere dat ze meestal blauw en hard zijn..
Deze waren dat niet! het was groen/geel en was beetje zacht, Net een kauwgum zeg maar.
ik had er maar 2 gehad, omdat ik niet wist wat het was, de rest had 3/4 op.
We kregen 2 uur later flinke vlagen en ging helemaal mis..
alles trilde en hele erge stuiptrekkingen en kon op bepaalde momenten niet bewegen,..
1 van me vriend kreeg problemen met zn hart.. die sloeg over had die het over..
we begon om uurtje of 22;00 , om 6 uur konden we eeen beetje normaal doen..
maar dit was geen leuke avond, we hebben allemaal klachten, die ene is vanochtend flauwgevallen en die andere heeft af en toen nog een vlaag.. ik zelf heb licht gevoel in me hoofd en last van me buik onder me navel..
2 van ons gaan naar de dokter morgen, het is nu 2 dagen terug.
Wij denken zelf dat het door die mistubitse pillen kwam, maar we hebben natuurliik ook veel ste veel pillen gehad,, vooral omdat wij het niet regelmatig doen..
is dat normaal zo soort pil, en heeft iemand ervaring met een overdosis gehad???! komt dat overheen met dit verhaal..
Ook kan ik niet alles meer herinneren.
sta af en toe op de foto waar niks van af weet...
Wie kan me wat wijzer maken, ik maak me namelijk wel beetje zorgen.
![:)]()
We hadden een leuke avond natuurlijk..
zelf gebruike we niet veel.. alleen op de grote hardstyle feesten.
de 2de dag gingen we weer aan de pillen , alle 5 .. maar dit is niet goed gelopen..
we hadden eerst 20 pillen, verdeeld onder 5 man.
Ik weet niet wat dit was, hij was blauwe met een ''heuveltje'' er op.. hij zij dat het een blauwe vingertje hete ..
nooit van gehoord maar ze waren aan de lichte kant..
Dus hadden we nog 15 mistibusi besteld.
ik had deze pillen nog nooit gehad, maar weet van andere dat ze meestal blauw en hard zijn..
Deze waren dat niet! het was groen/geel en was beetje zacht, Net een kauwgum zeg maar.
ik had er maar 2 gehad, omdat ik niet wist wat het was, de rest had 3/4 op.
We kregen 2 uur later flinke vlagen en ging helemaal mis..
alles trilde en hele erge stuiptrekkingen en kon op bepaalde momenten niet bewegen,..
1 van me vriend kreeg problemen met zn hart.. die sloeg over had die het over..
we begon om uurtje of 22;00 , om 6 uur konden we eeen beetje normaal doen..
maar dit was geen leuke avond, we hebben allemaal klachten, die ene is vanochtend flauwgevallen en die andere heeft af en toen nog een vlaag.. ik zelf heb licht gevoel in me hoofd en last van me buik onder me navel..
2 van ons gaan naar de dokter morgen, het is nu 2 dagen terug.
Wij denken zelf dat het door die mistubitse pillen kwam, maar we hebben natuurliik ook veel ste veel pillen gehad,, vooral omdat wij het niet regelmatig doen..
is dat normaal zo soort pil, en heeft iemand ervaring met een overdosis gehad???! komt dat overheen met dit verhaal..
Ook kan ik niet alles meer herinneren.
sta af en toe op de foto waar niks van af weet...
Wie kan me wat wijzer maken, ik maak me namelijk wel beetje zorgen.

