Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHebben wij een overdosis gehad??

Hebben wij een overdosis gehad??

25 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
K
KeviLid
01-01-2024, 00:00
#1
afgelopen weekend gingen we xtc gebruiekn bij iemand thuis.. we waren met 5 man en we hadden de eerst dag 4 pillen p.pesoon gehad..

We hadden een leuke avond natuurlijk..

zelf gebruike we niet veel.. alleen op de grote hardstyle feesten.

de 2de dag gingen we weer aan de pillen , alle 5 .. maar dit is niet goed gelopen..

we hadden eerst 20 pillen, verdeeld onder 5 man.
Ik weet niet wat dit was, hij was blauwe met een ''heuveltje'' er op.. hij zij dat het een blauwe vingertje hete ..
nooit van gehoord maar ze waren aan de lichte kant..

Dus hadden we nog 15 mistibusi besteld.

ik had deze pillen nog nooit gehad, maar weet van andere dat ze meestal blauw en hard zijn..

Deze waren dat niet! het was groen/geel en was beetje zacht, Net een kauwgum zeg maar.

ik had er maar 2 gehad, omdat ik niet wist wat het was, de rest had 3/4 op.

We kregen 2 uur later flinke vlagen en ging helemaal mis..

alles trilde en hele erge stuiptrekkingen en kon op bepaalde momenten niet bewegen,..
1 van me vriend kreeg problemen met zn hart.. die sloeg over had die het over..


we begon om uurtje of 22;00 , om 6 uur konden we eeen beetje normaal doen..

maar dit was geen leuke avond, we hebben allemaal klachten, die ene is vanochtend flauwgevallen en die andere heeft af en toen nog een vlaag.. ik zelf heb licht gevoel in me hoofd en last van me buik onder me navel..

2 van ons gaan naar de dokter morgen, het is nu 2 dagen terug.

Wij denken zelf dat het door die mistubitse pillen kwam, maar we hebben natuurliik ook veel ste veel pillen gehad,, vooral omdat wij het niet regelmatig doen..

is dat normaal zo soort pil, en heeft iemand ervaring met een overdosis gehad???! komt dat overheen met dit verhaal..

Ook kan ik niet alles meer herinneren.
sta af en toe op de foto waar niks van af weet...


Wie kan me wat wijzer maken, ik maak me namelijk wel beetje zorgen.
:)
*
*.exeLid
01-01-2024, 00:00
#2
misschien beter om je de volgende keer vooraf zorgen te maken?
K
KeviLid
01-01-2024, 00:00
#3
*.exe zei:
misschien beter om je de volgende keer vooraf zorgen te maken?
Klik om te vergroten...
en we hadden het koud, we zweten ons kapot!! het was ook 28 graden in het huis! we hadden we veel gedronken, niet alleen water ook andere dingen zoals AA enzo, geen alchol

jaa , dat doen we ook wel, maar nu gaan we zaterdag naar thrillogy, en is altijd wel mooi als je een pilletje op hebt,, vind ik.. maar zou dat dan kwaad kunnen?
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#4
Kevi zei:
*.exe zei:
misschien beter om je de volgende keer vooraf zorgen te maken?
Klik om te vergroten...
en we hadden het koud, we zweten ons kapot!! het was ook 28 graden in het huis! we hadden we veel gedronken, niet alleen water ook andere dingen zoals AA enzo, geen alchol

jaa , dat doen we ook wel, maar nu gaan we zaterdag naar thrillogy, en is altijd wel mooi als je een pilletje op hebt,, vind ik.. maar zou dat dan kwaad kunnen?
Klik om te vergroten...
Gast, 2 dagen na elkaar pillen zitten slikken en zaterdag weer... Goed bezig, freek. :wave:
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Klinkt alsof er mcPP in die pillen zat, maar dat zul je nu dus nooit weten...

En nu morgen gaan er 2 mensen naar de dokter moeten door pillen die ze genomen hebben, tuurlijk kan het geen kwaad om het zaterdag nog es te doen, wat denk je zelf :rolleyes:
A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#6
Klinkt alsof je niet begrijpt hoe je verantwoord met drugs om moet gaan.
K
KeviLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ivoos zei:
Klinkt alsof er mcPP in die pillen zat, maar dat zul je nu dus nooit weten...

En nu morgen gaan er 2 mensen naar de dokter moeten door pillen die ze genomen hebben, tuurlijk kan het geen kwaad om het zaterdag nog es te doen, wat denk je zelf :rolleyes:
Klik om te vergroten...



ik heb dan ook over 1 pil , niet over 7 stuks
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#8
Als je nog meer pillen uit die batch hebt, had ik ze eerst eens laten testen voordat ik ze weer had genomen.
K
KeviLid
01-01-2024, 00:00
#9
Aalpoepert zei:
Klinkt alsof je niet begrijpt hoe je verantwoord met drugs om moet gaan.
Klik om te vergroten...


Klopt, maar heb nu wel geleerd en vraag daarom aan andere mensen als ik nu 1 kan nemen? aankomdende zaterdag
k
k00kLid
01-01-2024, 00:00
#10
Draai er niet omheen.

NEE zaterdag kun je het niet doen, grote kans dat je geen klote voelt en dat je misschien weer zo slecht gaat.

Dus sla een feestje over :)
T
TripperLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ivoos zei:
Klinkt alsof er mcPP in die pillen zat
Klik om te vergroten...
D
DDeeJayLid
01-01-2024, 00:00
#12
k00k zei:
Draai er niet omheen.

NEE zaterdag kun je het niet doen, grote kans dat je geen klote voelt en dat je misschien weer zo slecht gaat.

Dus sla een feestje over :)
Klik om te vergroten...

of 7-8
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#13
Kevi zei:
Aalpoepert zei:
Klinkt alsof je niet begrijpt hoe je verantwoord met drugs om moet gaan.
Klik om te vergroten...


Klopt, maar heb nu wel geleerd en vraag daarom aan andere mensen als ik nu 1 kan nemen? aankomdende zaterdag
Klik om te vergroten...

Nee, het komende half jaar kan je het beter niet nemen.
Of langer.
K
KeviLid
01-01-2024, 00:00
#14
k00k zei:
Draai er niet omheen.

NEE zaterdag kun je het niet doen, grote kans dat je geen klote voelt en dat je misschien weer zo slecht gaat.

Dus sla een feestje over :)
Klik om te vergroten...
na eindelijk iemadn met een duidelijk antwoord, de rest hebben de pillen laten testen, de eerst waren niks mis mee!

mar de 2de pil, (die zogenaamde mitsubitisi) zat Keta door hheen, dus daar is het foutgegaan!!..

Zal het feest niet overslaan, doe wel zonder zooi..

bedankt voor het duidelijke antwoord
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#15
Kevi zei:
mar de 2de pil, (die zogenaamde mitsubitisi) zat Keta door hheen, dus daar is het foutgegaan!!..
Klik om te vergroten...

Geloof ik geen fuck van eerlijk gezegd.
De symptomen komen ook compleet niet overeen met keta. En er is geen enkele perser die voldoende keta in zijn pillen propt om er wat van te voelen.
K
KeviLid
01-01-2024, 00:00
#16
Chris Pontius zei:
Kevi zei:
mar de 2de pil, (die zogenaamde mitsubitisi) zat Keta door hheen, dus daar is het foutgegaan!!..
Klik om te vergroten...

Geloof ik geen fuck van eerlijk gezegd.
De symptomen komen ook compleet niet overeen met keta. En er is geen enkele perser die voldoende keta in zijn pillen propt om er wat van te voelen.
Klik om te vergroten...

Combi neer dat zooi maar,,

laat je kamer maar op 28 gradeen staan, neem maar 4/5 Pillen en dan nog keta..

Is kijken wat je gaat doen
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#17
Kevi zei:
Chris Pontius zei:
Kevi zei:
mar de 2de pil, (die zogenaamde mitsubitisi) zat Keta door hheen, dus daar is het foutgegaan!!..
Klik om te vergroten...

Geloof ik geen fuck van eerlijk gezegd.
De symptomen komen ook compleet niet overeen met keta. En er is geen enkele perser die voldoende keta in zijn pillen propt om er wat van te voelen.
Klik om te vergroten...

Combi neer dat zooi maar,,

laat je kamer maar op 28 gradeen staan, neem maar 4/5 Pillen en dan nog keta..

Is kijken wat je gaat doen
Klik om te vergroten...
M
MIA-1985Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Nogmaals:

- 1: sla het volgende feest over, las een pauze in..
- 2: wéét wat je eet (koopt), je hebt zooi gekocht zoals je gemerkt hebt..
- 3: je hebt teveel genomen (duh)
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#19
Kevi zei:
Chris Pontius zei:
Kevi zei:
mar de 2de pil, (die zogenaamde mitsubitisi) zat Keta door hheen, dus daar is het foutgegaan!!..
Klik om te vergroten...

Geloof ik geen fuck van eerlijk gezegd.
De symptomen komen ook compleet niet overeen met keta. En er is geen enkele perser die voldoende keta in zijn pillen propt om er wat van te voelen.
Klik om te vergroten...

Combi neer dat zooi maar,,

laat je kamer maar op 28 gradeen staan, neem maar 4/5 Pillen en dan nog keta..

Is kijken wat je gaat doen
Klik om te vergroten...

Dat ligt dan niet aan de keta, keta bommen heeft weinig effect.
w
weyoun22Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Lees je alsjeblieft nog eens goed in over de mogelijke gevolgen van MDMA (xtc), vooral bij hoge doseringen en wisselwerkingen met andere drugs. Je verhaal klinkt een beetje naar mijn eigen situatie toen ik 19 was. Met een groepje mensen, veel te veel pillen, ernstige bijwerkingen, puur omdat we eigenlijk niet wisten waar we me bezig waren. Allemaal erg gevaarlijk en onnodig.

Je kan met 1 of 2 goede (geteste) pillen een heerlijke avond hebben en je waarschijnlijk beter voelen dan met 5+ pillen per persoon en vooral de mogelijke hersenschade minimaal houden.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."