Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ivoos zei: Klinkt alsof er mcPP in die pillen zat, maar dat zul je nu dus nooit weten... En nu morgen gaan er 2 mensen naar de dokter moeten door pillen die ze genomen hebben, tuurlijk kan het geen kwaad om het zaterdag nog es te doen, wat denk je zelf Klik om te vergroten... ik heb dan ook over 1 pil , niet over 7 stuks"
"Aalpoepert zei: Klinkt alsof je niet begrijpt hoe je verantwoord met drugs om moet gaan. Klik om te vergroten... Klopt, maar heb nu wel geleerd en vraag daarom aan andere mensen als ik nu 1 kan nemen? aankomdende zaterdag"
"k00k zei: Draai er niet omheen. NEE zaterdag kun je het niet doen, grote kans dat je geen klote voelt en dat je misschien weer zo slecht gaat. Dus sla een feestje over Klik om te vergroten... na eindelijk iemadn met een duidelijk antwoord, de rest hebben de pillen laten testen, de eerst waren niks mis mee! mar de 2de pil, (die zogenaamde mitsubitisi) zat Keta door hheen, dus daar is het foutgegaan!!.. Zal het feest niet overslaan, doe wel zonder zooi.. bedankt voor het duidelijke antwoord"
"Chris Pontius zei: Kevi zei: mar de 2de pil, (die zogenaamde mitsubitisi) zat Keta door hheen, dus daar is het foutgegaan!!.. Klik om te vergroten... Geloof ik geen fuck van eerlijk gezegd. De symptomen komen ook compleet niet overeen met keta. En er is geen enkele perser die voldoende keta in zijn pillen propt om er wat van te voelen. Klik om te vergroten... Combi neer dat zooi maar,, laat je kamer maar op 28 gradeen staan, neem maar 4/5 Pillen en dan nog keta.. Is kijken wat je gaat doen"
"schijvenbikker zei: THRILLOGY!!! Klik om te vergroten..."
"afgelopen weekend gingen we xtc gebruiekn bij iemand thuis.. we waren met 5 man en we hadden de eerst dag 4 pillen p.pesoon gehad.. We hadden een leuke avond natuurlijk.. zelf gebruike we niet veel.. alleen op de grote hardstyle feesten. de 2de dag gingen we weer aan de pillen , alle 5 .. maar dit is niet goed gelopen.. we hadden eerst 20 pillen, verdeeld onder 5 man. Ik weet niet wat dit was, hij was blauwe met een ''heuveltje'' er op.. hij zij dat het een blauwe vingertje hete .. nooit van gehoord maar ze waren aan de lichte kant.. Dus hadden we nog 15 mistibusi besteld. ik had deze pillen nog nooit gehad, maar weet van andere dat ze meestal blauw en hard zijn.. Deze waren dat niet! het was groen/geel en was beetje zacht, Net een kauwgum zeg maar. ik had er maar 2 gehad, omdat ik niet wist wat het was, de rest had 3/4 op. We kregen 2 uur later flinke vlagen en ging helemaal mis.. alles trilde en hele erge stuiptrekkingen en kon op bepaalde momenten niet bewegen,.. 1 van me vriend kreeg problemen met zn hart.. die sloeg over had die het over.. we begon om uurtje of 22;00 , om 6 uur konden we eeen beetje normaal doen.. maar dit was geen leuke avond, we hebben allemaal klachten, die ene is vanochtend flauwgevallen en die andere heeft af en toen nog een vlaag.. ik zelf heb licht gevoel in me hoofd en last van me buik onder me navel.. 2 van ons gaan naar de dokter morgen, het is nu 2 dagen terug. Wij denken zelf dat het door die mistubitse pillen kwam, maar we hebben natuurliik ook veel ste veel pillen gehad,, vooral omdat wij het niet regelmatig doen.. is dat normaal zo soort pil, en heeft iemand ervaring met een overdosis gehad???! komt dat overheen met dit verhaal.. Ook kan ik niet alles meer herinneren. sta af en toe op de foto waar niks van af weet... Wie kan me wat wijzer maken, ik maak me namelijk wel beetje zorgen."
"*.exe zei: misschien beter om je de volgende keer vooraf zorgen te maken? Klik om te vergroten... en we hadden het koud, we zweten ons kapot!! het was ook 28 graden in het huis! we hadden we veel gedronken, niet alleen water ook andere dingen zoals AA enzo, geen alchol jaa , dat doen we ook wel, maar nu gaan we zaterdag naar thrillogy, en is altijd wel mooi als je een pilletje op hebt,, vind ik.. maar zou dat dan kwaad kunnen?"