Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHebben wij een overdosis gehad??

Hebben wij een overdosis gehad??

25 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
x
xjimmyxLid
01-01-2024, 00:00
#1
stop met drugs, in jou geval. misbruiker! :angry:
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#2
xjimmyx zei:
stop met drugs, in jou geval. misbruiker! :angry:
Klik om te vergroten...
:smoke:
s
schijvenbikkerLid
01-01-2024, 00:00
#3
THRILLOGY!!! :rock:
K
KeviLid
01-01-2024, 00:00
#4
:rock:
schijvenbikker zei:
THRILLOGY!!! :rock:
Klik om te vergroten...
y
yxesLid
01-01-2024, 00:00
#5
KoxBox zei:
Kevi zei:
*.exe zei:
misschien beter om je de volgende keer vooraf zorgen te maken?
Klik om te vergroten...
en we hadden het koud, we zweten ons kapot!! het was ook 28 graden in het huis! we hadden we veel gedronken, niet alleen water ook andere dingen zoals AA enzo, geen alchol

jaa , dat doen we ook wel, maar nu gaan we zaterdag naar thrillogy, en is altijd wel mooi als je een pilletje op hebt,, vind ik.. maar zou dat dan kwaad kunnen?
Klik om te vergroten...
Gast, 2 dagen na elkaar pillen zitten slikken en zaterdag weer... Goed bezig, freek. :wave:
Klik om te vergroten...
[youtube]<object width="640" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/BJnoVOSTywE?fs=1&amp;hl=nl_NL"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/BJnoVOSTywE?fs=1&amp;hl=nl_NL" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="640" height="385"></embed></object>[/youtube]

Kan geen kwaad kan geen kwaad, zijn maar pilletjes toch.

edit: onder het motto, even slikken en weer doorgaan :grin:
I
IJsselsteinLid
01-01-2024, 00:00
#6
Als je pillen niet test, eerst halfje nemen en rustig laten opkomen daarna eventueel bijnemen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."