#1
stop met drugs, in jou geval. misbruiker! ![:angry:]()
xjimmyx zei:stop met drugs, in jou geval. misbruiker!![]()


schijvenbikker zei:THRILLOGY!!!![]()
[youtube]<object width="640" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/BJnoVOSTywE?fs=1&hl=nl_NL"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/BJnoVOSTywE?fs=1&hl=nl_NL" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="640" height="385"></embed></object>[/youtube]KoxBox zei:Gast, 2 dagen na elkaar pillen zitten slikken en zaterdag weer... Goed bezig, freek.Kevi zei:en we hadden het koud, we zweten ons kapot!! het was ook 28 graden in het huis! we hadden we veel gedronken, niet alleen water ook andere dingen zoals AA enzo, geen alchol*.exe zei:misschien beter om je de volgende keer vooraf zorgen te maken?
jaa , dat doen we ook wel, maar nu gaan we zaterdag naar thrillogy, en is altijd wel mooi als je een pilletje op hebt,, vind ik.. maar zou dat dan kwaad kunnen?![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."