Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoe vaak MDMA gebruiken???

Hoe vaak MDMA gebruiken???

41 antwoorden
20 weergaven
18-5-2026
K
KarhuLid
01-01-2024, 00:00
#1
Even ter info Drugsmeisje.

1000mg is 1 gram :).
M
MIA-1985Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Xeloc zei:
Even ter info Drugsmeisje.

1000mg is 1 gram :).
Klik om te vergroten...

En 2.5 g is dan= ....mg :)
D
DrugsmeisjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
g
D
DrugsmeisjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Drientje zei:
Ja daahaag.

Ik zit zelf op de testservice en de enkele keer dat ik 100 of zelfs 130 mg tegen kom zijn zeldzaam.

Drugsmeisje lult uit haar nek.
Klik om te vergroten...

Mhwaha zeldzaam voor jou ja

NIET ZELDZAAM VOOR MIJ MWHAAH

als ik 130 mg heb vind k t weinig :( tenminste in mijn dorpje kan je genoeg fixxe en kan je bijna niks fixxe van onder de 100 mg -.-''

Bb :wave:
M
MIA-1985Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Drugsmeisje zei:
g
Klik om te vergroten...

Wat "g"? Niks g, dat geloof je toch zelf niet? :tearsofjoy:
D
DrugsmeisjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Fresh zei:
Drugsmeisje zei:
g
Klik om te vergroten...

Wat "g"? Niks g, dat geloof je toch zelf niet? :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

? g ? wat g je weet niet eens wrrm ik g daar neerzette mongool,, wou een text selecteren ma kon de berigt nie wissen en toen stond er perongelijk nog een g

WAUWW!

pft je bent kk dom als je denkt dat k g d8 ofwa? dan ben je echt een fake gebruiker mwahahha :kots:
M
MIA-1985Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Jij moet ff op je tellen passen, doe maar zo..!
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#8
Drugsmeisje zei:
Fresh zei:
Drugsmeisje zei:
g
Klik om te vergroten...

Wat "g"? Niks g, dat geloof je toch zelf niet? :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

? g ? wat g je weet niet eens wrrm ik g daar neerzette mongool,, wou een text selecteren ma kon de berigt nie wissen en toen stond er perongelijk nog een g

WAUWW!

pft je bent kk dom als je denkt dat k g d8 ofwa? dan ben je echt een fake gebruiker mwahahha :kots:
Klik om te vergroten...

Doe eens even normaal joh. Jij zet iets wazigs neer, dan is het logisch dat je zo'n reactie krijgt.
Je kunt je bericht gewoon bewerken achteraf hoor.
D
DrugsmeisjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Fresh zei:
Jij moet ff op je tellen passen, doe maar zo..!
Klik om te vergroten...

Boh :grin:
D
DrugsmeisjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
:( :( ach toch
t
taeknicLid
01-01-2024, 00:00
#11
Drugsmeisje zei:
? g ? wat g je weet niet eens wrrm ik g daar neerzette mongool,, wou een text selecteren ma kon de berigt nie wissen en toen stond er perongelijk nog een g

WAUWW!

pft je bent kk dom als je denkt dat k g d8 ofwa? dan ben je echt een fake gebruiker mwahahha :kots:
Klik om te vergroten...

5
5HTaLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik heb er een paar keer 1 of 2 weken tussen gelaten, en dat maakt het zoveel minder leuk. Dus probeer het zo lang mogelijk te rekken, hoe langer je er tussen laat des te beter het voelt.
t
trippelhLid
01-01-2024, 00:00
#13
ik ou het liefst er 6 tot 10 weken tussen zitten alleen in december doen we het 2 keer snel achter elkaar .2 de kerstdag en oud en nieuw .
Doen we nu voor het derde jaar en Geweldig wat een oud en nieuw :grin:
N
NibiruLid
01-01-2024, 00:00
#14
Drugsmeisje zei:
Fresh zei:
Drugsmeisje zei:
g
Klik om te vergroten...

Wat "g"? Niks g, dat geloof je toch zelf niet? :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

? g ? wat g je weet niet eens wrrm ik g daar neerzette mongool,, wou een text selecteren ma kon de berigt nie wissen en toen stond er perongelijk nog een g

WAUWW!

pft je bent kk dom als je denkt dat k g d8 ofwa? dan ben je echt een fake gebruiker mwahahha :kots:
Klik om te vergroten...

Drugsmeisje ik merk dat je een erg onverantwoordelijk persoon bent en drugs ziet als een manier van status. Shame on you.
K
KarhuLid
01-01-2024, 00:00
#15
Hersenschade... :( Poor child.
l
lambertaLid
01-01-2024, 00:00
#16
Er wordt gezegd dat er eigenlijk altijd 6 weken tijd moet zitten tussen MDMA gebruik. Ik vind dat heel erg jammer, want niets zo fijn als met z'n tweetjes een MDMA bommetje maken, kaarsen aan, drinken (geen alcohol) erbij, muziekje aan en sex hebben op MDMA. Heaven on earth. Later op de avond (wij gaan uuuren door) wat cocaine erbij, maar dan wordt het van liefdevol vaak erg plat. Sinds we dit ontdekt hebben vinden we sex zonder behoorlijk saai. Ja, we weten dat dat niet goed is. Maar we zijn regelmatig met vakantie, en dan nemen we niets en hebben t toch ook fijn samen, dus vooralsnog maken we ons geen zorgen. Zijn er mensen die al langere tijd vaker dan eens in de zoveel weken MDMA gebruiken en wat is hun ervaring hiermee?
A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#17
Zo vaak als je kan!
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Zelf probeer ik het zo weinig mogelijk te doen. 4x per jaar max.
Lukt niet altijd maar je gebruik controleren is nooit een slecht iets.

In het verleden ben ik nogal makkelijk omgesprongen met mdma en ik merk toch echt verschil tussen 3 maanden wachten of 3 weken.
K
KarhuLid
01-01-2024, 00:00
#19
Het moet ook leuk blijven he :) niet standaard worden.
Zelf 3/4 x per jaar en daar wil ik het op houden!
t
trippelhLid
01-01-2024, 00:00
#20
lamberta zei:
Er wordt gezegd dat er eigenlijk altijd 6 weken tijd moet zitten tussen MDMA gebruik. Ik vind dat heel erg jammer, want niets zo fijn als met z'n tweetjes een MDMA bommetje maken, kaarsen aan, drinken (geen alcohol) erbij, muziekje aan en sex hebben op MDMA. Heaven on earth. Later op de avond (wij gaan uuuren door) wat cocaine erbij, maar dan wordt het van liefdevol vaak erg plat. quote]
+1
Wij doen het ook zo en dan om de 2 maanden , maar geen coke.
Gevoel is ernog steeds en soms zitten er langere periodes tussen .
Top is het gewoon alleen zonder moet je er zeker ook van genieten anders wordt het toch een probleem
Klik om te vergroten...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."