Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIs het afgelopen?

Is het afgelopen?

70 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
H
HarderstylesLid
01-01-2024, 00:00
#1
Die feesten zijn juist wat ik geweldig vind, de sfeer, de mensen, de muziek, alles! Maar ik las dus nu maar even een pauze in. Tips over hoe pep te gebruiken? Hoeveel puntjes om de hoeveel tijd?
H
HarderstylesLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik geloof van wel, heb er meer over gelezen! Hoop het niet in ieder geval. Q-Base maar eens proberen op ritalin, kijken of dat iets is voor op een feest. Anders gewoon pep proberen.
H
HarderstylesLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik hoop zo dat ik fout zit, maar volgensmij is 't over met de magie voor mij. Dat heerlijke gevoel dat we ongetwijfeld allemaal wel kennen, het gevoel tot over je oren verliefd te zijn op iedereen. Dat alles perfect is, dat de muziek hemels is.

Laatste 3 x dat ik 't genomen heb, gewoon geen love gevoel gehad, zelfs niet bij mdma-kristallen. Eerste keer dat ik gebruikte was Maart dit jaar, daarna steeds gewoon een maand ertussen gehouden en 2x een kortere pauze. Is het nou definitief weg bij mij? Ik heb dat echte diepe love-gevoel pas 3x mogen ervaren en hoop zo dat 't nog komt! Had op decibel zo'n 120 mg in 1x gepakt. Werd wel lijp, maar 't echte love gevoel bleef uit.. Hieronder een indicatie van mijn gebruik:

21 Maart (Black) (1e keer, was geweldig maar geen love gevoel)
Ik schat 2 weken later thuis een keer (eerste keer 't echte love gevoel, dubbeldrop in totaal 140mg)
17 April (In Qontrol)(1 pil, geweldig love gevoel, 120 mg)
In de meivakantie een keer thuis(driekwart pil, super love gevoel, 90 mg)
5 Juni (Intents) (zelfde pil als hierboven maar geen love gevoel, eerst een halfje en toen een kwartje)
10 Juli (10 Years of Q-Dance)(MDMA kristallen, geen love gevoel)
21 Augustus (Decibel)(driekwart, 120 mg ook geen love gevoel)

Zoals je ziet, de laatste paar keren minstens een maand ertussen gehouden maar 't love gevoel bleef uit. De enige keren dat ik 't echte love gevoel ervaarde, was die 2 weken na black, In Qontrol en daarna die keer in de meivakantie. De keren ervoor en erna gewoon geen énkel spoortje van 't magische gevoel gehad, hoewel ik toch voldoende heb gepakt.

Ben ik de lul, komt 't niet meer terug of zou 't wel terug kunnen komen als ik ipv pillen gewoon een tijdje aan de pep ga om te feesten, laten we zeggen een maand of 3, 4?


Ben erg benieuwd wat jullie er van zeggen! Alvast bedankt.
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik zou je aanraden minimaal een half jaar te stoppen. Denk niet dat het definitief is met zulk matig gebruik, maar verwacht geen wereldgevoel na 3 maanden.

Hangt van de persoon af of het nog terugkomt. Ken sommigen die het elke week gebruiken en elke week een vol gevoel hebben, en bij sommigen is het na 5 keer MDMA in een jaar tijd al voorbij.
r
rr00Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Je neemt tussenpauzes van maximaal een maand. Dat houdt niet over. Probeer het eens over 3 maanden en kijk wat er gebeurt.

Kan het trouwens uberhaupt 'permanent' over zijn met het love effect? Is dat niet een kwestie van opbouw van serotonineniveau?
c
clockcableLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik heb nog nooit een echte 'love' rush gehad.
A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#7
Wat dacht je van een keer geen drugs gebruiken op een feest?
k
k00kLid
01-01-2024, 00:00
#8
Aalpoepert zei:
Wat dacht je van een keer geen drugs gebruiken op een feest?
Klik om te vergroten...

Lastig hoor :P
H
HarderstylesLid
01-01-2024, 00:00
#9
Idd lastig, ik krijg altijd last van mijn knieën en mijn rug namelijk. Is geen aanleiding om me maar meteen vol te stoppen met drugs natuurlijk maar het is wel een flinke domper als je op zo'n feestje staat en je kan na een uur of 4 stampen bijna niks meer.
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Aalpoepert zei:
Wat dacht je van een keer geen drugs gebruiken op een feest?
Klik om te vergroten...

Wtf?? :confused: Waar is dat goed voor? :grin:
H
HarderstylesLid
01-01-2024, 00:00
#11
hansjuh zei:
Hoi,

Ik gah zaterdag ook naar qbase en las ook iets over vitamine pillen om hersenschade te verminderen o.i.d.
Nemen jullie dan vitamine C thuis vooraf, of nemen jullie het mee? Gaat de bewaking moeilijk doen om vitamine pillen enzo?

B.v.d.
Klik om te vergroten...

Ik neem van te voren en na ´t feest een aantal dagen tot een week lang vitamine-C pillen, en gezond eten en voldoende slaap!
h
hansjuhLid
01-01-2024, 00:00
#12
Oke thanks,

Verder nog tips voor minder hersenschade enzo?
Ik eet trouwens vrij veel fruit. ( 3 appel p.d. )
Is het dan ook nog steeds aan te raden om vitamine pillen te slikken?

B.v.d.
H
HarderstylesLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ja hoor, het kan helemaal geen kwaad zolang je niet meer van die vitaminepillen slikt dan de aanbevolen dagelijke hoeveelheid die erop staat. Probeer goed te rusten van te voren en erna, zorg dat je een goede maaltijd achter de rug hebt en neem ongeveer 3 uur later je pilletje in voor een optimaal effect.
r
rr00Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Kan geen kwaad maar heeft ook niet echt zin. Een goede voeding bevat in principe al alle vitaminen die je nodig hebt...
U
UeWEclipseLid
01-01-2024, 00:00
#15
Achja extra vitaminen kunnen nooit kwaad :)

Al zou ik geen vitaminenpillen meenemen naar Q-Base, kunnen ze ook moeilijk overdoen enz hehehe zij gaan niet geloven dat het vitamintjes zijn.

Iedereen veel plezier morgen
l
langemanLid
01-01-2024, 00:00
#16
UeWEclipse zei:
Achja extra vitaminen kunnen nooit kwaad :)
Klik om te vergroten...

Zolang je ze niet overdoseerd niet nee, maar er bestaat wel degelijk zoiets als teveel vitamines nemen!
D
DistanceLid
01-01-2024, 00:00
#17
Het beste wat je kan doen is
lekker een half jaartje geen drugs gebruiken
zodat je verminderde serotonine gaan herstellen.

en dan kan je lekker weer gaan kicken.
wat je ook niet moet gaan doen is te veel verwachtingen van een pil
het kan een keer heel anders gaan inslaan dan dat jij had verwacht
H
HarderstylesLid
01-01-2024, 00:00
#18
Heb het über love gevoel inmiddels weer eens mogen ervaren! Dank u groene olifantjes! :hearteyes:
U
UeWEclipseLid
01-01-2024, 00:00
#19
Groene olifantjes zijn nice :grin:

btw ook naar Thrillogy geweest? :P was weer een lekker feestje :wink:
t
trippelhLid
01-01-2024, 00:00
#20
Harderstyles zei:
Heb het über love gevoel inmiddels weer eens mogen ervaren! Dank u groene olifantjes! :hearteyes:
Klik om te vergroten...


TOP geniet er van :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."