Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIs het afgelopen?

Is het afgelopen?

70 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
O
OlijfboompjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Als je mij op Q-base ziet, denk je vanzelf weer dat je tript :tearsofjoy:

Gewoon tijdje rustig aan denk ik :P
Zoals de meeste hier zeggen haha
H
HarderstylesLid
01-01-2024, 00:00
#2
Haha ja man hoop dat ik je tegen kom! Ga gewoon lekker een keertje peppen, kijken hoe dat uitpakt :hearteyes:
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#3
Harderstyles zei:
Idd lastig, ik krijg altijd last van mijn knieën en mijn rug namelijk. Is geen aanleiding om me maar meteen vol te stoppen met drugs natuurlijk maar het is wel een flinke domper als je op zo'n feestje staat en je kan na een uur of 4 stampen bijna niks meer.
Klik om te vergroten...

Misschien kan je legale pijnstillers voorgeschreven krijgen van de dokter? Of mogelijk een andere optie? Drugs lijkt me niet goed om met die redenen vaak te gebruiken. :P
H
HarderstylesLid
01-01-2024, 00:00
#4
Nou het is niet echt een schreeuwende stekende pijn of iets dergelijks hoor, niks ernstigs. De pijn in mijn knieën komt van overmatig hockeyen en de pijn in mijn rug komt van een scooter ongeluk dus niet echt iets rampzaligs. Heb er zo overdag geen last van, maar zodra ik 't echt zwaar ga belasten zoals bij een feest is het zo goed als altijd dat mijn knieën "moe" worden. Ik krijg dan zo'n dof zeurend gevoel aan beide kanten, meer irritant en vermoeiend dan pijnlijk. Zelfde geldt voor mijn rug. Ga gewoon een keertje pep proberen, moet alleen nog even kijken hoeveel te pakken, en vooral om de hoeveel tijd bij pakken en dergelijke.
j
jolandamarcoLid
01-01-2024, 00:00
#5
Zou op decibel en feestfabriek nou ook niet echt een love gevoel krijgen....

drukte hitte muziek

probeer het is in combinatie met sex, lekkere sfeer of met wat je echt leuk vind

gebruik al 20 jaar met pauzes en een goede pil blijft lekker hier :grin:
c
clockcableLid
01-01-2024, 00:00
#6
Gewoon zelf proberen dan zie je vanzelf wel wanneer je strak genoeg staat. Een overdosis krijg je niet zo snel voor mekaar.
H
HarderstylesLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ok thanks. Beginnen met 2 puntjes dan? Wil niet super vaag worden ofzo, gewoon rlx :wave:
H
HarderstylesLid
01-01-2024, 00:00
#8
Thanks, dan begin ik eens even met 2 puntjes op 't begin! Maar word je niet steeds vager als je bij pakt? Bij pillen is het zo, op het begin maakt het niet zo heel veel uit hoeveel ik pak maar zodra ik bijpak word ik super vaag.
c
clockcableLid
01-01-2024, 00:00
#9
Als je het alleen voor de energie doet dan neem je aan het begin 3 of 4 puntjes en pak je om de 1 a 2 uren een puntje bij.Besluit je harder te willen gaan dan neem je inderdaad gewoon wat meer.
Bij snuiven komen de effecten na 3-4 minuten al aan dus doseren is heel makkelijk.
H
HarderstylesLid
01-01-2024, 00:00
#10
Thanks, ben erg benieuwd. Wel eens één puntje gehad toen ik zat was, moet wel zeggen dat je dan opeens een stuk nuchterder bent.
H
HarderstylesLid
01-01-2024, 00:00
#11
Man man, het was weer eens ouderwets knallen daar! Super feestje gehad :hearteyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."