#1
Nou het is niet echt een schreeuwende stekende pijn of iets dergelijks hoor, niks ernstigs. De pijn in mijn knieën komt van overmatig hockeyen en de pijn in mijn rug komt van een scooter ongeluk dus niet echt iets rampzaligs. Heb er zo overdag geen last van, maar zodra ik 't echt zwaar ga belasten zoals bij een feest is het zo goed als altijd dat mijn knieën "moe" worden. Ik krijg dan zo'n dof zeurend gevoel aan beide kanten, meer irritant en vermoeiend dan pijnlijk. Zelfde geldt voor mijn rug. Ga gewoon een keertje pep proberen, moet alleen nog even kijken hoeveel te pakken, en vooral om de hoeveel tijd bij pakken en dergelijke.

