Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIs het afgelopen?

Is het afgelopen?

70 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
H
HarderstylesLid
01-01-2024, 00:00
#1
Nou het is niet echt een schreeuwende stekende pijn of iets dergelijks hoor, niks ernstigs. De pijn in mijn knieën komt van overmatig hockeyen en de pijn in mijn rug komt van een scooter ongeluk dus niet echt iets rampzaligs. Heb er zo overdag geen last van, maar zodra ik 't echt zwaar ga belasten zoals bij een feest is het zo goed als altijd dat mijn knieën "moe" worden. Ik krijg dan zo'n dof zeurend gevoel aan beide kanten, meer irritant en vermoeiend dan pijnlijk. Zelfde geldt voor mijn rug. Ga gewoon een keertje pep proberen, moet alleen nog even kijken hoeveel te pakken, en vooral om de hoeveel tijd bij pakken en dergelijke.
j
jolandamarcoLid
01-01-2024, 00:00
#2
Zou op decibel en feestfabriek nou ook niet echt een love gevoel krijgen....

drukte hitte muziek

probeer het is in combinatie met sex, lekkere sfeer of met wat je echt leuk vind

gebruik al 20 jaar met pauzes en een goede pil blijft lekker hier :grin:
c
clockcableLid
01-01-2024, 00:00
#3
Gewoon zelf proberen dan zie je vanzelf wel wanneer je strak genoeg staat. Een overdosis krijg je niet zo snel voor mekaar.
H
HarderstylesLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ok thanks. Beginnen met 2 puntjes dan? Wil niet super vaag worden ofzo, gewoon rlx :wave:
H
HarderstylesLid
01-01-2024, 00:00
#5
Thanks, dan begin ik eens even met 2 puntjes op 't begin! Maar word je niet steeds vager als je bij pakt? Bij pillen is het zo, op het begin maakt het niet zo heel veel uit hoeveel ik pak maar zodra ik bijpak word ik super vaag.
c
clockcableLid
01-01-2024, 00:00
#6
Als je het alleen voor de energie doet dan neem je aan het begin 3 of 4 puntjes en pak je om de 1 a 2 uren een puntje bij.Besluit je harder te willen gaan dan neem je inderdaad gewoon wat meer.
Bij snuiven komen de effecten na 3-4 minuten al aan dus doseren is heel makkelijk.
H
HarderstylesLid
01-01-2024, 00:00
#7
Thanks, ben erg benieuwd. Wel eens één puntje gehad toen ik zat was, moet wel zeggen dat je dan opeens een stuk nuchterder bent.
r
rr00Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Verwachtingspatronen spelen ook een erg grote rol, dat gevoel krijg ik steeds meer. Hoe langer de pauze, hoe meer je er van verwacht, hoe meer het eigenlijk alleen maar kan tegenvallen.

Denk dat het belangrijkste is ook (gelijkwaardige) voldoening halen uit andere dingen in je leven.

Los van de heerlijke high zet het je wel aan het denken trouwens zo, xtc.
T
TripperLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ja, het is over.. en al stop je een jaar, het komt niet meer zo terug als de eerste 3x..
H
HarderstylesLid
01-01-2024, 00:00
#10
Zo te horen spreek je uit ervaring? Zou je je eigen beleving eens willen vertellen, ben benieuwd.
H
HarderstylesLid
01-01-2024, 00:00
#11
Misschien dat je wel eens gelijk kan hebben.

Ik bedacht me net dat ik de laatste 2x dat ik X gebruikte, een erg onwennig gevoel kreeg. Ik ging veel nadenken over van alles, en ik had daarbij een ontzettend gevoel van heimwee. Geen idee waar dat vandaan kwam? Het verpestte in ieder geval wel voor een tijdje het feest!
r
rr00Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Harderstyles zei:
Misschien dat je wel eens gelijk kan hebben.

Ik bedacht me net dat ik de laatste 2x dat ik X gebruikte, een erg onwennig gevoel kreeg. Ik ging veel nadenken over van alles, en ik had daarbij een ontzettend gevoel van heimwee. Geen idee waar dat vandaan kwam? Het verpestte in ieder geval wel voor een tijdje het feest!
Klik om te vergroten...

Hoog gedoseerd toen aan het begin, of rustig begonnen?
T
TripperLid
01-01-2024, 00:00
#13
Harderstyles zei:
Zo te horen spreek je uit ervaring? Zou je je eigen beleving eens willen vertellen, ben benieuwd.
Klik om te vergroten...

Het verliefde gevoel gaat weg en zal nooit meer zo terug komen als de eerste keren, ook niet als je een jaar geen MDMA neemt. Ik heb vroeger veel MDMA genomen, nu nog 1 a 2 keer per jaar.

Wat wel leuk is LSD en MDMA combineren. Je moet wel iets meer MDMA nemen om effect te krijgen, maar het is oh zo lekker.
H
HarderstylesLid
01-01-2024, 00:00
#14
Jo bedankt, jij ook! Misschien dat ik je tegen kom :mrgreen:
U
UeWEclipseLid
01-01-2024, 00:00
#15
Harderstyles zei:
Jo bedankt, jij ook! Misschien dat ik je tegen kom :mrgreen:
Klik om te vergroten...
Je kunt me herkennen op mijn Q-Dance tshirt met zilveren logo erop :) of een 100%hardcore vest eroverheen.

Tot 12 uur te vinden in Area 1 en daarna Area 2 gok ik
H
HarderstylesLid
01-01-2024, 00:00
#16
Nice! Is er al iets bekend van een DF-meet @ Q-Base ofzo?
U
UeWEclipseLid
01-01-2024, 00:00
#17
Harderstyles zei:
Nice! Is er al iets bekend van een DF-meet @ Q-Base ofzo?
Klik om te vergroten...
Niet dat ik weer, zou opzich wel tof zijn :wink:
h
hansjuhLid
01-01-2024, 00:00
#18
Hoi,

Ik gah zaterdag ook naar qbase en las ook iets over vitamine pillen om hersenschade te verminderen o.i.d.
Nemen jullie dan vitamine C thuis vooraf, of nemen jullie het mee? Gaat de bewaking moeilijk doen om vitamine pillen enzo?

B.v.d.
H
HarderstylesLid
01-01-2024, 00:00
#19
Jup heb al even een topic geopend! Zag dat je al gereageerd hebt :wink:

Zie hier:

http://drugsforum.nl/viewtopic.php?f=24 ... 81#p925181
H
HarderstylesLid
01-01-2024, 00:00
#20
hansjuh zei:
Hoi,

Ik gah zaterdag ook naar qbase en las ook iets over vitamine pillen om hersenschade te verminderen o.i.d.
Nemen jullie dan vitamine C thuis vooraf, of nemen jullie het mee? Gaat de bewaking moeilijk doen om vitamine pillen enzo?

B.v.d.
Klik om te vergroten...

Ik neem van te voren en na ´t feest een aantal dagen tot een week lang vitamine-C pillen, en gezond eten en voldoende slaap!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."