Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumswanneer helemaal nuchter

wanneer helemaal nuchter

56 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
kan me niet voorstellen dat deze symptomen komen van die kwart pil. Mijn gok is dat je gewoon slecht gegeten heb en te weinig geslapen en/of niet diep genoeg heb geslapen. rust uit en eet. :)
M
MIA-1985Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Had je eigenlijk wel écht xtc?? Ik vind die symptonen een beetje vaag van zo'n klein stukje pil eerlijkgezegd. Heb niet gelezen dat je een geteste pil had(?)
En dat duizelig zijn? Was je echt duizelig of had je een beetje zo'n "dronken-gevoel"? Je gaf zelf al een zweverig gevoel aan.

Je bent over 24-48 uur weer helemaal nuchter nadat je pil is uitgewerkt, of je nu wel of niet goed eet en drinkt en vitaminen slikt etc.
n
nadjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
heej bedankt hier kan ik wat mee!

ik heb de pil getest en het was xtc maar ik heb inderdaad weinig geslapen op de dag dat ik het nam en die dag ervoor ook.
ik heb vandaag 13 uur geslapen en ik voel me nog steeds zo maar ja het zal wel overgaan.
ook het niet kunnen concentreren op 1ding gaat moeilijk.. als ik naar 1 ding kijk dan dwalen me ogen alweer af.
ik ga even tellen hoeveel uur nog te gaan..
en dan wat eten en slapen lekker rusten.
n
nadjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
ja een beetje een dronken gevoel en af en toe heb ik het gevoel alsof ik met een duw weggeduwd word. het is 32 uur geleden sinds dat pilletje uitgewerkt is.
M
MIA-1985Lid
01-01-2024, 00:00
#5
luchtigtoetje zei:
Je hebt ze laten testen en er zat "xtc" in? Dan heb je of niet goed geluisterd naar wat ze zeiden, of je liegt.
Klik om te vergroten...

ja ik vraag het me dus ook af hoor.....maargoed, het is natuurlijk het andere woord voor ....

Maar nadje zei: "ik heb de pil getest". Niet dat hij ze heeft laten testen :tongueout:
Vraag ik mij af hoe heb je hem zelf getest dan? :)
n
nadjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
nee haha ik bedoel er zat mdma in.. nou ik was erbij toen ze werden getest.
M
MIA-1985Lid
01-01-2024, 00:00
#7
nadje zei:
nee haha ik bedoel er zat mdma in.. nou ik was erbij toen ze werden getest.
Klik om te vergroten...

Oke en dan nu de hamvraag: Hoeveel mg mdma zat erin?
n
nadjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Daar ga ik niet op in, als ik het zeg, geloof je me toch niet. En als ik het niet zeg, geloof je me ook niet. Dusja... Maar goed het gaat erom dat ik nu iets heb en dat ik daar wat aan wil doen.


Leven in realiteit daar is geen drug die tegenop kan. <- dit heb ik wel beseft. En natuurlijk er zijn mensen die het super vinden om drugs te gebruiken. Naar mijn ervaring vind ik de werkelijkheid veeeel mooier. Die dingen zijn echt.
M
MIA-1985Lid
01-01-2024, 00:00
#9
nadje zei:
Daar ga ik niet op in, als ik het zeg, geloof je me toch niet. En als ik het niet zeg, geloof je me ook niet. Dusja... Maar goed het gaat erom dat ik nu iets heb en dat ik daar wat aan wil doen.
Klik om te vergroten...

Hehe, wat is dat nou weer voor reactie? :) Het aantal mg. is namelijk behoorlijk van belang in dit geval...Kijk als je zegt 700mg, ja dan geloof ik je inderdaad niet nee.
Maar hoeveel waren ze?
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ben je nog ziek nadje?
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Dat is nadje vingerwerk :tearsofjoy:
M
MIA-1985Lid
01-01-2024, 00:00
#12
luchtigtoetje zei:
Dat is nadje vingerwerk :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

:mrgreen:
n
nadjeLid
01-01-2024, 00:00
#13
175 mg zijn ze per pil. dus 175 ; 4... is dus iets van 45 voor een kwart.

kun je me verder helpen hiermee...?
M
MIA-1985Lid
01-01-2024, 00:00
#14
nadje zei:
175 mg zijn ze per pil. dus 175 ; 4... is dus iets van 45 voor een kwart.

kun je me verder helpen hiermee...?
Klik om te vergroten...

Is dit je 1e keer geweest dat de pillen werkten? Want die witte dolfijntjes die je ooit hebt genomen werkte niet.
Zo, ja..dan zou het kunnen zijn dat je inderdaad wat merkt van +/- 45mg maar dat je daar 10uur lang wat van merkt..hmz da's eigenlijk uitgesloten. Daar is het gewoon teweinig voor.
Heb je toevallig geen amfetamine ofzo erbij genomen?

Enne, waarom zou ik je niet geloven dat je een pil had van 175mg? Daar is niets raars aan hoor. :)
n
nadjeLid
01-01-2024, 00:00
#15
haha je bekijkt m'n topics wel goed :)

nee ik heb er geen amfetamine bij genomen.
ja het werkte best wel goed..
nu heb ik nog steeds dat 'dronkengevoel' het gevoel dat je wegzakt, niet kan concentreren.
het is nu inmiddels 36 uur geleden dat dat spul was uitgewerkt. echt vreemd..
ben echt bang nu ookal klinkt dat gek.
zometeen kom ik er niet meer uit ofzo:$
M
MIA-1985Lid
01-01-2024, 00:00
#16
:) thnx

Maar het is me nog niet helemaal duidelijk of dit nu je 1e "geslaagde" keer xtc gebruik is?
Als dat namelijk zo is, dan denk ik dat je gewoon nog steeds aan het "landen" bent en als je dat nog nooit meegemaakt hebt, ja dan weet je misschien niet goed hoe je dat moet beschrijven?
En dat is dus jouw "dronkengevoel" of gewoon de na-dip. Misschien ben je daar gewoon wat gevoelig voor. Ook al was het maar 45mg...een eerste keer komt altijd was steviger aan dan de keren daarop, maar nog steeds: 45mg is echt vet weinig :wink:

EDIT: overigens zijn er mensen die 3-4 dagen na gebruik nog steeds in de na-dip zitten.
Het gaat vanzelf wel weer over hoor :) Maak je niet druk.
n
nadjeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Fresh zei:
:) thnx

Maar het is me nog niet helemaal duidelijk of dit nu je 1e "geslaagde" keer xtc gebruik is?
Als dat namelijk zo is, dan denk ik dat je gewoon nog steeds aan het "landen" bent en als je dat nog nooit meegemaakt hebt, ja dan weet je misschien niet goed hoe je dat moet beschrijven?
En dat is dus jouw "dronkengevoel" of gewoon de na-dip. Misschien ben je daar gewoon wat gevoelig voor. Ook al was het maar 45mg...een eerste keer komt altijd was steviger aan dan de keren daarop, maar nog steeds: 45mg is echt vet weinig :wink:

EDIT: overigens zijn er mensen die 3-4 dagen na gebruik nog steeds in de na-dip zitten.
Het gaat vanzelf wel weer over hoor :) Maak je niet druk.
Klik om te vergroten...

Ja sorry dat ik even zo boos reageerde. Ik ben heel de dag al best wel chagerijnig omdat ik me niet 100% nuchter voel. Een keertje lekker dronken stoned of wat dan ook zijn is leuk maar niet hele dagen lang.
Eh even denken... het was de 1e keer dat de xtc wel goed aansloeg ja. Of het een badtrip was of een goeie weet ik niet. Allebei wel, eerst bad en daarna wel goed. En ja nu, na dat alles is het gewoon een kutgevoel.
Ik denk dat ik er gewoon gevoelig voor ben. Nou ja, na-dip... zou je dat noemen als je de hele tijd het gevoel hebt dat je duizelig bent?

Ik hoop echt niet dat het zo lang gaat duren! :openmouth:

Bedankt voor je geruststelling.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."