#1
kan me niet voorstellen dat deze symptomen komen van die kwart pil. Mijn gok is dat je gewoon slecht gegeten heb en te weinig geslapen en/of niet diep genoeg heb geslapen. rust uit en eet. ![:)]()
luchtigtoetje zei:Je hebt ze laten testen en er zat "xtc" in? Dan heb je of niet goed geluisterd naar wat ze zeiden, of je liegt.
nadje zei:nee haha ik bedoel er zat mdma in.. nou ik was erbij toen ze werden getest.
nadje zei:Daar ga ik niet op in, als ik het zeg, geloof je me toch niet. En als ik het niet zeg, geloof je me ook niet. Dusja... Maar goed het gaat erom dat ik nu iets heb en dat ik daar wat aan wil doen.
nadje zei:175 mg zijn ze per pil. dus 175 ; 4... is dus iets van 45 voor een kwart.
kun je me verder helpen hiermee...?
Fresh zei:thnx
Maar het is me nog niet helemaal duidelijk of dit nu je 1e "geslaagde" keer xtc gebruik is?
Als dat namelijk zo is, dan denk ik dat je gewoon nog steeds aan het "landen" bent en als je dat nog nooit meegemaakt hebt, ja dan weet je misschien niet goed hoe je dat moet beschrijven?
En dat is dus jouw "dronkengevoel" of gewoon de na-dip. Misschien ben je daar gewoon wat gevoelig voor. Ook al was het maar 45mg...een eerste keer komt altijd was steviger aan dan de keren daarop, maar nog steeds: 45mg is echt vet weinig
EDIT: overigens zijn er mensen die 3-4 dagen na gebruik nog steeds in de na-dip zitten.
Het gaat vanzelf wel weer over hoorMaak je niet druk.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."