Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumswanneer helemaal nuchter

wanneer helemaal nuchter

56 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
n
nadjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
175 mg zijn ze per pil. dus 175 ; 4... is dus iets van 45 voor een kwart.

kun je me verder helpen hiermee...?
M
MIA-1985Lid
01-01-2024, 00:00
#2
nadje zei:
175 mg zijn ze per pil. dus 175 ; 4... is dus iets van 45 voor een kwart.

kun je me verder helpen hiermee...?
Klik om te vergroten...

Is dit je 1e keer geweest dat de pillen werkten? Want die witte dolfijntjes die je ooit hebt genomen werkte niet.
Zo, ja..dan zou het kunnen zijn dat je inderdaad wat merkt van +/- 45mg maar dat je daar 10uur lang wat van merkt..hmz da's eigenlijk uitgesloten. Daar is het gewoon teweinig voor.
Heb je toevallig geen amfetamine ofzo erbij genomen?

Enne, waarom zou ik je niet geloven dat je een pil had van 175mg? Daar is niets raars aan hoor. :)
n
nadjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
haha je bekijkt m'n topics wel goed :)

nee ik heb er geen amfetamine bij genomen.
ja het werkte best wel goed..
nu heb ik nog steeds dat 'dronkengevoel' het gevoel dat je wegzakt, niet kan concentreren.
het is nu inmiddels 36 uur geleden dat dat spul was uitgewerkt. echt vreemd..
ben echt bang nu ookal klinkt dat gek.
zometeen kom ik er niet meer uit ofzo:$
M
MIA-1985Lid
01-01-2024, 00:00
#4
:) thnx

Maar het is me nog niet helemaal duidelijk of dit nu je 1e "geslaagde" keer xtc gebruik is?
Als dat namelijk zo is, dan denk ik dat je gewoon nog steeds aan het "landen" bent en als je dat nog nooit meegemaakt hebt, ja dan weet je misschien niet goed hoe je dat moet beschrijven?
En dat is dus jouw "dronkengevoel" of gewoon de na-dip. Misschien ben je daar gewoon wat gevoelig voor. Ook al was het maar 45mg...een eerste keer komt altijd was steviger aan dan de keren daarop, maar nog steeds: 45mg is echt vet weinig :wink:

EDIT: overigens zijn er mensen die 3-4 dagen na gebruik nog steeds in de na-dip zitten.
Het gaat vanzelf wel weer over hoor :) Maak je niet druk.
n
nadjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Fresh zei:
:) thnx

Maar het is me nog niet helemaal duidelijk of dit nu je 1e "geslaagde" keer xtc gebruik is?
Als dat namelijk zo is, dan denk ik dat je gewoon nog steeds aan het "landen" bent en als je dat nog nooit meegemaakt hebt, ja dan weet je misschien niet goed hoe je dat moet beschrijven?
En dat is dus jouw "dronkengevoel" of gewoon de na-dip. Misschien ben je daar gewoon wat gevoelig voor. Ook al was het maar 45mg...een eerste keer komt altijd was steviger aan dan de keren daarop, maar nog steeds: 45mg is echt vet weinig :wink:

EDIT: overigens zijn er mensen die 3-4 dagen na gebruik nog steeds in de na-dip zitten.
Het gaat vanzelf wel weer over hoor :) Maak je niet druk.
Klik om te vergroten...

Ja sorry dat ik even zo boos reageerde. Ik ben heel de dag al best wel chagerijnig omdat ik me niet 100% nuchter voel. Een keertje lekker dronken stoned of wat dan ook zijn is leuk maar niet hele dagen lang.
Eh even denken... het was de 1e keer dat de xtc wel goed aansloeg ja. Of het een badtrip was of een goeie weet ik niet. Allebei wel, eerst bad en daarna wel goed. En ja nu, na dat alles is het gewoon een kutgevoel.
Ik denk dat ik er gewoon gevoelig voor ben. Nou ja, na-dip... zou je dat noemen als je de hele tijd het gevoel hebt dat je duizelig bent?

Ik hoop echt niet dat het zo lang gaat duren! :openmouth:

Bedankt voor je geruststelling.
M
MIA-1985Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Vooral dat chagerijnig zijn is wel een kenmerk van de na-dip hoor, of gewoon het nut niet zien in dingen etc.
Niet iedereen heeft er last van he? Zelf voel ik me eigenlijk nooit kut na gebruik, maarja.

Komt goed! Suc6 nog ff :)

Even van site Unitydrugs gehaald:

De kater
Redelijk wat mensen die XTC gebruiken tijdens het weekend, hebben tijdens de week een dip. Ze voelen zich depri, verdrietig, overgevoelig of slecht gehumeurd, lichtgeraakt en leeg. Deze dip is meestal op dinsdag het ergst. Sommige mensen hebben nooit last van een dip.

De dip na XTC gebruik wordt erger als je:

•hogere dosissen XTC neemt
•vaak XTC bijneemt gedurende de nacht
•combineert met andere drugs (vooral met speed en coke)
•niet voldoende water of fris drinkt
•XTC combineert met alcohol
•niet goed eet voor en na XTC
•niet uitgerust bent voor en na XTC
•niet goed in je vel zit

Of misschien ben je gewoon ziek aan het worden :) Dat kan ook nog hee!
n
nadjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
oke maar die dip komt doordat ik duizelig ben of dronke gevoel heb ik kan moeilijk tegen me ouders zeggen; ja ik ben duizelig door xtc... ze vragen zich wel af wat er aan de hand is. en ik reageer natuurlijk superboos en verdrietig.


dank je :)

heb alles zo ff doorgelezen.
D
DDeeJayLid
01-01-2024, 00:00
#8
volgens mij ben je gwn ziek...

of gestoord
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
heb je niet gewoon gedronken? :tearsofjoy:
D
DarkBeatzLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ja ik vind het ook een beetje allemaal vaag wat er verteld word. 1 ding kan ik je wel vertellen, die symptonen wat je ondervind zijn zeker niet van de xtc comedown of kater. Symptonen als duizeligheid zijn al zowiezo geen symptonen van een xtc kater. Het slaapgebrek 2 dagen in een rij gecombineerd met misschien een slecht voedingspatroon (wat heb je gegeten de laatste dagen) zullen de oorzaak bij jou hebben en zeker niet een kwart pilletje. Ook kan je uiteraard ziek aan het worden zijn, je weerstand is wel wat minder na gebruik, wegens het aanspreken van je reserves bij het xtc gebruik, wat natuurlijk de kans wat groter maakt dat je ziek kan worden. Maar dat is geen direct gevolg van het effect van het pilletje op je lichaam. Lekker rusten en gezond eten en je bent zo weer beter. Leg aub niet de band met het kwart pilletje, want dit is in dit geval onzin.
M
MIA-1985Lid
01-01-2024, 00:00
#11
DarkBeatz zei:
Leg aub niet de band met het kwart pilletje, want dit is in dit geval onzin.
Klik om te vergroten...

Sluit ik me bij aan :)
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Fresh zei:
DarkBeatz zei:
Leg aub niet de band met het kwart pilletje, want dit is in dit geval onzin.
Klik om te vergroten...

Sluit ik me bij aan :)
Klik om te vergroten...

Daar sloot ik me de eerste pagina al bij aan :)
M
MIA-1985Lid
01-01-2024, 00:00
#13
luchtigtoetje zei:
Fresh zei:
DarkBeatz zei:
Leg aub niet de band met het kwart pilletje, want dit is in dit geval onzin.
Klik om te vergroten...

Sluit ik me bij aan :)
Klik om te vergroten...

Daar sloot ik me de eerste pagina al bij aan :)
Klik om te vergroten...

Ja, ik ook, maar nog ff duidelijk maken he? Sommige mensen lezen over bepaalde dingen heen :)
n
nadjeLid
01-01-2024, 00:00
#14
duizeligheid is een symptoom van ziek zijn wou je zeggen??
nou ja goed...
k
k00kLid
01-01-2024, 00:00
#15
nadje zei:
duizeligheid is een symptoom van ziek zijn wou je zeggen??
nou ja goed...
Klik om te vergroten...

Nja van een kwart pilletje met zo weinig MDMA kan jou niet dagen erna nog een duizelig en raar gevoel geven. Natuurlijk reageert iedereen anders op MDMA maar dit zou ik erg raar vinden.

Zoals hierboven; je bent misschien ziek aan het worden.
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#16
nadje zei:
duizeligheid is een symptoom van ziek zijn wou je zeggen??
nou ja goed...
Klik om te vergroten...

ik ben zo vaak duizelig als ik griep heb.
n
nadjeLid
01-01-2024, 00:00
#17
ik niet dus.. en heel de dag door duizelig zijn klopt ook niet echt he..
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#18
dokter.
t
trippelhLid
01-01-2024, 00:00
#19
of psychiater??
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#20
Nee ik ben verpleegkundige

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."