#1
175 mg zijn ze per pil. dus 175 ; 4... is dus iets van 45 voor een kwart.
kun je me verder helpen hiermee...?
kun je me verder helpen hiermee...?
nadje zei:175 mg zijn ze per pil. dus 175 ; 4... is dus iets van 45 voor een kwart.
kun je me verder helpen hiermee...?
Fresh zei:thnx
Maar het is me nog niet helemaal duidelijk of dit nu je 1e "geslaagde" keer xtc gebruik is?
Als dat namelijk zo is, dan denk ik dat je gewoon nog steeds aan het "landen" bent en als je dat nog nooit meegemaakt hebt, ja dan weet je misschien niet goed hoe je dat moet beschrijven?
En dat is dus jouw "dronkengevoel" of gewoon de na-dip. Misschien ben je daar gewoon wat gevoelig voor. Ook al was het maar 45mg...een eerste keer komt altijd was steviger aan dan de keren daarop, maar nog steeds: 45mg is echt vet weinig
EDIT: overigens zijn er mensen die 3-4 dagen na gebruik nog steeds in de na-dip zitten.
Het gaat vanzelf wel weer over hoorMaak je niet druk.
DarkBeatz zei:Leg aub niet de band met het kwart pilletje, want dit is in dit geval onzin.
Fresh zei:DarkBeatz zei:Leg aub niet de band met het kwart pilletje, want dit is in dit geval onzin.
Sluit ik me bij aan![]()
luchtigtoetje zei:Fresh zei:DarkBeatz zei:Leg aub niet de band met het kwart pilletje, want dit is in dit geval onzin.
Sluit ik me bij aan![]()
Daar sloot ik me de eerste pagina al bij aan![]()
nadje zei:duizeligheid is een symptoom van ziek zijn wou je zeggen??
nou ja goed...
nadje zei:duizeligheid is een symptoom van ziek zijn wou je zeggen??
nou ja goed...
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."