Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDE eerste keer!!

DE eerste keer!!

18 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#1
Als ze zo sterk zijn als je zegt gewoon een halve geven, daar had ik mijn eerst keer ook belachelijk veel plezier op. 100 mg vind ik persoonlijk de beste dosering om in 1 keer te nemen, daar boven word het mij al gauw te heftig.
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#2
Gewoon met een mesje druk zetten en hem breken; pas wel op dat ze niet wegschieten.
B
BraindeadLid
01-01-2024, 00:00
#3
Goede avond,

ik heb een vraag voor jullie komt omdat ik met een klein dilemma zit,

ik heb een kameraad van mij zover gekregen dat hij zeer binnenkort met mij en een groep vrienden lekker een avond gaat snoepen :stoned:

dit word zijn eerste keer zelf ben ik toch enig sinds wel ervaren nu heb ik goede pillen weten te regelen van 160-190mg zijn ze getest

ik zelf vind hard gaan 1 van de lekkerste dingen die er is dus voor mij ok geen uitzondering dat ik anderhalf in 1x drop , als ik dan toch ga , dan ok gelijk maar goed^^

maar mijn vraag is of het verstandig is hem een hele in 1x te geven , ik mijn eerste x nam anderhalf van pillen die waren getest op 140mg , misschien dat mijn dosis daarom ok zo hoog is omdat ik daar mee begonnen ben:| maar toen wist ik nergens wat van:P

aangezien deze persoon ongeveer, 70 kg is zou een dosis van 120 mg goed moeten wezen. maar deze pil is niet echt goed te breken waardoor hij ok gauw te weinig kan krijgen om hem goed in te laten slaan zoals een eerste keer hoort^^

graag wat advies en jullie gedachte hier over....

als dit wat slordig getypt is sorry voordat. ben nog niet echt bekend met forums en degelijke:wink:
A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#4
Halve moet voldoende zijn. Anders bijdroppen. Geef hem geen hele, dat kan te zwaar worden in één keer.

Ik begon ook met halve van 120mg, en daar ging ik kankerhard op.

Oh ja en je mag geen kanker zeggen op het forum.
K
KarhuLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik ga net zo hard op 80 als 130 eigenlijk :P.
D
DDeeJayLid
01-01-2024, 00:00
#6
of bijt hem door terwijl hij nog in het stripzakje zit.. dan proef je niets en hij schiet niet weg :grin:

tip van de dag? XD
l
lovely spaceLid
01-01-2024, 00:00
#7
of haal gewoon een pillen snijder bij de apotheek kost helemaal niets :)
B
BraindeadLid
01-01-2024, 00:00
#8
thanks, voor het advies

wist het denk ik zelf ok wel maar had even bevestiging nodig vooral als ik het boven opzolderr doe en me ouders er 1 verdieping eronder zijn^^


lijkt mij een halve inderdaad het verstandigst ^^

van mij mag deze topic verwijdert worden als dit zo werkt althans

groeten :wave:
N
NasicaLid
01-01-2024, 00:00
#9
Braindead zei:
Goede avond,

dit word zijn eerste keer zelf ben ik toch enig sinds wel ervaren nu heb ik goede pillen weten te regelen van 160-190mg zijn ze getest
maar mijn vraag is of het verstandig is hem een hele in 1x te geven
aangezien deze persoon ongeveer, 70 kg is zou een dosis van 120 mg goed moeten wezen.
Klik om te vergroten...

Moah, je lijkt redelijk goed antwoord te geven op je eigen vraag.
120mg lijkt me een goeie dosis. Echter vraag ik mij af hoeveel er nu in die pil zit... je zegt dat ze getest zijn maar alsnog "160-190" .. wat is het nu ^^?

Mijn advies is de pil kapot maken, 3 kwart van de pil(gruis/poeder) in een bommetje of capsule gooien en de rest later bij nemen.
A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#10
Braindead zei:
thanks, voor het advies

wist het denk ik zelf ok wel maar had even bevestiging nodig vooral als ik het boven opzolderr doe en me ouders er 1 verdieping eronder zijn^^


lijkt mij een halve inderdaad het verstandigst ^^

van mij mag deze topic verwijdert worden als dit zo werkt althans

groeten :wave:
Klik om te vergroten...
Pas op voor dit soort taferelen!!!
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#11
:tearsofjoy:

Xtc doen in hetzelfde huis als waar je ouders verblijven is sowieso een no go
T
TRAVOLTALid
01-01-2024, 00:00
#12
lijkt me inderdaad geen relaxte setting voor iemand z'n 1e keer hoor
M
Miss JLid
01-01-2024, 00:00
#13
Chris Pontius zei:
Gewoon met een mesje druk zetten en hem breken; pas wel op dat ze niet wegschieten.
Klik om te vergroten...

Of in honderd stukjes afbrokkelen... :angry:
K
KarhuLid
01-01-2024, 00:00
#14
:tearsofjoy: , maar je weet helemaal niet of alle brokjes even groot zijn :).
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#15
Miss J zei:
Chris Pontius zei:
Gewoon met een mesje druk zetten en hem breken; pas wel op dat ze niet wegschieten.
Klik om te vergroten...

Of in honderd stukjes afbrokkelen... :angry:
Klik om te vergroten...
Dan neem je toch gewoon 50 van die stukjes.
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#16
Xeloc zei:
:tearsofjoy: , maar je weet helemaal niet of alle brokjes even groot zijn :).
Klik om te vergroten...
Details.. Het ging hem over het concept.
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#17
Miss J zei:
Chris Pontius zei:
Gewoon met een mesje druk zetten en hem breken; pas wel op dat ze niet wegschieten.
Klik om te vergroten...

Of in honderd stukjes afbrokkelen... :angry:
Klik om te vergroten...

Hehe, dan doe je toch echt iets verkeerd. Ik kreeg altijd gewoon 2 hele stukken'; de een soms net wat groter dan de ander, maar veel scheelde het niet.
y
yxesLid
01-01-2024, 00:00
#18
lovely space zei:
of haal gewoon een pillen snijder bij de apotheek kost helemaal niets :)
Klik om te vergroten...

2,50 om precies te zijn :P tis ook nog es een crusher, bewaarbakje, en bekertje voor vloeibare medicijnen. niet dat je aan de andere functies heel veel hebt maar goed.
t
trippelhLid
01-01-2024, 00:00
#19
yxes zei:
lovely space zei:
of haal gewoon een pillen snijder bij de apotheek kost helemaal niets :)
Klik om te vergroten...

2,50 om precies te zijn :P tis ook nog es een crusher, bewaarbakje, en bekertje voor vloeibare medicijnen. niet dat je aan de andere functies heel veel hebt maar goed.
Klik om te vergroten...

Doe je iets niet goed als ik naar de apotheek ga krijg ik het zo mee

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."