Als ze zo sterk zijn als je zegt gewoon een halve geven, daar had ik mijn eerst keer ook belachelijk veel plezier op. 100 mg vind ik persoonlijk de beste dosering om in 1 keer te nemen, daar boven word het mij al gauw te heftig.

Braindead zei:Goede avond,
dit word zijn eerste keer zelf ben ik toch enig sinds wel ervaren nu heb ik goede pillen weten te regelen van 160-190mg zijn ze getest
maar mijn vraag is of het verstandig is hem een hele in 1x te geven
aangezien deze persoon ongeveer, 70 kg is zou een dosis van 120 mg goed moeten wezen.
Pas op voor dit soort taferelen!!!Braindead zei:thanks, voor het advies
wist het denk ik zelf ok wel maar had even bevestiging nodig vooral als ik het boven opzolderr doe en me ouders er 1 verdieping eronder zijn^^
lijkt mij een halve inderdaad het verstandigst ^^
van mij mag deze topic verwijdert worden als dit zo werkt althans
groeten![]()
Chris Pontius zei:Gewoon met een mesje druk zetten en hem breken; pas wel op dat ze niet wegschieten.
Dan neem je toch gewoon 50 van die stukjes.Miss J zei:Chris Pontius zei:Gewoon met een mesje druk zetten en hem breken; pas wel op dat ze niet wegschieten.
Of in honderd stukjes afbrokkelen...![]()
Details.. Het ging hem over het concept.Xeloc zei:, maar je weet helemaal niet of alle brokjes even groot zijn
.
Miss J zei:Chris Pontius zei:Gewoon met een mesje druk zetten en hem breken; pas wel op dat ze niet wegschieten.
Of in honderd stukjes afbrokkelen...![]()
lovely space zei:of haal gewoon een pillen snijder bij de apotheek kost helemaal niets![]()
yxes zei:lovely space zei:of haal gewoon een pillen snijder bij de apotheek kost helemaal niets![]()
2,50 om precies te zijn :P tis ook nog es een crusher, bewaarbakje, en bekertje voor vloeibare medicijnen. niet dat je aan de andere functies heel veel hebt maar goed.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."