Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ten eerste vermeld ik er alvast bij dat m,n report waarschijnlijk wat chaotisch zal overkomen omdat ik niet een geboren schrijver ben , en chaos nu eenmaal iets is wat bij mij hoort :P voorbereiding: - Goed geslapen , niet gegeten , omdat ik weet dat bij mij de meeste goedjes dan beter werken , zak wiet, en een ontzettend nieuwsgierig goed humeur ! Het verloop: Mijn eerste echte zegel heb ik lekker onder me tong gelegd , zonder enige verwachtingen en door ervaring gewoon alles heerlijk over me heen laten komen . ben samen met een maatje van mij begonnen met het zegeltje onder onze tong te leggen om een uurtje of 2 we waren ons ervan bewust dat het meestal wel wat tijd neemt voordat het inwerkt . we zijn dus toen eerst naar de supermarkt wezen lopen om ons metabolisme lekker op gang te brengen de eerste effecten waren bij mij merkbaar door audio hallucinaties , het leek net alsof iedereen door een microfoon liep te praten vanaf dit moment dat ik dit begon te merken werd mijn grijns op mijn gezicht al merkbaar groter , ik had er echt zin in ! ik zou de details besparen van de wandeling want hij begon pas echt lekker in te werken toen we eenmaal weer thuis waren rond een uur of 3 en gingen zitten alles wat ik zag werd inmens scherp zo scherp dat alles vloeibaar werd we gingen er lekker voorzitten en gingen lekker muziek luisteren . En godallemachtig wat was dit mooi kon wel tranen laten zo goed klonk de muziek door dat ik het zo mooi vond kon ik alleen maar lachen gewoon omdat een mens zich zo één kan voelen met de muziek ik was de muziek zat in de muziek de muziek was om me heen . was echt voor mij 100x beter als met een snoepje op . op dat punt besloot ik ok dat ik mijn nieuwe liefde had gevonden . Aangezien ik vroeger een echte tripper was bijna elke maand paddo,s met mao remmers deed soms 2x in de maand was lsd echt een verlichting voor mij . Zo helder zo puur ik dwaal weer af eerlijk gezegd hebben we tot een uur tot half 6 gewoon niks anders gedaan dan genieten van de muziek , zelfs speedcore opgezet . Ik dacht persoonlijk nee dat is niks met trip middelen maar ik zat er ver naast dit klonk zo abstract en perfect de kunst onder muziek op dat moment . door deze muziek en we hadde de boxen ok echt voluit vibireerde de hele kamer heen en weer en viel ik op geveven moment van me stoel van het lachen niet normaal . zo heb ik er van genoten. Rond half 6 begon mijn maag nogal te knorren en zijn we pizza gaan maken dit was me toch best een karwei maar alles werd voor mij 100x beter de smaak van de pizza zo lekker heb ik nog nooit 1 gegeten. wat een ervaring enigste nadeel wat ik ondervonden heb met lsd toen ik eenmaal begon te bikken met het maatje van me is dat we echt zijn hele voorraad kast leeg hebben geschrokt wat was dat lekker eten. natuurlijk waren de visuals super alles bewoog voor mij was het niet pure hallucinaties zoals kabouters en shit maar gewoon super vervormingen van de realiteit , alles bewoog en veranderde ook heel bestuurbaar. Wat heel erg naar boven kwam onder het trippen was het hippy gevoel van alles is één eindelijk snapte ik die hippy,s haha :P ben natuurlijk uitgebreid voor de spiegel gaan staan in de epische wc waar iedereen wel mee bekend is denk ik en ik kon gewoon versmelten met wat ik zag in de spiegel lekker gekke gezichten trekken . bleef er bijna wel 20 minuten hangen altijd is dit een valkuil voor mij onder trippen de WC XD Dingen die ik opgelost heb onder het genot van een zegeltje , zijn te veel om op te noemen je stelt jezelf een vraag en binnen een miliseconde was het antwoord er al leek wel een soort boost voor me hersenen . het waren vrij simpele dingen niet diepe reizen naar me bewust zijn . Bijvoorbeeld me maatje had van alles te lullen en ik niet . Toen vroeg ik me ineens af waarom zeg ik niks . binnen de seconde kwam toen ok de gedachte omdat je niks te zeggen hebt klaar volgend onderwerp kleine subtilie dingetjes Omdat iedereen het altijd heeft over de innerlijke reis die je gaat maken ging ik hier bewust mee bezig en ik kwam tot de conclusie dat ik mezelf al ken . Op zoveel momenten waren mijn gedachten gewoon leeg gewoon puur genot geen vraag stukken geen moelijke denk loops zoals je met paddo's wel kan hebben geen momenten van he ik snap het niet , ik snapte het allemaal voor mijn gevoel dan XD de trip zwakte wat af rond uurtje of half elf hier baalde ik echt van , net zoals eerste x snoepje voor de rest hielde de visuals aan tot ik ging slapen rond half 7 sochtends kon het maar niet los laten dat heerlijke gevoel Voordelen Helder , epische éénheids gevoel , super visuals , Muziek te mooi , gamen onwijs vet het ging wel bar slecht maar wat was het mooi , week erna kiplekker , heb me lang niet zo goed gevoeld als de week erna alles leek weer gereset zelfs van de regen genoot ik gewoon , te veel voordelen voor mij persoonlijk wat zeker niet voor iedereen het geval zal zijn . wil ok niet dat het lijkt alsof ik dit middel aan iedereen zou aanraden. Nadelen Wou de volgende dag wel weer , XD het weekend er op ok gelijk weer gedaan maar dan in me eentje was ok super ! zullen vast nog wel meer nadelen zijn als ik verder ge-experimenteerd heb met dit stofje Chaos één en al in dit report ik weet het , XD voor mensen die alleen nog maar paddo,s en mescaline hebben gedaan is dit sowieso een aanrader in mijn geval geeft mij dit meer voldoening dan paddo,s (:"
"Weetje jouw report leest lekker weg ! wel zeer toevallig weetje wat de bijnaam van MXE is ? ROLFCOPTER vind het wel ironisch aangezien ik ok samen met een kameraad van mij dit goedje tot ons hebben genomen wij op een gegeven moment ok lagen te rollen door de kamer :P 2 volwassen kerels die rollen door de kamer omdat ze ruimte gecreëerd hadden :P moet er zo vreemd uitzien voor de buiten wereld , de buren zouden maar net langs lopen en daar 2 idoten door de kamer zien rollen schaterende van het lachen XD fijn report !"
"Dank jullie wel voor de positieve reacties dit motiveert mij om meer reportjes te schrijven aangezien ik weekend verslaafd ben doe ik eigenlijks elke week wel wat , wel elke keer verschillende middelen zo weet ik dus van mijzelf dat ik nergens verslaafd aan ben. Ik zou zeggen door mijn enthousiasme over lsd heb ik nu al een paar x vaker de stoute schoenen aangetrokken , of zou ik het anders formuleren De sandalen aan getrokken * spreekwoord in hippy formule :P ik maak even een reportje over wat ik gister avond heb geëxperimenteerd wat ok een zeer lekkere ervaring was thanks again ! ok dat ik nu reageer op de reacties van andere mensen is bijna voor het eerst normaal laat ik het erbij maar vond het nou wel eens tijd worden om ok eens te reageren op de reacties van anderen anders lijk ik ik zo asociaal !"
"Goede avond, ik heb een vraag voor jullie komt omdat ik met een klein dilemma zit, ik heb een kameraad van mij zover gekregen dat hij zeer binnenkort met mij en een groep vrienden lekker een avond gaat snoepen dit word zijn eerste keer zelf ben ik toch enig sinds wel ervaren nu heb ik goede pillen weten te regelen van 160-190mg zijn ze getest ik zelf vind hard gaan 1 van de lekkerste dingen die er is dus voor mij ok geen uitzondering dat ik anderhalf in 1x drop , als ik dan toch ga , dan ok gelijk maar goed^^ maar mijn vraag is of het verstandig is hem een hele in 1x te geven , ik mijn eerste x nam anderhalf van pillen die waren getest op 140mg , misschien dat mijn dosis daarom ok zo hoog is omdat ik daar mee begonnen ben:| maar toen wist ik nergens wat van:P aangezien deze persoon ongeveer, 70 kg is zou een dosis van 120 mg goed moeten wezen. maar deze pil is niet echt goed te breken waardoor hij ok gauw te weinig kan krijgen om hem goed in te laten slaan zoals een eerste keer hoort^^ graag wat advies en jullie gedachte hier over.... als dit wat slordig getypt is sorry voordat. ben nog niet echt bekend met forums en degelijke"
"thanks, voor het advies wist het denk ik zelf ok wel maar had even bevestiging nodig vooral als ik het boven opzolderr doe en me ouders er 1 verdieping eronder zijn^^ lijkt mij een halve inderdaad het verstandigst ^^ van mij mag deze topic verwijdert worden als dit zo werkt althans groeten"
"Zou je zeggen dit heeft lsd voor mij ok gedaan , op 1 of andere manier kijk ik altijd scheel met 1 oog bij een dosis mdma na mijn lsd zegeltjes is dit weg gegaan wonderbaarlijk"
"Goede avond ik heb een voor mijn trip morgen , het gaat om het volgende ik ben een ervaren tripper al zeg ik het zelf van ketamine k-holen paddo,s en paddo,s met dikke portie mao-remmers is je wereld op zijn kop x100 lach ik altijd in een deuk dmt noem maar op mescaline salvia mxe van alles wat . lsd heb ik 1x eerder gedaan en door de verhalen had ik me redelijk laten overhypen en verwachte te veel , met deze 1e zegel had ik amper visuals, waar ik opzich van baalde geen idee wat er op deze zegel zat trouwens niet veel vermoed ik wel genoeg om me wakker te houden want slapen lukte niet nu heb ik zegels weten te bemachtigen waarvan beweerd word dat er 150 ug op zit , nou heb ik gelezen dat als je na 3 uur een zegel bij neemt de trip verlengt maar niet echt visueel versterkt . je raad het al ik doe het natuurlijk voor de visuals mijn gezonde verstand zegt begin met 1 maar dat is het probleem ik heb er maar 2 voor mezelf , dus als die ene mij niet bevalt aan visuals heb ik nog 1 liggen die een week later ok niet zou bevallen :P aan de andere kant heb ik zoits van doe mij maar 2 tegelijk zodat ik gegarandeerd ben van een trip alleen is het jammer dat ik bij mijn eerste x lsd niet echt voor mijn gevoel heb kunnen kennis maken met lsd wat is verstandig is er mischien een interval dat het mijn trip nog wel versterkt als ik 1 neem en bijvoorbeeld anderhalfuur later nog 1 ? graag advies alvast bedankt heb er wel ongeloofelijk veel zin aan dat zeker ! alleen wil niet dat ik spijt krijg van te weinig :P"
"Helaas heb ik die mogelijkheid niet omdat ik maar 2 stuks in mijn bezit , dus ik moet de gok maar gewoon nemen om 1tje te nemen. toch bedankt voor je reactie als ik 1 neem en 2 uur later nog 1 denk je dan dat het stacked of alleen verlengd wat is je eigen ervaring hier mee ?"
"Echt heren en dames van het DF wat een fucking verlichting , ten eerste bedankt voor de toch vele reacties Ik had nooit durfen dromen dat deze stof zo geweldig zou zijn voor mij ! Ik ben er ondersteboven van heb nu ok al 2x getript erop in 1 maand , gewoon omdat ik dit stofje zo gigantisch weet te waarderen , alles wat je doet is zo episch muziek luisteren ik kon eerlijk bijna wel janken zo mooi klonk het nog veel beter als met snoep , wat ik zat gewoon in de muziek ik was de muziek voor mijn gevoel , gamen ? ik zat in de game deed een oorlog spel 1 ding is wel gebleken mij moet je niet op oorlogs pad sturen met acid op , dikke lol stond soms minuten in het spel stil te staan omdat ik aan het kijken was hoe mooi het was . de 2x dat ik het nu heb gedaan zijn mij zo goed bevallen dat ik het elk weekend wel zou kunnen doen de dag erna is hemels wat de week erna voel ik me gewoon verlicht . ik ga het zeker niet elke week doen eerder 1x in de maand tot 2 maanden om het speciaal te houden . hier voor deed ik altijd paddo,s met mao-remmers waarbij helderheid nou op zijn minst erg ver te zoeken is en daarmee gaat alles soms zo op zijn kop dat je op het laatst zoits hebt van nou mag het ok wel weer stoppen het is wel leuk geweest , met lsd vond ik het gewoon dood zonde dat het afgelopen was :P de helderheid het epische gevoel van alles is 1 komt bij mij zo sterk naar boven dat ik bij mijn eerste trip echt de hippy,s van vroeger in 1x snapte , 1 nadeel wel is dat ik de volgende dag buikpijn had van het gelach. mischien dat het allemaal zo super overkwam omdat ik echt kwa trippen al zo veel heb meegemaakt en zoveel heftige shit ok , dat dit gewoon perfect aanvoelde. Ik verkies nu lsd boven paddo,s door de helderheid de controle die je er bij hebt , echt het was zo apart alle vragen die ik had en aan mezelf stelde waren binnen een tijdsbestek van 1 seconde opgelost , de 2de keer dat ik dit goedje heb genomen ok besloten in me eentje te doen en zelfs dat was gewoon puur genieten , dat het ok zo lang duurt vind ik alleen maar een voordeel erg spraakzaam word ik er niet van maar genieten niet best . Ik had zelfs gewoon momenten dat ik me zwaar associaal voelde door dat een mens zo kan genieten van iets i have a new Love ( L) ik verkies dit nu boven snoep en al het andere"
"Aangezien hier nog niet veel reports over zijn zou ik mijn best doen dit te beschrijven zoals ik dit stofje heb beleefd meerdere kleine reports in 1 ! eerste keer : was echt te vaag heb hier lijnen van weg gewerkt en niks van gemerkt , sta daar nog steeds verbaasd zijn want heb lijnen weg gewerkt van dit spul -.- waarvan ik achteraf op me knieen dankbaar ben dat dit niet een goede batch was . een maat van mij deed met me mee nou die ging bijna letterlijk dood hij voelde zich niet alleen zo maar zo zag hij er ok uit . 2de keer nieuwe batch: gelukkig schrikken dingen mij niet snel af en had besloten het nog een kans te geven.dit x wat meer informatie gezocht en bleek dat je na 100 mg al in de M-hole terecht komt daarom was ik ok zo blij dat me vorige batch niet werkte want had toen bijna halve gram weg gesnoven -.- de 2de keer wat een ervaring wat een avond samen met 4 maten van mij sleutel punt werk gedaan en na 1 sleutel puntje werkte het al . ik voelde me euforisch trippy elastiek benen en stond strak als een mongool echt kreeg last van me gezicht zo strak stond alles vanaf dit moment Werd de huiskamer 1 groot feest de muziek werd super we stonden met zijn alle te dansen en te genieten gedachten stroom ging net zoals op keta , alles wat er uit kwam sloeg nergens op maar wat een gelach op een gegeven moment zijn we met zijn allen de kamer gaan verbouwen , en we hadden ruimte gecreerd veel ruimte , we waren zo mal in ons hoofd dat we rollend door de kamer gingen met zijn 4 ? kan je het je voorstellen volwassen kerels die liggen te rollen door de kamer omdat het net 1 groot feest is echt maf , dit goedje is echt machtig maar kan ok zeker gevaarlijk zijn drink 1-2 bier het slaat in alsof je 10 op hebt rook 1 joint en je bent echt ziekelijk stoned , vanaf dat moment wiet ok maar vermeden om het uur 1tikje , en je hebt een geweldige avond. Het is echt een gevoels versterker liep op gegeven moment met toiletrollen door de kamer te gooien als versiering het was net 1 paradijs het lopen ging wel wat moelijker maar nog wel te doen minder hevig als op de keta . 3de keer had ik maar 1 puntje ik vermaakte mij prima maar we waren nu met veel meer mensen en heb toen kunnen observeren wat dit spul met mensen doet als ze er te veel van nemen en dat zijn best beangstigende situaties , 1 gozer ging helemaal uit de tijd toen hij weer bijkwam wist hij niet meer waar hij was wie hij was en hij herkende zijn vrienden niet eens meer , en hij wou ok niet geloofen dat wij zijn vrienden waren . en geloof mij dit was een best forse kerel die op zijn zachts gezegd ok wel wat gewend is . die was totaal van de kaart . een andere maat van me stond in 1x buiten op straat te schreeuwen dat hij wel iemand zou dood trappen en dat die gene maar moest komen . Omdat dit bij mij voor huis was besloot ik te kijken en er stond niet eens iemand . dus ik riep hem naar binnen en zei tegen hem "waus wat was jij nou aan het doen "zijn reactie was wat was ik aan het doen ? hij wist er niks meer van . ik stond met verbazing te kijken naar deze lui ze leken allemaal bij de tijd maar infeite waren ze verre van bijverstand dit is ok echt een verschil met keta. neem je genoeg keta kom je niet meer van de bank . dat is het gevaar met dit spul . je blijft gewoon actief alleen heb je je kop er gewoon helemaal niet meer bij . een ander maat van me was zo slim om een joint te draaien en die vervolgens in plaats van op te roken , ging deze het maar gewoon eten . gelukkig heb ik het uit zijn mond kunnen halen . ik heb het zelf nog echt wel paar x gedaan maar mij heeft dit geleerd less is more met dit spul mensen kunnen hier echt raar van worden en wat ik heb gezien is dit meer richting negatief raar dan goed raar :P de personen die ik hier boven heb beschreven had trouwens ok al zeker meer dan 8 bier op ik denk dat daar de grootste fout in zit , zelf combineer ik het meestal met amfetamine en dat is een gouden combo amfi werkt x 10 of het goed voor je is. is dan weer de andere kant"