#1
Ik had ook nooit een xtc dip of zelfs maar een kater. Ik had een afterglow die je kan vergelijken met die van lsd. Tot ik een keertje overdreven heb ![:tongueout:]()
Ivoos zei:Ik had ook nooit een xtc dip of zelfs maar een kater. Ik had een afterglow die je kan vergelijken met die van lsd. Tot ik een keertje overdreven heb![]()
johnno zei:wat houd een xtc dipje dan precies in?
ik heb wel is dat ik me 2 dage later beetje leeg voel gewoon heel vaag
trippelh zei:Ik heb er ook last van gehad met xtc pillen maar door je instelling toch positief te houden en iets te gaan doen valt het mee.
Sinds ik aan de kristallen zit heb ik nergens last van alleen ben ik de dag er na helemaal leeg en moe
Royban zei:trippelh zei:Ik heb er ook last van gehad met xtc pillen maar door je instelling toch positief te houden en iets te gaan doen valt het mee.
Sinds ik aan de kristallen zit heb ik nergens last van alleen ben ik de dag er na helemaal leeg en moe
Ik moet zeggen dat het inderdaad ook veel te maken heeft met je mentale toestand. Als je vrij sterk in je schoenen staat en je blijft positief kan je al heel snel dat neerslachtige verwerpen.
En ja, leeg en moe zijn, dat komt gewoon omdat je waarschijnlijk insane hebt lopen dansen haha
Verschilt de kater echt zoveel met kristallen? Vind ik nogal raar
leger dan normaal? kvoel me normaal toch niet leegNorthernLightBE zei:Bij een lage dosis heb ik ook bijna geen dip, misschien de dag erna wat leger dan normaal. Maar bij hoge dosis![]()
van goeie kristallen krijg je net zo goed een kater als je te vaak of te veel hebt gebruiktgekkehenkie zei:Misschien omdat de pure stof mdma niet zo'n kater veroorzaakt maar juist andere zooi die er af en toe doorheen zit? Ook maken andere mensen nou eenmaal sneller hun serotonine voorraad weer normaal.![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."