Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsXTC dipje

XTC dipje

19 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik had ook nooit een xtc dip of zelfs maar een kater. Ik had een afterglow die je kan vergelijken met die van lsd. Tot ik een keertje overdreven heb :tongueout:
R
RoybanLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik vroeg mij iets af want ik lees op heel veel forums hetzelfde en dat verbaasd mij een beetje.
Ik gebruik zelf sinds 3/4 jaar XTC en heb dit ongeveer gedaan met tussenperiodes van 8 weken, vaak ook 4, zit nu op 12 :grin:, maar goed.
Ik lees heel veel over de depressiviteit na gebruik en een echte mentale en fysieke dip.
Naar mijn idee heb ik dit nog nooit ervaren? ik heb slechts heimwee naar het leuke feest maar dat komt meer omdat het feest vaak zo gruwelijk was. Als ik gebruik neem ik standaard 1 pil en dan nog 2 halfjes bijpakken ( 160 mg getest per pil ).
Voor de rest eet ik alleen wat meer fruit rond de dag dat ik gebruik maar goed slapen doe ik standaard niet.
Hebben meer mensen dit? hoe kan dit?
ik wacht af:grin:
D
Dr GonzoLid
01-01-2024, 00:00
#3
Lucky bastard...
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik heb ook nooit last van een dip... De laatste keer ben ik de zaterdag om 23u gestart tot zondag avond. In die tijd heb ik een gram kristallen genomen en had geen last van een dip of wat dan ook..

Vraag mij ook wel af hoe dat kan.
K
KarhuLid
01-01-2024, 00:00
#5
Geen dip hier :)!
t
taeknicLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik had gisteren één vieze dip, inclusief acute koorts, voelde me beroerd en leeg, heel apart..
Ach, ik stond zaterdag op een gegeven moment ook naar het plafond te staren en te vergeten dat ik me op een feest bevond, inclusief visuele verstoringen en CEV's, maar normaal ben ik alleen een beetje leeg op de maandag, nu was ik echt gewoon ziek, vandaag nog niet echt de oude overigens.
R
RoybanLid
01-01-2024, 00:00
#7
Yeah ! ik ben niet de enige haha
Is er misschien een of andere briljante scheikundige aanwezig die ons zou kunnen uitleggen waarom dit zo kan verschillen bij mensen?
T
TRAVOLTALid
01-01-2024, 00:00
#8
Ivoos zei:
Ik had ook nooit een xtc dip of zelfs maar een kater. Ik had een afterglow die je kan vergelijken met die van lsd. Tot ik een keertje overdreven heb :tongueout:
Klik om te vergroten...

precies hetzelfde, nooit een kater, zelfs niet na 2 dagen achter elkaar. totdat ik een keer 1200 mg in een weekendje wegwerkte.. sindsdien ook igg geen kater zolang ik wat slaap pak, me positief instel en geen dingen doe waar ik later spijt van krijg tijdens gebruik :).

ervaar dus alleen een dipje bij te vaak gebruik (en terecht!) of als ik wat stoms doe, wat ik zonder gebruik niet zou hebben gedaan :)
l
langemanLid
01-01-2024, 00:00
#9
Hahaha, het lijk hier nu net alsof het dipje niet zou bestaan.
Als je met mate gebruikt en je aan wat regels houd valt het vaak ook wel mee, vooral als je gewoon je ding doet en niet gaat lopen piepen en zuchten, maar bij mezelf en anderen zie ik 'm toch wel terug.
Maar goed, geniet ervan dat je (bijna) geen dip hebt. Houd er alleen wel rekening mee dat ie er wel kan gaan komen. Zeker als je je grenzen gaat opzoeken.
l
langemanLid
01-01-2024, 00:00
#10
Bij zaterdag gebruik is er op dinsdag meestal dat gevoel van geen puf, van irritaties en van een vorm van mentale afwezigheid ofzoiets. Inderdaad depressie achtig.
j
johnnoLid
01-01-2024, 00:00
#11
wat houd een xtc dipje dan precies in?

ik heb wel is dat ik me 2 dage later beetje leeg voel gewoon heel vaag
R
RoybanLid
01-01-2024, 00:00
#12
johnno zei:
wat houd een xtc dipje dan precies in?

ik heb wel is dat ik me 2 dage later beetje leeg voel gewoon heel vaag
Klik om te vergroten...

Het word vaak beschreven als een neerslachtig depressief gevoel waarin niks er meer toe lijkt te doen. Bij veel mensen blijkt het best heftig en kut te zijn
t
trippelhLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik heb er ook last van gehad met xtc pillen maar door je instelling toch positief te houden en iets te gaan doen valt het mee.
Sinds ik aan de kristallen zit heb ik nergens last van alleen ben ik de dag er na helemaal leeg en moe
R
RoybanLid
01-01-2024, 00:00
#14
trippelh zei:
Ik heb er ook last van gehad met xtc pillen maar door je instelling toch positief te houden en iets te gaan doen valt het mee.
Sinds ik aan de kristallen zit heb ik nergens last van alleen ben ik de dag er na helemaal leeg en moe
Klik om te vergroten...

Ik moet zeggen dat het inderdaad ook veel te maken heeft met je mentale toestand. Als je vrij sterk in je schoenen staat en je blijft positief kan je al heel snel dat neerslachtige verwerpen.
En ja, leeg en moe zijn, dat komt gewoon omdat je waarschijnlijk insane hebt lopen dansen haha :grin:
Verschilt de kater echt zoveel met kristallen? Vind ik nogal raar
t
trippelhLid
01-01-2024, 00:00
#15
Royban zei:
trippelh zei:
Ik heb er ook last van gehad met xtc pillen maar door je instelling toch positief te houden en iets te gaan doen valt het mee.
Sinds ik aan de kristallen zit heb ik nergens last van alleen ben ik de dag er na helemaal leeg en moe
Klik om te vergroten...

Ik moet zeggen dat het inderdaad ook veel te maken heeft met je mentale toestand. Als je vrij sterk in je schoenen staat en je blijft positief kan je al heel snel dat neerslachtige verwerpen.
En ja, leeg en moe zijn, dat komt gewoon omdat je waarschijnlijk insane hebt lopen dansen haha :grin:
Verschilt de kater echt zoveel met kristallen? Vind ik nogal raar
Klik om te vergroten...

Ja ik vind het ook vreemd en zit overal te kijken waar het aan kan liggen maar nog geen antwoord gevonden.
Maar ik ben een groot fan van de kristallen geworden door dit.
Morgen weer lekker los gaan er op :hearteyes:
N
NorthernLightBELid
01-01-2024, 00:00
#16
Bij een lage dosis heb ik ook bijna geen dip, misschien de dag erna wat leger dan normaal. Maar bij hoge dosis :openmouth:
g
gekkehenkieLid
01-01-2024, 00:00
#17
Misschien omdat de pure stof mdma niet zo'n kater veroorzaakt maar juist andere zooi die er af en toe doorheen zit? Ook maken andere mensen nou eenmaal sneller hun serotonine voorraad weer normaal. :grin:
T
TRAVOLTALid
01-01-2024, 00:00
#18
NorthernLightBE zei:
Bij een lage dosis heb ik ook bijna geen dip, misschien de dag erna wat leger dan normaal. Maar bij hoge dosis :openmouth:
Klik om te vergroten...
leger dan normaal? kvoel me normaal toch niet leeg :wink:
T
TRAVOLTALid
01-01-2024, 00:00
#19
gekkehenkie zei:
Misschien omdat de pure stof mdma niet zo'n kater veroorzaakt maar juist andere zooi die er af en toe doorheen zit? Ook maken andere mensen nou eenmaal sneller hun serotonine voorraad weer normaal. :grin:
Klik om te vergroten...
van goeie kristallen krijg je net zo goed een kater als je te vaak of te veel hebt gebruikt :wink:
k
k00kLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik heb de aller eerste keer dat ik gebruikt heb een dipje gehad (had ik ook echt griep symptomen daarna). Maar nu als ik gebruik ben ik hooguit een beetje duf, maar geen fysieke of mentale dip!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."