#1
Jaa klopt inderdaad, het is echt onwijs creepy en angstwekkend.. ![:confused:]()
als ik er over na denk word ik er nog steeds niet goed van.. hopelijk gebeurd het niet weer!
Jaa denk het ook wel, denk gewoon de combinatie van alles ja. Je lichaam is gewoon gesloopt.. Weet ook wel dat ik na zaterdag (weer een feestje
) de dagen er na wat rustiger aan ga doen en wat beter ga eten!
Hopen dat het jou ook noooooit weer overkomt!
groetjes
als ik er over na denk word ik er nog steeds niet goed van.. hopelijk gebeurd het niet weer!
Jaa denk het ook wel, denk gewoon de combinatie van alles ja. Je lichaam is gewoon gesloopt.. Weet ook wel dat ik na zaterdag (weer een feestje
) de dagen er na wat rustiger aan ga doen en wat beter ga eten!Hopen dat het jou ook noooooit weer overkomt!
groetjes
. Dit zijn dus idd symptonen die bij deze drug ook voorkomen.