Wat een nare ervaring, ik had ook een soortgelijk iets.. had zaterdag een feestje, en daar 2,5 pil van 170mg gehad+iets pep. Op het feest nergens geen last van, na thuiskomst niet kunnen slapen, maar de hele dag lekker rustig op de bank gelegen, pas tegen de avond weer gegeten. En rond een uur of 10 naar bed gegaan 's avonds.
De dag erna gewoon flink brak, maar daar heb ik niet zo'n moeite mee, alles gewoon in een rustig tempo doen! Maandag avond naar me vriendin geweest, nergens last van gehad. Maar toen reed ik op de brommer van me vriendin naar huis rond 12u snachts, sloeg er iets door in me hoofd. Tijdens het rijden, voelde ik iets knappen.. beide handen begonnen te tintelen ( net alsof me handen sliepen ) ik begon een zwaar hoofd te krijgen, misselijkheid, gevoel van flauwvallen.. ik aan de kant, rustig op adem komen.. Maar het gevoel ging niet weg, ik dacht rijd rustig verder! Maar het werd erger en erger, voeten begonnen ook te trillen en tintelen, handen werden gevoelloos.. door me hoofd raazden allemaal gedachten, ik kreeg steken in me rug, ik dacht aan problemen met me hart, ik proberen rustig te blijven maar het lukte niet, paniek.. meerdere keren viel ik bijna flauw, tot op een gegeven moment ik dacht ik kan niet meer, ik mijn vader gebeld en hij me opgehaald. Samen rustig naar huis gereden. Na aankomst thuis, gelijk liggen op de bank, continue weer vlagen van flauwval gevoelens en onrustigheid in me lichaam..
De dagen er na nog lichtjes last van gehad, en toen ik gisteren weer van me vriendin naar huis reed kwamen die gedachten weer en voelde ik me totaal niet prettig.
Nu gaat het weer beter, maar voel ik me nog niet 100%..
Iemand soortgelijke ervaring of idee wat dit kan zijn
![:confused:]()
vrienden zeiden gewoon slaaptekort..
gr