Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPaniekaanvallen oorzaak hartkloppingen na gebruik XTC?

Paniekaanvallen oorzaak hartkloppingen na gebruik XTC?

24 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
M
MichelangeloLid
01-01-2024, 00:00
#1
Mr. Noizemaker zei:
Michelangelo zei:
Zijn jullie pillen getest? Weet je zeker dat er (alleen) MDMA inzat? De A van MDMA staat natuurlijk niet voor niets voor amfetamine, dus indien gevoelig kun je best hartklachten krijgen, maar het lijkt mij toch vrij stug dat er alleen maar zuivere MDMA in je pillen zit, zeker als je helemaal geen positieve ervaringen hebt ervaren.... :confused:
Klik om te vergroten...

Ik weet het eerlijk gezegd niet. Een vriend van me checkt altijd op internet de kwaliteit en de betrouwbaarheid van de pillen die zijn aangeboden en voordat we ze aanschaffen&gebruiken. Het rare was dat ik rond half negen/9uur 's ochtens toen we bij de bus stonden te wachten, nog lang voor de paniekaanval nog steeds klaar wakker in mijn hoofd was (dit was niet meer te zeggen van mijn lichaam :mrgreen:. Dit zijn dus idd symptonen die bij deze drug ook voorkomen.
Klik om te vergroten...

Je kan beter zelf een testset aanschaffen, via internet kan je heel uitgebreide zelfstests bestellen! (bijvoorbeeld bij azarius) is ook niet 100% betrouwbaar, maar wel vele malen betrouwbaarder dan de manier waarop je nu checkt! (het is namelijk gewoon een feit dat pillen nagemaakt worden)
n
nadjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
:(

paniekaanvallen zijn niet leuk, eerst dacht ik wtf is dit nou weer.. hoort dit erbij ofzo... nou dan ist niet leuk!
k weet nu dat het een paniekaanval was en dat kan komen door xtc. dus ja.
L
Luc18Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Nog nooit zo iets meegemaakt maar laatst wel pijn in mijn borst gekregen toen mijn roze diamantje insloeg. Maar was gelukkig na paar minuten over. En trouwens van die diamantjes zijn echt wel verschillende versies. Degene die ik op had waren zeker niet 70mg maar ergens rond de 180. Misschien dat het 5 van die waren die voor de problemen zorgden? Maar dan zou je ook echt kk hard gaan wat je niet echt beschrijft.
E
ElfquestLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik neem bij deze afstand van alle door mij in dit topic gepostte reacties. De admins schijnen het hier verpest te hebben en niet meer om te hebben gekeken naar het forum. Nu hebben een aantal leden een nieuw forum gestart en dat is prima, maar om trouwe leden dan de optie te ontnemen berichten aan te passen en eventuele persoonlijke informatie of spelfouten eruit te halen, gaat me te ver. Ik ben lid geworden van een forum waarop dit wel kon en wil me niet gedwongen voelen om ergens deel van uit te maken.
s
schijvenbikkerLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik vind het vreemd dat ik hetzelfde probleem 1x heb gehad van 10x ofzo dat ik xtc gebruikt had.
Dit was de dag na een feest en toen had ik ook roze diamanten genuttigd.
Ik zou niet weten of dit iets betekent maar het valt me opeens op.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."