#1
Mr. Noizemaker zei:Michelangelo zei:Zijn jullie pillen getest? Weet je zeker dat er (alleen) MDMA inzat? De A van MDMA staat natuurlijk niet voor niets voor amfetamine, dus indien gevoelig kun je best hartklachten krijgen, maar het lijkt mij toch vrij stug dat er alleen maar zuivere MDMA in je pillen zit, zeker als je helemaal geen positieve ervaringen hebt ervaren....![]()
Ik weet het eerlijk gezegd niet. Een vriend van me checkt altijd op internet de kwaliteit en de betrouwbaarheid van de pillen die zijn aangeboden en voordat we ze aanschaffen&gebruiken. Het rare was dat ik rond half negen/9uur 's ochtens toen we bij de bus stonden te wachten, nog lang voor de paniekaanval nog steeds klaar wakker in mijn hoofd was (dit was niet meer te zeggen van mijn lichaam. Dit zijn dus idd symptonen die bij deze drug ook voorkomen.
Je kan beter zelf een testset aanschaffen, via internet kan je heel uitgebreide zelfstests bestellen! (bijvoorbeeld bij azarius) is ook niet 100% betrouwbaar, maar wel vele malen betrouwbaarder dan de manier waarop je nu checkt! (het is namelijk gewoon een feit dat pillen nagemaakt worden)
. Dit zijn dus idd symptonen die bij deze drug ook voorkomen.