Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ziet er beetje fake uit, vind ik. De man is erg blurry, maar kan uiteraard ook komen door de snelheid waarmee hij valt. Don't do alcohol!"
"GHB is toch echt wel lekker, hoor! Qua smaak niet, maar het spul zelf is machtig mooi! Dosering is voor sommigen inderdaad wel moeilijk, sommigen moeten inderdaad meteen bij de eerste keer overgeven. Bij mij is het toch nu toe nog goed gegaan. Verkies het echter niet boven andere dope."
"Tufnut zei: Puffwipe zei: ben ff trug geweest en in de officiele testuitslag staat: 224mg Klik om te vergroten... Waar ben je terug geweest dan? Klik om te vergroten... Ik denk (/hoop) bij het testcentrum in Enschede gezien dat het het dichtstbij is."
"Hoi, Ikzelf praat altijd onzin met XTC. Vaak ben ik met mijn gedachte zo ver weg dat ik, als men mij aanspreekt, over bijvoorbeeld mijn werk ga praten. Ikzelf doe geen XTC met mensen die ik niet mag en dus zal ik ook geen onzin uitkramen wat mijn vrienden betreft. Beledigend en grof taalgebruik o.i.d. is bij mij ook niet aan de orde. Gr. PartyHard"
"Groenekruis zei: ik zelf word er altijd heel open van, ik spree dn ook altijd de waarheid, als je mij dn wat vraagt zeg ik daar altijd eerlijk antwoord op. Hmmm zo liepen mijn relaties dus egt af..... hahah Klik om te vergroten... Haha, ik herken jouw situatie. Vriend van me heeft op die manier flinke ruzie gehad met zijn vriendin. Het is allemaal wel weer goed gekomen. Maar eerlijke praat is over het algemeen vrij grappig en bevredigend om te doen. Ik mag bijvoorbeeld graag zeggen dat we veelste weinig tijd met elkaar doorbrengen e.d."
"Snoepende-Neerlander zei: Ik moet zeggen dat ik na mijn eerste keer ook echt zo snel mogelijk weer wilde gaan trippen op X. De 2de keer was dan ook 2 weken later. Hoewel ik die 2de keer ook erg leuk vond, vond ik hem niet zo bijzonder als de eerste keer, Dat kwam misschien ook omdat ik op een verjaardagsfeest was waar maar 3 mensen gebruikten. En eerlijk gezegd voel ik het nu weer een beetje kriebelen, al was het maar omdat ik hier 5 pillen in mijn bureau la heb liggen Maar Xtc is toch echt een drug die je met echte vrienden moet doen en zonder té veel nuchtere mensen, en zeker niet alleen vind ik. Na de 2de keer is het wat makkelijker om er wat beheerster mee om te gaan, voor mij persoonlijk dan. Want echt, na die 1e keer heb ik geen dag niet aan xtc gedacht tot na de 2de keer, en dat waren 2 weken lang Klik om te vergroten... Je kunt beter verlangen hebben naar alcohol in dit geval, hehe. Is duurder dan xtc en de dag erna ben je er kapot van. Vooral als je 5 stuks in je lade hebt is het moeilijk om je te beheersen. Ik ben blij dat ik niet 5 (lees: geen) van die krengen hier heb liggen, hehe"
"*Bump* Hoi TS, hieronder zal ik jouw vragen (zo correct mogelijk) beantwoorden. Bind er geen touw aan vast. 1. De dosis is verschillend per persoon. Ikzelf ben net zo lang, maar dan weeg ik wat kilo's meer (zo'n 10kg a 15kg meer). Ik tripte mijn eerste keer op 80 microgram. 2. De prijs zal, afhankelijk van jouw supplier, rond de €5,00 per zegel liggen. Ikzelf zou in één keer zo'n 10 stuks kopen. Zijn ze goed bevallen dan kun je nogmaals proberen meer aan te schaffen. Ook dit verschilt per persoon. 3. Dat is niet zozeer te voorspellen. Ik heb getript op 100 microgram welke minder waren dan de 80 microgram dezertijd. 4. Let op de supplier bij de aankoop. Ziet deze er betrouwbaar uit? Het zegt weinig, maar het is een begin. 5. Als je meerdere zegels koopt, bewaar de rest in aluminiumfolie in. Neem de eerste keer niet gelijk twee zegels. Mocht ik ergens de fout in zijn gegaan, dan mijn excuses. Dit is mijn point of view van het verhaal."
"Hoi TS, heb dit zelf ook meegemaakt. Het kan, zoals hierboven beschreven, liggen aan de teleurstelling e.d. Ook is het mogelijk dat je vriendin er niet helemaal achter staat. Bij mij was het gewoon de "angst" (om het zo maar even te noemen) om de controle te verliezen, denk ik."