Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb nu 3 keer xtc gebruikt, en heb dit 3 keer gehad. Mijn 1ste keer kwam het uit het niets en was het na 10 seconden weer weg. Maar toch vond ik dat zo kut dat ik er aan bleef denken. Mijn 1ste en 2de keer vond ik geweldig. Maar nu weet ik het niet meer had de laatste keer een ander soort trip zat meer in een space ofzo. Had ook niet het idee dat ik echt hard ging. Enja heb nu ook niet echt zo iets van ja ik wil weer een keer gebruiken"
"Ik heb nu zo'n 5 keer xtc gebruikt op feestjes, maar ook buiten. Nou valt me op dat ik de ene keer loop te spacen( gewoon zwaar vdk kaart zijn, nergens iets van snappe etc) als een gek, en de andere keer hard( alles is mooi, voelt lekker / alles is gewoon geweldig) ga van xtc. Afgelopen zaterdag heb ik op Qlimax oranje qtjes op. Waarvan ik weer heb lopen spacen. Nou vind ik het eigenlijk 10 keer zo leuk om gewoon hard te gaan op een feestje. Iemand enig idee waarom je de ene keer dus aan het spacen bent en de andere keer hard gaat ? Ligt het aan de dosis ? aan de pil ?"