Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Beste DF-ers, ik heb een vraag As zaterdag is SWIM (someone who isnt me) alleen thuis en ga ik daar met nog wat vrienden een nachtje doorhalen! Er zal hoogst waarschijnlijk pep en pillen worden gebruikt maar nu vroeg ik mij af: stel dat als ik zaterdag ochtend rond 12 uur op sta, ik in de avond/nacht/ochtend wat speed gebruik (laten we zeggen 200-300mg) en misschien nog 2 a 3 pillen, kan het dan kwaad als ik in de vroege ochtend ( 8uur - 9uur zondag) nog wat truffels gebruik? Het lijkt mij namelijk niet ontzettend verstandig ivm slaaptekort. Iemand toevallig ervaring mee? Ik hoor het graag van jullie! mvg"
"Je moet het gewoon uit der hoofd praten op het moment dat je het door hebt. Ik heb dit ook wel is gezien dat mensen helemaal niet goed werden die deden het voor de eerste keer en toen ze op hun vaagst waren begonnen ze in ene over dat ze zich schuldig voelde tegen over hun ouders en over teleurstelling en weet ik het wat er niet allemaal der uit kwam. Gewoon met ze 2e rustig praten beetje knuffele :P en dan moet het wel goed komen. Maar waarom dit gebeurt dat mag Joost weten."
"Puffwipe zei: s het trouwens normaal dat ik 6 euro per pil betaal voor de blauwe jumbo?.. Klik om te vergroten... Ik betaal meestal 4 euro voor een pilletje van rond de 180mg. Maar stel dat ik er 10 of 20 haal voor 3,5 of 3 euro. En voor kristalle 25-30 euro. Ranko zei: Zijn allemaal prima pillen. Maar ik zou maar ff rustig aan doen, want het kan ook voorkomen dat je de magie kwijtraakt, omdat je elke week 1 pil (of meer) neemt. Hou je gewoon aan de voorgeschreven rust van 6 weken. Lukt je dit niet, hou jezelf dan aan de 4 weken, maar ga zeker niet (vooral in het begin) niet om de week aan die shizzle Klik om te vergroten... Klopt, zeker als het zo in het begin gaat hoe gaat het dan over 3 maanden? Ik zelf deed het 2,5 maand na mijn 1e keer voor de 2e keer. Daarna 1,5 maand later weer en toen ging het allemaal als een sneltrein.. 1 maand na de 2e keer weer 3 weken daarna weer. Toen werd het november 2010, met een paar vrieden kristallen gehaald voor oud en nieuw. Voor oud en nieuw zeker 3 keer gedaan van eind november tot 31 dec dus, die avond weer, week daarna weer en zo ging het een tijdje door elke maand bijna 2 keer. Nu heb ik laats een record gehaald .. ( ik zeg het als of ik er trots op ben) De hele maand maart elk weekend maarja.. kmoet nu wel ff rustig aan gaan doen al zeg ik het zelf Tja pille vrete he.. Het gaat zo makkelijk misschien is dat mijn zwakke punt."
"Yoo, Ik zit er aan te denken om een vaporizer te kopen ik weet dit niet zeker. Als ik mn wiet er inverdamp, ruik ik dit dan? En is het eigenlijk een aanrader heb er totaal geen ervaring mee! Iemand die verstand van vaporizers heeft: http://www.dutch-headshop.com/nl/vapori ... p-460.html Is dat wat? Vind de prijs wel redelijk! mvg"
"Yoo Ik heb een vraagje: Hoe lang kan ik mijn blunt wraps ongeopend bewaren en hoelang kan ik ze geopend bewaren? mvg"
"Beste DF-ers, ik heb een vraag As zaterdag is SWIM (someone who isnt me) alleen thuis en ga ik daar met nog wat vrienden een nachtje doorhalen! Er zal hoogst waarschijnlijk pep en pillen worden gebruikt maar nu vroeg ik mij af: stel dat als ik zaterdag ochtend rond 12 uur op sta, ik in de avond/nacht/ochtend wat speed gebruik (laten we zeggen 200-300mg) en misschien nog 2 a 3 pillen, kan het dan kwaad als ik in de vroege ochtend ( 8uur - 9uur zondag) nog wat truffels gebruik? Het lijkt mij namelijk niet ontzettend verstandig ivm slaaptekort. Iemand toevallig ervaring mee? Ik hoor het graag van jullie! mvg PS deze vraag heb ik ook al bij de Natuurlijke Empathogenen sectie gesteld omdat ik zo snel mogelijk meer wil weten"