Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGrote Wijde pupillen

Grote Wijde pupillen

23 antwoorden
21 weergaven
18-5-2026
B
BoNGLid
01-01-2024, 00:00
#1
Supervlieg zei:
DarkTerrorFreak zei:
tumke zei:
Nu vroeg ik me af, stel je wordt door de politie aangehouden. Ze schijnen met een zaklamp in je ogen en je pupillen blijven vergroot.
Klik om te vergroten...

Oh ? Het enige wat je pupillen doen is reageren op de hoeveelheid licht. Dus met veel licht worden ze kleiner, met weinig licht groter. Dat doen ze altijd ! Alleen met xtc is de reactie wat sneller en heftiger.
Klik om te vergroten...
Genoeg pep/xtc en je hebt gegarandeerd nonstop doppen :grin: verschilt per persoon natuurlijk maar licht heeft er dan niet veel meer mee te maken. De spier die ervoor zorgt dat je pupillen groter of kleiner worden is compleet ontregeld, of beter gezegd de impuls die je hersenen geven. Net als dat bij pep spieren spontaan aan gaan spannen zonder dat je er erg in hebt. Een ander, iets afwijkend, voorbeeld is als iemand je een klap geeft waarvan je normaal neer zou gaan. Met pep heb je het niet eens door omdat je hersenen en zenuwen nogal scheef aan t communiceren zijn. Ik vind het lastig uitleggen maar om het zo maar te zeggen, actie-reactie kloppen niet meer.
Klik om te vergroten...

Jha man, mijn ogen zijn er wel redelijk gevoelig voor. Maar thuis maakten ze er vroeger geen probleem van, mijn vader alleszins toch niet. Moeder wist er niet van af, en had het gewoonlijk ook niet door. Ooit wel eens, maar toen had ik haar natuurlijk mijn cursus Natuurwetenschappen laten zien, en leerde ik haar over de bouw van het oog, en dat je ogen verder open gaan staan bij minder licht ;p Omdat deze dan meer moeite moeten doen om een duidelijk beeld te verkrijgen. :sunglasses:
j
jaapiLid
01-01-2024, 00:00
#2
dude, je graaft een eeuwenoud topic op
Y
YokibeerLid
01-01-2024, 00:00
#3
lekker oldsgool haha
n
nicole1973Lid
01-01-2024, 00:00
#4
als ik buiten loop zijn mijn ogen binnen no time mini.. kom ik weer waar minder licht is zijn ze echt mega.. bij mij dus wel reactie op de hoeveelheid licht.... gek bij een flits van een foto dus niet...

volgens mij kan je er niks tegen doen
t
tumkeLid
01-01-2024, 00:00
#5
HAllo allemaal,

Zoals jullie weten of niet weten bestaan er verschillende druppeltjes tegen rode ogen als je blowt :smoke: . Druppels in je ogen en je ziet niets van de rode ogen.

Nu vroeg ik me af, stel je wordt door de politie aangehouden. Ze schijnen met een zaklamp in je ogen en je pupillen blijven vergroot.

Zijn er middeltjes (pillen, druppels, merknamen?) die je pupillen verkleinen of minder groot maken?


Groetjes

PS: ook handig als je onder je ouders moet komen.
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#6
Geen idee, nooit zo druk om gemaakt. Op t werk zeggen ze er nooit wat van en voor de rest kan t me vrij weinig schelen. Vind zelfs grappig extra lijp te kijken naar de degelijke meneer die tegenover je zit als je bijv waus in de trein zit. :grin:

En jah ouders. Toen ik nog thuiswoonde gewoon vermijden. Wel gedag zeggen enzo maar dan op een subtiele manier. En zodra de mogelijkheid er was sneaky wegglippen naar mn maat en de rit bij hem thuis uitzitten. Zat sowieso bijna altijd bij hem dus het valt niet eens op.

En je denkt vaak dat je ouders meer weten dan ze eigenlijk weten. Ben zelfs langs me zus thuisgeweest op koninginnedag terwijl ik ganz scheef was van de pep. Nooit iets over gehoord, zal wel gedacht hebben dat ik dronken was ofzo.

En als laatste: als ik wil dat mensen het niet zien, dan zorg ik gewoon dat ik ga lachen. Dus gewoon constant met een huge big smile op je gezicht, krijg je kleine oogjes van. Bovendien straal je dan uit dat je plezier hebt, en dat maakt je weer aantrekkelijker. Althans vrouwen bij mij wel.

ps. let niet op de pepklep :grin:
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#7
:wave:
G
GoanautLid
01-01-2024, 00:00
#8
Als ik op de xtc zit en ik heb grote pupillen is er geen enkele agent die mij daarmee lastig valt? Ja tenzij ik iets flik wat ik ook niet mag doen als ik nuchter ben.
D
DarkTerrorFreakLid
01-01-2024, 00:00
#9
tumke zei:
Nu vroeg ik me af, stel je wordt door de politie aangehouden. Ze schijnen met een zaklamp in je ogen en je pupillen blijven vergroot.
Klik om te vergroten...

Oh ? Het enige wat je pupillen doen is reageren op de hoeveelheid licht. Dus met veel licht worden ze kleiner, met weinig licht groter. Dat doen ze altijd ! Alleen met xtc is de reactie wat sneller en heftiger.
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#10
DarkTerrorFreak zei:
tumke zei:
Nu vroeg ik me af, stel je wordt door de politie aangehouden. Ze schijnen met een zaklamp in je ogen en je pupillen blijven vergroot.
Klik om te vergroten...

Oh ? Het enige wat je pupillen doen is reageren op de hoeveelheid licht. Dus met veel licht worden ze kleiner, met weinig licht groter. Dat doen ze altijd ! Alleen met xtc is de reactie wat sneller en heftiger.
Klik om te vergroten...
Genoeg pep/xtc en je hebt gegarandeerd nonstop doppen :grin: verschilt per persoon natuurlijk maar licht heeft er dan niet veel meer mee te maken. De spier die ervoor zorgt dat je pupillen groter of kleiner worden is compleet ontregeld, of beter gezegd de impuls die je hersenen geven. Net als dat bij pep spieren spontaan aan gaan spannen zonder dat je er erg in hebt. Een ander, iets afwijkend, voorbeeld is als iemand je een klap geeft waarvan je normaal neer zou gaan. Met pep heb je het niet eens door omdat je hersenen en zenuwen nogal scheef aan t communiceren zijn. Ik vind het lastig uitleggen maar om het zo maar te zeggen, actie-reactie kloppen niet meer.
D
DarkTerrorFreakLid
01-01-2024, 00:00
#11
Supervlieg zei:
DarkTerrorFreak zei:
tumke zei:
Nu vroeg ik me af, stel je wordt door de politie aangehouden. Ze schijnen met een zaklamp in je ogen en je pupillen blijven vergroot.
Klik om te vergroten...

Oh ? Het enige wat je pupillen doen is reageren op de hoeveelheid licht. Dus met veel licht worden ze kleiner, met weinig licht groter. Dat doen ze altijd ! Alleen met xtc is de reactie wat sneller en heftiger.
Klik om te vergroten...
Genoeg pep/xtc en je hebt gegarandeerd nonstop doppen :grin: verschilt per persoon natuurlijk maar licht heeft er dan niet veel meer mee te maken. De spier die ervoor zorgt dat je pupillen groter of kleiner worden is compleet ontregeld, of beter gezegd de impuls die je hersenen geven. Net als dat bij pep spieren spontaan aan gaan spannen zonder dat je er erg in hebt. Een ander, iets afwijkend, voorbeeld is als iemand je een klap geeft waarvan je normaal neer zou gaan. Met pep heb je het niet eens door omdat je hersenen en zenuwen nogal scheef aan t communiceren zijn. Ik vind het lastig uitleggen maar om het zo maar te zeggen, actie-reactie kloppen niet meer.
Klik om te vergroten...

Als ik pillen heb gebruikt en ik kijk daarna ff in een felle lamp worden me pupillen altijd kleiner. Ook al is het maar voor 2 seconden :P
P
PhreakingoutLid
01-01-2024, 00:00
#12
Inderdaad, ( uitwerkende ) speed zie je ook niet in daglicht. Pas als je naar een donkere ruimte gaat, worden je pupillen met een noodgang weer groot. Meeste nog met XTC natuurlijk, maar dat zie ik ook duidelijk in de buitenlucht aan iemand ,zelfs daar zijn ze groot..

Wat je er tegen kan doen? Denk weinig, flinke joint misschien. Shampoo helpt ook niet, je pupillen blijven hoe dan ook groot. Alleen het gedeelte om je iris heen wordt rood dan.
T
TelefoonLid
01-01-2024, 00:00
#13
j eogen half dicht houden :P
valt het minder op
T
Tekker_EL_FLASHLid
01-01-2024, 00:00
#14
tumke zei:
HAllo allemaal,

Zoals jullie weten of niet weten bestaan er verschillende druppeltjes tegen rode ogen als je blowt :smoke: . Druppels in je ogen en je ziet niets van de rode ogen.

Nu vroeg ik me af, stel je wordt door de politie aangehouden. Ze schijnen met een zaklamp in je ogen en je pupillen blijven vergroot.

Zijn er middeltjes (pillen, druppels, merknamen?) die je pupillen verkleinen of minder groot maken?


Groetjes

PS: ook handig als je onder je ouders moet komen.
Klik om te vergroten...
Koop lenzen , niet om je ogen te verbeteren maar bv gewone kleurlenzen in je eigen kleur , heb dit eens gehoord vn een vriend vn me ..weet niet of het waar is :)
h
hallotjeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Bij mij zijn alleen de eerste 2 uur me pupillen groot... net zo groot als bij lsd of paddos. Ook als ik naast een lamp zit. Mijn techniek met mensen die het niet mogen zien gewoon gedag zeggen en niet zo aankijken. Als je thuis woond en je moet een manier vinden om langs je ouders te komen kan je bijvoorbeeld je mobiel pakken en een smsje sturen. Als je ze dan gewoon gedag zegt hoef je ze niet aan te kijken.

Ik heb me wel eens veraden toen ik te lang bleef kijken... Er sloeg net een pilletje in voor me ma der neus :openmouth:

Nu zorg ik ervoor dat ik hem uitzit ergens of gewoon niet... zolang ik thuis woon hoefen me ouders me niet te zien in die staat.

Gewoon een beetje testen hoelang het nou duurt voor je ogen normaal zijn. Ik heb ook nog nooit gehoord van een middeltje.
H
HansLid
01-01-2024, 00:00
#16
De politie gaat je echt niet oppakken als je grote pupillen hebt.
e
eckiesLid
01-01-2024, 00:00
#17
Je kan ook hele kleine pupillen krijgen (door natuurlijk licht), op koningingendag straalde de zon echt fel bijvoorbeeld. Op de fotos zie je me pupillen zo goed als niet, 2 kleine speldendopjes nee nog kleiner.

Tis kut die grote pupillen maarja wat doe je eraan. Sochtends kom je thuis je ma staat op dan kan je der nog wel vermijden, ff snel gedag zeggen dan hup naar bed (niet om te slapen maar tog). later op die dag echter kom je je kamer uit en heb je nog steeds doppen, dan is het gewoon ronduit kut.
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#18
hans zei:
De politie gaat je echt niet oppakken als je grote pupillen hebt.
Klik om te vergroten...

dat ook natuurlijk!

Of je moet het geluk hebben dat je bruine (donkere) ogen hebt, zoals ik... het valt bij mij in eerste instantie niet op...
A
AnOniem:)Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Een maat vn mij als hij x op heeft, blijven zijn pupillen gewoon harstikke klein, maakt niet uit of hij binnen zit of buiten. je ziet het alleen een klein beetje aan zijn gezicht.

pff dat zou echt het beste zijn als dat zo bij mij ook was:P, niet zn x gezicht.
P
PhreakingoutLid
01-01-2024, 00:00
#20
hans zei:
De politie gaat je echt niet oppakken als je grote pupillen hebt.
Klik om te vergroten...

Oh nee?

Een bekende is eens daarvoor van de weg geplukt met zijn auto, ( in eerste instantie voor iets te hard rijden ), vervolgens werd er een heel onderzoek ingesteld op het bureau om te kijken waar die grote pupillen vandaan kwamen.. Diegene heeft dit altijd wel een beetje, en helemaal als het donker is.

Kortom als hij XTC op had was hij best even zuur denk ik. ( Was in Duitsland ).

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."