Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGrote Wijde pupillen

Grote Wijde pupillen

23 antwoorden
23 weergaven
18-5-2026
F
FormshiftLid
01-01-2024, 00:00
#1
nicole1973 zei:
als ik buiten loop zijn mijn ogen binnen no time mini.. kom ik weer waar minder licht is zijn ze echt mega.. bij mij dus wel reactie op de hoeveelheid licht.... gek bij een flits van een foto dus niet...

volgens mij kan je er niks tegen doen
Klik om te vergroten...

De flits van een fotocamera is te snel voor je ogen. Je pupillen hebben dus geen tijd om kleiner te worden.
B
BoNGLid
01-01-2024, 00:00
#2
Supervlieg zei:
DarkTerrorFreak zei:
tumke zei:
Nu vroeg ik me af, stel je wordt door de politie aangehouden. Ze schijnen met een zaklamp in je ogen en je pupillen blijven vergroot.
Klik om te vergroten...

Oh ? Het enige wat je pupillen doen is reageren op de hoeveelheid licht. Dus met veel licht worden ze kleiner, met weinig licht groter. Dat doen ze altijd ! Alleen met xtc is de reactie wat sneller en heftiger.
Klik om te vergroten...
Genoeg pep/xtc en je hebt gegarandeerd nonstop doppen :grin: verschilt per persoon natuurlijk maar licht heeft er dan niet veel meer mee te maken. De spier die ervoor zorgt dat je pupillen groter of kleiner worden is compleet ontregeld, of beter gezegd de impuls die je hersenen geven. Net als dat bij pep spieren spontaan aan gaan spannen zonder dat je er erg in hebt. Een ander, iets afwijkend, voorbeeld is als iemand je een klap geeft waarvan je normaal neer zou gaan. Met pep heb je het niet eens door omdat je hersenen en zenuwen nogal scheef aan t communiceren zijn. Ik vind het lastig uitleggen maar om het zo maar te zeggen, actie-reactie kloppen niet meer.
Klik om te vergroten...

Jha man, mijn ogen zijn er wel redelijk gevoelig voor. Maar thuis maakten ze er vroeger geen probleem van, mijn vader alleszins toch niet. Moeder wist er niet van af, en had het gewoonlijk ook niet door. Ooit wel eens, maar toen had ik haar natuurlijk mijn cursus Natuurwetenschappen laten zien, en leerde ik haar over de bouw van het oog, en dat je ogen verder open gaan staan bij minder licht ;p Omdat deze dan meer moeite moeten doen om een duidelijk beeld te verkrijgen. :sunglasses:
j
jaapiLid
01-01-2024, 00:00
#3
dude, je graaft een eeuwenoud topic op
Y
YokibeerLid
01-01-2024, 00:00
#4
lekker oldsgool haha

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."