Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik had een vraagje, ik heb zelf 1 keer XTC gedaan, dit waren Q-dancjes waren zeer goede moet ik zeggen. Maar het probleem bij mij is dat de dag erna had ik wel last van wat rustiger zijn maar ook van ontiegelijk grote ogen. Weet iemand daar een goede remedie tegen want anders zou dit betekenen dat dit me eerste en me laatste keer was. Daarbij is dit ongeveer in augustus gedaan en wil ik het binnen een paar weekjes weer doen, zeg met kerst dus ik hou me wel goed aan de gebruiksaanwijzing. Dus iemand nog ideeen? Alvast bedankt!"
"Hey freddie, Ik heb ook vaker dat ik me niet goed voel onder het blowen, daarom ben ik ook aan het minderen en doe het nog af en toe, maar dat doet er nu niet toe enfin. Ik weet niet wat je hebt gegeten of gedronken maar ik weet wel dat als je een flinke bak koffie of cola drinkt dat de caffeine ook parte kan spelen in verkeerd gaan, alleen als je een beetje gevoelig er voor bent, heb zelf wel eens hartkloppingen door een kop koffie. Het kan ook zijn dat je in je onderbewuste niet helemaal piekfijn in orde was, ik zeg niet dat je gek bent ofzo :P, maar misschien speelde er iets mee wat je eerder hebt meegemaakt en dat je dat nog steeds onbewust bezig houdt. Dan als laatste, het kan ook zijn omdat je al even niet meer geblowed hebt dat je niet meer weet hoe je het effect over je heen moet laten gaan, of je bent je tolerantie verloren. Nog een tip voor als je het nog eens gaat doen, ga naar de shop koop je een grammetje en draai er een zodat je zelf weet hoeveel erin zit, heb ook dat als ik met vrienden smoke en ik niet zie hoeveel erin zit dat ik ook wel eens een beetje para ben in me trip. Groet, xMasterx"
"Ik weet niet of die persoon gevoelig is voor drugs, want anders is die echt wel aan het flippen zoals wij dat noemen. Daarbij wij hebben ook een HSP'er in de groep zitten ik ben er ook 1, ik weet het ik ben ook autistisch maar tegenwoordig een HSP'er door nieuwe tests >_> vaag verhaal maarja. Ik had al wat ervaring met truffels en psychedlische drugs, maar als je dan XTC pakt dan is het nog overweldigend ik voelde me alles en zooooo verliefd iets wat ik nooit heb gekend, daarbij moeten ze vaak een hogere dosis nemen in ieder geval dat is bij mij zo met een 45 mg kon ik niks ik weeg 55.6 kg... Heb toen een halfje gepakt 90 mg en toen ging ik lekker een beetje wazig zo perfect eigenlijk niet dat ik strak stond ofzo, probeer te zorgen dat de HSP'er de controle heeft over alles, alles systematisch aanpakken zeggen wat je gaat doen etc etc. Dan moet het wel goedkomen en niet meer dan een halfje pakken want dan staat de persoon in kwestie strak en dan kan het veel te hard gaan voor diegene dat had ik ook maar ik heb al wat ervaring met drugs dus ik kon het wel aan. Veel plezier en maak het niet te bont!"
"Hmmm, wat mij hier opvalt is dat er wel weinig ervaring of kennis is met autisten... Ikzelf ben niet autistisch ik ben wel een HSP'er maar het rare is dat ik raakvlakken heb met het autisme. Ikzelf heb me nog NOOIT verliefd gevoeld zelfs niet bij het meisje waar ik toch wel veel over nagedacht, nooit het vlindertjesgevoel gewoon helemaal niks. Als ik iemand zijn gevoelens aflees dan gebeurt dat via intonatie omdat ik zijn lichaamstaal niet kan begrijpen, waar ik stillaan beter in aan het worden ben, maar het veronderstelde hier dat autisten altijd slim zouden zijn faalt vrij hard eigenlijk. Autisme en een hoger IQ staan los van elkaar, over de gemiddelde lijn klopt dit wel ja maar het hoeft niet altijd te kloppen want een hoog IQ duid op hoogbegaafdheid, wat niet gelijk staat aan autisme. Dat even uit de lucht gehaald, ga maar in discussie.... bij de weg, ik heb hetzelfde als de topicstarter, voor het eerst een gevoel gehad onder invloed van xtc, wat mij dus echt nog nooit is overkomen en best heftig kan zijn"
"Heel herkenbaar dit, ik heb dit ook wel eens. Laatst ook nam een slok Jack Daniels, is whisky en toen meteen kaaksjaats. Had het zelf niet door totdat een vriendin het meteen herkende. Dit kan komen omdat je de vorige keer gewoon een te hoge dosis gehad hebt, wat bij mij dus ook het geval was, dan krijg je bepaalde tics. Maak je maar geen zorgen gaat wel weg, maar je hersenen linken bepaalde dingen dan aanelkaar."
"Nou beste heren en dames. allereerst wilde ik even hallo zeggen ben net geregistreerd en heb me een beetje ingelezen over XTC. Ik heb geen ervaring met harddrugs alleen met softdrugs, wiet en truffels. Nu in de zomer wilde een goede vriend van mij dus pillen gaan nemen, ik wil dit wel eens doen uit nieuwsgierigheid, maar als ik die verhalen lees van de eerste keer hier die flink verkeerd gaan zit ik toch na te denken hoeveel ik moet pakken. Ik weet dat ik in goede mentale staat moet bevinden om ze te pakken anders heb je natuurlijk meer kans om slecht te gaan. Nu ik weeg ongeveer 56kg en ben 1.73m. Definitieve vraag: Nu vraag ik mij af hoeveel zou ik moeten pakken? Voordat jullie zeggen dat ik een 14-jarige ben ofzo, nee ben net 18 geworden . Ik post dit hier omdat ik niet verkeerd wil gaan en ik hoop dat jullie ook nog een paar tips voor mij hebben. Owja voordat ik het vergeet, als ik deze dingen doe heb ik altijd iets van suiker bij denk hierbij aan dextro of cola en water zal ik zeker veel nuttigen. Met vriendelijke groet, xMasterx"
"Allebei bedankt voor jullie reacties, heb weer wat dingen bijgeleerd. Maar waar kan ik die pillen laten testen dat want daar tast ik nog over in het duister. En ja ik weet het ik weeg niet veel, ik eet me de hele dag vol maar ik kom maar niet aan, soms fijn maar soms ook niet. Ik ga dus volgende week naar een goede vriend van me ken ik heel goed dus dat komt wel goed hoor, we zijn maar met 2-3 mensen dus zo druk zal het niet zijn! Nog bedankt jongens!"
"Nou jongens ik wilde even wat laten weten, ik ben vrijdag t/m zondag naar defqon gegaan en raad eens ik kon het niet laten :P Ik met een vriend van me we stonden op de main hij pakte een hele en ik pakte een kwartje wilde niet te hard gaan, vriend van me na 3 kwartier strak en praten en praten. Ik moest even ergens zitten voelde me loom, ik dacht ik laat het maar zitten want dit wordt niks voelde me niet in de goede mood om het zo maar te zeggen, ik weet dat als je zo weinig pakt dat je dan niet zo veel voelt maar ik dacht van laat het maar ik doe het wel gewoon eerst een paar keer thuis... Maarja het was wel een geslaagd weekend, ik ben naderhand toch wel blij dat ik het bij me cola en een paar pilsjes heb gehouden ipv helemaal strak te staan. oh btw de pillen waren getest op 173 mg MDMA waren oranje powerbuttons of q-dance pillenligt er maar net aan hoe je het wil noemen :P"
"Ben me hele leven al vrijgezel geweest 2,5 jaar geleden 3 weken lang een meisje gehad maar dat was niet echt een relatie. Nu keileuk meisje ontmoet, nu komt het lullig uit omdat het nu vakantie is en ik der nog niet echt goed ken, maarja gisteren 4 uur met haar gepraat op msn, voor het eerst kriebels in me buik, dus we zien wel waar we eindigen..."