Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Het klinkt misschien heel vreemd, maar vind het niet echt prettig om mee naar de dokter te moeten. Dus leg ik het hier voor in de hoop iemand weet waar dit vandaan komt. Ik heb in het verleden wel eens xtc op, verder nooit problemen mee gehad. Nu al 1 jaar niet meer op. Maar wanneer ik eens een keer flink alcohol drink, voelt het alsof ik weer xtc op heb, en dan zie je het ook aan mn ogen en aan mn kaken. Ik vind dit erg vervelend en weet niet wat ik hiermee moet. Als iemand hier ervaringen mee heeft, of zelfs een oplossing meld het me aub. Groetjes"
"Hallo allemaal, Bedankt voor de reacties. Haha voor sommige lijkt het misschien handig of goedkoop, Maar geloof me, als je op een familiefeestje bent of gezellig op de verjaardag van je vriendin heb je geen zin erin dat iedereen denkt dat je drugs op hebt. het voelt ook niet alsof ik drugs op heb, dat euforische gevoel heb ik niet, het zijn puur mn kaken die ik voel en mn pupillen die groot zijn. Nja misschien is het inderdaad zo dat mn hersenen dit nog linken met de keren ervoor."