Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTips voor een nooit te vergeten XTC trip?

Tips voor een nooit te vergeten XTC trip?

31 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
I
ILikeWeedzzLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik ga vrijdag dus weer eens met een groepje lekker trippen op XTC. Helaas moeten we het buiten doen omdat niemand een eigen huis heeft (de mensen uit het groepje zijn 16 en 17 jaar ) Maar we willen er een trip van maken om nooit te vergeten. dit hebben we allemaal al.

Benodigheden
1/2/3 pillen per man, ik neem er 3, 2 van het groepje blijven niet tot heel laat en nemen er 1.
een goeie lading wiet en hasj

to do list:
- allemaal 20 minuten ergens heen lopen, rond een uur of 10/11 samen, in je 1tje en gewoon kijken wat er gebeurt, later terug komen en elkaar vertellen wat er is gebeurt
-veel wiet roken terwijl we waus zijn

verder hebben we nog niet echt plannen. iemand tips voor dingen die je gewoon buiten kan doen terwijl je waus bent naast het gewone keihard spacen en veel te vaak zeggen dat je van elkaar houd op een manier die niet homo bedoelt is
a
arie_bLid
01-01-2024, 00:00
#2
Nu buiten spacen :openmouth: Ik denk dat je er een niet meer te vergeten longontsteking aan overhoud :grin:
I
ILikeWeedzzLid
01-01-2024, 00:00
#3
arie_b zei:
Nu buiten spacen :openmouth: Ik denk dat je er een niet meer te vergeten longontsteking aan overhoud :grin:
Klik om te vergroten...

Warm aankleden en zien wat er gebeurt. We gaan het gewoon doen hebben we dat ook een keer meegemaakt (A)
I
ILikeWeedzzLid
01-01-2024, 00:00
#4
boenkeng zei:
Stel het gewoon uit tot je wel eens bij iemand thuis kan zitten, met dit weer buiten vertoeven word het niet leuker van namelijk
Klik om te vergroten...

Wij hebben nog maar 1x erg veel geluk gehad dat dit kon. Wij zitten gewoon onder een viaduct etc. De beslissing is al gemaakt dus mischien erg eigenwijs, maar we gaan het gewoon doen. Ik ga niet afwachten tot ik 18 ben todat ik eindelijk kan gaan doen wat ik wil. ik kan nu al bijna geen fatsoenlijk feest bijwonen omdat ik 16 ben, en dit ga ik er ook niet nog eens bij opgeven omdat we geen eigen huis hebben.
M
MeepoLid
01-01-2024, 00:00
#5
wat voor pillen heb je? zoek in ieder geval uit op pillreports.com wat er in zit want ik neem aan dat ze niet getest zijn. Je moet ervan uitgaan dat een trip toch wel 6 uur duurt. Dat is wel erg lang in deze kou. Kan je niet gewoon een gezellig cafe opzoeken die tot 's nachts open is? Persoonlijk zou ik in jou situatie gewoon uit gaan. Ik weet niet of jullie dat kunnen vanwege jullie leeftijd en woonlocatie maar als jullie de kans hebben om uit te gaan gewoon doen. Niemand merkt dat je aan de x bent geloof me en daar komt xtc het beste tot zijn recht.

Mochten jullie toch naar buiten gaan neem veel water mee! waarschijnlijk 2-3 liter pp. Anders zijn jullie er met een paar uur doorheen en zit je de rest van de avond met een droge bek. Zorg ook dat je kauwgom meeneemt en als je rookt genoeg sigaretten. Ik rook als een ketter op xtc. Verder veel plezier. Ik ga vrijdag ook weer rollen. Heb er heel veel zin in. Ik ga dat hier doen. Veel plezier!

b
boenkengLid
01-01-2024, 00:00
#6
Meepo zei:
Niemand merkt dat je aan de x bent geloof me en daar komt xtc het beste tot zijn recht.
Klik om te vergroten...
Euh.... Juist wel, ten eerste heb je doppen in je kop waar je u tegen zegt, je bent op een bepaalde manier afwezig en ik kan meestal horen aan iemand zijn manier van praten dattie leip is... daarbij valt het smakken/klapperen ook erg op. Dus tenzij dat niet uitmaakt dat mensen/bekenden je zo zien zou ik het niet doen
I
ILikeWeedzzLid
01-01-2024, 00:00
#7
Meepo zei:
wat voor pillen heb je? zoek in ieder geval uit op pillreports.com wat er in zit want ik neem aan dat ze niet getest zijn. Je moet ervan uitgaan dat een trip toch wel 6 uur duurt. Dat is wel erg lang in deze kou. Kan je niet gewoon een gezellig cafe opzoeken die tot 's nachts open is? Persoonlijk zou ik in jou situatie gewoon uit gaan. Ik weet niet of jullie dat kunnen vanwege jullie leeftijd en woonlocatie maar als jullie de kans hebben om uit te gaan gewoon doen. Niemand merkt dat je aan de x bent geloof me en daar komt xtc het beste tot zijn recht.

Mochten jullie toch naar buiten gaan neem veel water mee! waarschijnlijk 2-3 liter pp. Anders zijn jullie er met een paar uur doorheen en zit je de rest van de avond met een droge bek. Zorg ook dat je kauwgom meeneemt en als je rookt genoeg sigaretten. Ik rook als een ketter op xtc. Verder veel plezier. Ik ga vrijdag ook weer rollen. Heb er heel veel zin in. Ik ga dat hier doen. Veel plezier!

Klik om te vergroten...

In ieder geval bedankt voor je reactie. Naar een café ga ik zoiezo niet want 99/100 mensen hier in de buurt zijn anti en mierenneukers. Daarnaast na een paar keer buiten gespaced te hebben zijn we op de hoogte dat we genoeg drinken, tabak en kauwgom in moeten slaan.

ik doelde met dit topic eigenlijk meer op speciale dingen die je zou kunnen doen. gekke dingen. we hebben bijvoorbeeld afgesproken dat we kinderspeelgoed meenemen aangezien ik hier ergens had gelezen dat je je daar dan prima mee kan vermaken. ik doel eigenlijk op meer van dit soort onnozele dingen, die onder invloed erg leuk zijn maar nuchter denkt van wtf ben je mee bezig

café etc zie reactie 1 boven deze, alle redenen om dat niet te doen. we zijn van plan ongeveer van 8 tot 1 buiten te zitten, 20 minuten naar huis fietsen en dan bij iemand in een schuurtje zitten (dit kan niet eerder dan 1/2 uur ivm ouders die ons absoluut niet mogen zien onder invloed) dus ik hoop dat de kou nog meevalt.. denk dat het idd tegen 12 uur aardig koud gaat worden maar dat zien we dan wel.

verder iemand nog tips zoals hierboven beschreven ?
M
MeepoLid
01-01-2024, 00:00
#8
boenkeng zei:
Meepo zei:
Niemand merkt dat je aan de x bent geloof me en daar komt xtc het beste tot zijn recht.
Klik om te vergroten...
Euh.... Juist wel, ten eerste heb je doppen in je kop waar je u tegen zegt, je bent op een bepaalde manier afwezig en ik kan meestal horen aan iemand zijn manier van praten dattie leip is... daarbij valt het smakken/klapperen ook erg op. Dus tenzij dat niet uitmaakt dat mensen/bekenden je zo zien zou ik het niet doen
Klik om te vergroten...

Mensen die zelf wel eens snoepen zien het direct, maar dat is ook helemaal niet erg. Die vinden het juist leuk dat je aan het rollen bent. Mensen die zelf nog nooit hebben gebruikt daarentegen weten niet waar ze op moeten letten en zien het in mijn ervaringen nooit. Ik heb met genoeg bekenden staan praten die geen idee hadden dat ik wat op had. Zelfs niet met alle kenmerken en met een watertje in de hand.
I
ILikeWeedzzLid
01-01-2024, 00:00
#9
morgen is het al zover. nog tips ?
g
gregory94Lid
01-01-2024, 00:00
#10
ILikeWeedzz zei:
Ik ga vrijdag dus weer eens met een groepje lekker trippen op XTC. Helaas moeten we het buiten doen omdat niemand een eigen huis heeft (de mensen uit het groepje zijn 16 en 17 jaar ) Maar we willen er een trip van maken om nooit te vergeten. dit hebben we allemaal al.

Benodigheden
1/2/3 pillen per man, ik neem er 3, 2 van het groepje blijven niet tot heel laat en nemen er 1.
een goeie lading wiet en hasj

to do list:
- allemaal 20 minuten ergens heen lopen, rond een uur of 10/11 samen, in je 1tje en gewoon kijken wat er gebeurt, later terug komen en elkaar vertellen wat er is gebeurt
-veel wiet roken terwijl we waus zijn

verder hebben we nog niet echt plannen. iemand tips voor dingen die je gewoon buiten kan doen terwijl je waus bent naast het gewone keihard spacen en veel te vaak zeggen dat je van elkaar houd op een manier die niet homo bedoelt is
Klik om te vergroten...

klinkt boring
Xtc = Partydrug IMO... ok je kan wel zeggen tegen mensen dat je van ze houd , maar t'is niet hetzelfde als op een feestje... Buiten al helemaal niet... aangezien de temperatuur van buiten het effect egt gaat laten verminderen IMO (als ik uitga , en ik ga even buiten , vermindert het effect bij my)

+ als je xtc neemt wil je dansen , feesten , en je amuseren..., klinkt moeilijk buiten.. tenzij je als een wierdo met je gsm er een beetje gaat bij staan als een gek :tongueout:

trouwens "trippen" is best veel gezegt

en "kinderspeelgoed"
zeker dat je niet in de LSD/Paddo sectie zat te kijken? :grin:

je verwacht (volgens mij) te veel ervan ;p
f
foreverinspaceLid
01-01-2024, 00:00
#11
Heb dit vorige vrijdag ook gedaan ,


-Rook eerst halve joint per persoon en slik meteen hierna een volledig pilletje

-Als die inslaat nog eentje rollen

- Wanneer die op zijn beste werkt blijven door blowen

- probeer eens geen muziek te luisteren maar geniet van de stilte en laat je gedachten stromen

- En als je voelt dat je oppeens strak staat en je begint te freaken en te kauwen met je kaken probeer rustig stil te zitten en niet te kauwen dit geeft ook een zalig en gaaf gevoel :wink:


En bereid je maar voor op een lekkere space trip met vage , realistische maar vooral fijne hallucinaties , de kans is er dat je geschifte dingen ziet maar dat je deze goed ervaart heb namelijk nog nooit angs gekregen van xtc+blow hallucinaties ervaar ze altijd zeer fijn

Zou het inderdaad buiten doen is veel fijner , ik had namelijk vorige week 1 jeans met een trainingsbroek er over aan en 2 tshirts 2 puls en 2 jassen want het was aan het sneeuwen vergeet zeker je muts en handschoenen niet en zorg dat je keel bedekt is (sjaal of rolkraag) want je bent zeer vatbaar voor ziektes onder invloed van xtc voor de rest kan dit alleen een supermooie ervaring worden maar snoep verstandig niet bijnemen voordat je iets merkt van de comedown EN VOORAL GENOEG DRINKEN , het is niet omdat je aant spacen bent dat je minder moet drinken het blijft een zware aanslag op je lichaam en hart hou hier rekening me,


Verder wens ik jou een ZEER aangename trip toe en maak er zeker een reportje van!
f
foreverinspaceLid
01-01-2024, 00:00
#12
gregory94 zei:
ILikeWeedzz zei:
Ik ga vrijdag dus weer eens met een groepje lekker trippen op XTC. Helaas moeten we het buiten doen omdat niemand een eigen huis heeft (de mensen uit het groepje zijn 16 en 17 jaar ) Maar we willen er een trip van maken om nooit te vergeten. dit hebben we allemaal al.

Benodigheden
1/2/3 pillen per man, ik neem er 3, 2 van het groepje blijven niet tot heel laat en nemen er 1.
een goeie lading wiet en hasj

to do list:
- allemaal 20 minuten ergens heen lopen, rond een uur of 10/11 samen, in je 1tje en gewoon kijken wat er gebeurt, later terug komen en elkaar vertellen wat er is gebeurt
-veel wiet roken terwijl we waus zijn

verder hebben we nog niet echt plannen. iemand tips voor dingen die je gewoon buiten kan doen terwijl je waus bent naast het gewone keihard spacen en veel te vaak zeggen dat je van elkaar houd op een manier die niet homo bedoelt is
Klik om te vergroten...

klinkt boring
Xtc = Partydrug IMO... ok je kan wel zeggen tegen mensen dat je van ze houd , maar t'is niet hetzelfde als op een feestje... Buiten al helemaal niet... aangezien de temperatuur van buiten het effect egt gaat laten verminderen IMO (als ik uitga , en ik ga even buiten , vermindert het effect bij my)

+ als je xtc neemt wil je dansen , feesten , en je amuseren..., klinkt moeilijk buiten.. tenzij je als een wierdo met je gsm er een beetje gaat bij staan als een gek :tongueout:

trouwens "trippen" is best veel gezegt

en "kinderspeelgoed"
zeker dat je niet in de LSD/Paddo sectie zat te kijken? :grin:

je verwacht (volgens mij) te veel ervan ;p
Klik om te vergroten...



Geloof me , van een flinke dosis mdma met VEEL blowen ga je echt wel behoorlijk trippen en hallucineren , als ik in een discotheek ben wil ik dansen maar eens ik buiten ga en neer zit begin ik hard te spacen..
j
jaapiLid
01-01-2024, 00:00
#13
ja, vaak hebben mensen het debat tussen op een feest of thuis aan de snoepjes te zitten. Wat het beste/tofste is.

De reden dat mensen beide tof vinden, is dat je thuis de mogenlijkheid hebt, en op een feestje ook, om je zintuigen behoorlijk te stimuleren. Licht, informatie, geluid, mensen, vanalles wat onder xtc opeens geweldig(er) is.

Buiten met wat vrienden lijkt me dus een apparte keuze, Ik zou zorgen dat je op een manier toch muziek kan regelen, neem een zaklamp mee, misschien een twister spel :P

pakjes vruchtensap zijn btw ideaal voor dit soort dingen.

have fun

edit, de heer "foreverinspace" geeft als advies met een hele te beginnen en er nog een te pakken als ie inslaat. Ik doe dit zelf weleens, ik gebruik wel vaker, en heb geen enorm slank lichaam. Maar dit is niet iets wat je als beginnend gebruiker zomaar moet doen. Tenzij je houd van kotsen, if you know what i bedoel. Kijk hier dus mee uit. Hij, en jij weten voor zover ik zie namelijk niet hoe sterk de pillen zijn.
f
foreverinspaceLid
01-01-2024, 00:00
#14
jaapi zei:
ja, vaak hebben mensen het debat tussen op een feest of thuis aan de snoepjes te zitten. Wat het beste/tofste is.

De reden dat mensen beide tof vinden, is dat je thuis de mogenlijkheid hebt, en op een feestje ook, om je zintuigen behoorlijk te stimuleren. Licht, informatie, geluid, mensen, vanalles wat onder xtc opeens geweldig(er) is.

Buiten met wat vrienden lijkt me dus een apparte keuze, Ik zou zorgen dat je op een manier toch muziek kan regelen, neem een zaklamp mee, misschien een twister spel :P

pakjes vruchtensap zijn btw ideaal voor dit soort dingen.

have fun

edit, de heer "foreverinspace" geeft als advies met een hele te beginnen en er nog een te pakken als ie inslaat. Ik doe dit zelf weleens, ik gebruik wel vaker, en heb geen enorm slank lichaam. Maar dit is niet iets wat je als beginnend gebruiker zomaar moet doen. Tenzij je houd van kotsen, if you know what i bedoel. Kijk hier dus mee uit. Hij, en jij weten voor zover ik zie namelijk niet hoe sterk de pillen zijn.
Klik om te vergroten...


Met 'nog eentje rollen' bedoel ik nog een jointje roken net wanneer de pil inslaat.
I
ILikeWeedzzLid
01-01-2024, 00:00
#15
gregory94 zei:
ILikeWeedzz zei:
Ik ga vrijdag dus weer eens met een groepje lekker trippen op XTC. Helaas moeten we het buiten doen omdat niemand een eigen huis heeft (de mensen uit het groepje zijn 16 en 17 jaar ) Maar we willen er een trip van maken om nooit te vergeten. dit hebben we allemaal al.

Benodigheden
1/2/3 pillen per man, ik neem er 3, 2 van het groepje blijven niet tot heel laat en nemen er 1.
een goeie lading wiet en hasj

to do list:
- allemaal 20 minuten ergens heen lopen, rond een uur of 10/11 samen, in je 1tje en gewoon kijken wat er gebeurt, later terug komen en elkaar vertellen wat er is gebeurt
-veel wiet roken terwijl we waus zijn

verder hebben we nog niet echt plannen. iemand tips voor dingen die je gewoon buiten kan doen terwijl je waus bent naast het gewone keihard spacen en veel te vaak zeggen dat je van elkaar houd op een manier die niet homo bedoelt is
Klik om te vergroten...

klinkt boring
Xtc = Partydrug IMO... ok je kan wel zeggen tegen mensen dat je van ze houd , maar t'is niet hetzelfde als op een feestje... Buiten al helemaal niet... aangezien de temperatuur van buiten het effect egt gaat laten verminderen IMO (als ik uitga , en ik ga even buiten , vermindert het effect bij my)

+ als je xtc neemt wil je dansen , feesten , en je amuseren..., klinkt moeilijk buiten.. tenzij je als een wierdo met je gsm er een beetje gaat bij staan als een gek :tongueout:

trouwens "trippen" is best veel gezegt

en "kinderspeelgoed"
zeker dat je niet in de LSD/Paddo sectie zat te kijken? :grin:

je verwacht (volgens mij) te veel ervan ;p
Klik om te vergroten...

praat niet over dingen waar je niks van weet.. ik heb al 5x ofzo buiten gespaced en het is geweldig. Je gaat ook veel eerder hallucineren. dus stfu..
j
jaapiLid
01-01-2024, 00:00
#16
[quote="foreverinspace
Met 'nog eentje rollen' bedoel ik nog een jointje roken net wanneer de pil inslaat.[/quote]


ah :), in het engels word het aan de xtc zitten ookwel "rolling" genoemd, snaptu :wink:
f
foreverinspaceLid
01-01-2024, 00:00
#17
jaapi zei:
[quote="foreverinspace
Met 'nog eentje rollen' bedoel ik nog een jointje roken net wanneer de pil inslaat.
Klik om te vergroten...


ah :), in het engels word het aan de xtc zitten ookwel "rolling" genoemd, snaptu :wink:[/quote]

niet opgelet sorry :tongueout:
g
gregory94Lid
01-01-2024, 00:00
#18
ILikeWeedzz zei:
gregory94 zei:
ILikeWeedzz zei:
Ik ga vrijdag dus weer eens met een groepje lekker trippen op XTC. Helaas moeten we het buiten doen omdat niemand een eigen huis heeft (de mensen uit het groepje zijn 16 en 17 jaar ) Maar we willen er een trip van maken om nooit te vergeten. dit hebben we allemaal al.

Benodigheden
1/2/3 pillen per man, ik neem er 3, 2 van het groepje blijven niet tot heel laat en nemen er 1.
een goeie lading wiet en hasj

to do list:
- allemaal 20 minuten ergens heen lopen, rond een uur of 10/11 samen, in je 1tje en gewoon kijken wat er gebeurt, later terug komen en elkaar vertellen wat er is gebeurt
-veel wiet roken terwijl we waus zijn

verder hebben we nog niet echt plannen. iemand tips voor dingen die je gewoon buiten kan doen terwijl je waus bent naast het gewone keihard spacen en veel te vaak zeggen dat je van elkaar houd op een manier die niet homo bedoelt is
Klik om te vergroten...

klinkt boring
Xtc = Partydrug IMO... ok je kan wel zeggen tegen mensen dat je van ze houd , maar t'is niet hetzelfde als op een feestje... Buiten al helemaal niet... aangezien de temperatuur van buiten het effect egt gaat laten verminderen IMO (als ik uitga , en ik ga even buiten , vermindert het effect bij my)

+ als je xtc neemt wil je dansen , feesten , en je amuseren..., klinkt moeilijk buiten.. tenzij je als een wierdo met je gsm er een beetje gaat bij staan als een gek :tongueout:

trouwens "trippen" is best veel gezegt

en "kinderspeelgoed"
zeker dat je niet in de LSD/Paddo sectie zat te kijken? :grin:

je verwacht (volgens mij) te veel ervan ;p
Klik om te vergroten...

praat niet over dingen waar je niks van weet.. ik heb al 5x ofzo buiten gespaced en het is geweldig. Je gaat ook veel eerder hallucineren. dus stfu..
Klik om te vergroten...

suuure.... zeg't et kind , dat nog niet kan uitgaan. Pro.
m
mijaserLid
01-01-2024, 00:00
#19
Mij lijkt het ook niet zo leuk om een hele avond buiten te zitten :d
Maar iedereen doet natuurlijk maar hij zelf zin in heeft.
Weet je geen garage of iets dergelijks waar enkele zetels staan en je wat muziek op kan zetten?Lijkt mij persoonlijk al veel leuker.
Ook kan je zeker wel trippen van een 3pilletjes. Heb er afgelopen vrijdag namelijk 4pilletjes gebruikt op 5-6uur waren en deze zouden 122mg zijn en moet toch wel zeggen dat ik enkele keren dingen heb gezien die niet normaal waren.
Zo zag ik bijvoorbeeld een huis dat voornamelijk uit golfplaten bestaad(zijn zo van die golvende ijzere platen) en deze begonnen ook zeeer hard te gaan.
Waar ik persoonlijk wel last van heb is dat ik mijn gsm of andere teksten niet kan lezen van dichtbij :d
P
Paperplane.Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Feestje pakken/ bij iemand binnen is wel t chillst

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."