#1
Neuh, t bewoog ook. Als ik niet beter wist zou ik zweren dat het mda pillen waren.jaapi zei:een statisch object, een gebouw,
maar zoals omschreven in zijn post?
Neuh, t bewoog ook. Als ik niet beter wist zou ik zweren dat het mda pillen waren.jaapi zei:een statisch object, een gebouw,
maar zoals omschreven in zijn post?
arie_b zei:Nu buiten spacenIk denk dat je er een niet meer te vergeten longontsteking aan overhoud
![]()
boenkeng zei:Stel het gewoon uit tot je wel eens bij iemand thuis kan zitten, met dit weer buiten vertoeven word het niet leuker van namelijk
Euh.... Juist wel, ten eerste heb je doppen in je kop waar je u tegen zegt, je bent op een bepaalde manier afwezig en ik kan meestal horen aan iemand zijn manier van praten dattie leip is... daarbij valt het smakken/klapperen ook erg op. Dus tenzij dat niet uitmaakt dat mensen/bekenden je zo zien zou ik het niet doenMeepo zei:Niemand merkt dat je aan de x bent geloof me en daar komt xtc het beste tot zijn recht.
Meepo zei:wat voor pillen heb je? zoek in ieder geval uit op pillreports.com wat er in zit want ik neem aan dat ze niet getest zijn. Je moet ervan uitgaan dat een trip toch wel 6 uur duurt. Dat is wel erg lang in deze kou. Kan je niet gewoon een gezellig cafe opzoeken die tot 's nachts open is? Persoonlijk zou ik in jou situatie gewoon uit gaan. Ik weet niet of jullie dat kunnen vanwege jullie leeftijd en woonlocatie maar als jullie de kans hebben om uit te gaan gewoon doen. Niemand merkt dat je aan de x bent geloof me en daar komt xtc het beste tot zijn recht.
Mochten jullie toch naar buiten gaan neem veel water mee! waarschijnlijk 2-3 liter pp. Anders zijn jullie er met een paar uur doorheen en zit je de rest van de avond met een droge bek. Zorg ook dat je kauwgom meeneemt en als je rookt genoeg sigaretten. Ik rook als een ketter op xtc. Verder veel plezier. Ik ga vrijdag ook weer rollen. Heb er heel veel zin in. Ik ga dat hier doen. Veel plezier!
![]()
boenkeng zei:Euh.... Juist wel, ten eerste heb je doppen in je kop waar je u tegen zegt, je bent op een bepaalde manier afwezig en ik kan meestal horen aan iemand zijn manier van praten dattie leip is... daarbij valt het smakken/klapperen ook erg op. Dus tenzij dat niet uitmaakt dat mensen/bekenden je zo zien zou ik het niet doenMeepo zei:Niemand merkt dat je aan de x bent geloof me en daar komt xtc het beste tot zijn recht.
ILikeWeedzz zei:Ik ga vrijdag dus weer eens met een groepje lekker trippen op XTC. Helaas moeten we het buiten doen omdat niemand een eigen huis heeft (de mensen uit het groepje zijn 16 en 17 jaar ) Maar we willen er een trip van maken om nooit te vergeten. dit hebben we allemaal al.
Benodigheden
1/2/3 pillen per man, ik neem er 3, 2 van het groepje blijven niet tot heel laat en nemen er 1.
een goeie lading wiet en hasj
to do list:
- allemaal 20 minuten ergens heen lopen, rond een uur of 10/11 samen, in je 1tje en gewoon kijken wat er gebeurt, later terug komen en elkaar vertellen wat er is gebeurt
-veel wiet roken terwijl we waus zijn
verder hebben we nog niet echt plannen. iemand tips voor dingen die je gewoon buiten kan doen terwijl je waus bent naast het gewone keihard spacen en veel te vaak zeggen dat je van elkaar houd op een manier die niet homo bedoelt is
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."