#1
Ik voel me soms zo'n lucky bastard![]()
Het kan allerlei oorzaken hebben dat je niet veel voelt van een kater, maar om jezelf nou een "lucky bastard" te noemen... Nee, niet echt. Drugs richt altijd schade aan, daar ontkomt niemand aan. Je gebruik is nogal erg pril en het is nog wat vroeg om een gat in de lucht te springen. Daar komt nog eens bij dat als je een dip hebt dat je dan weet dat je lichaam bezig is met het verwerken van het drugsgebruik, d.w.z. je bent aan het herstellen. Ik zal niet zeggen dat jij niet herstelt maar ik zou er niet gerust op zijn dat je er niks van voelt.
En met je hartfalen erbij denk ik dat je allesbehalve slim bezig bent. Ik zal toch echt een arts gaan bezoeken en hem op de hoogte stellen van wat je nu doet om te voorkomen dat het fout gaat.
Je bent wel vrij lang waardoor je lichaam wel beter tegen drugs kan. Je dieet heeft er niks mee te maken want elke dag vitamine pillen heeft weinig zin, tenzij je er een speciaal dieet op heb aangepast. Eet gewoon elke dag fruit, dat helpt zeker. En het scheelt inderdaad wel veel dat je optimistisch in het leven staat. Maar denk niet dat je ontkomt aan de uitwerking van drugs.
En MDMA is een ander stimulerend middel waar mijn lichaam schijnbaar dus wel tegen kan.
What the hell?