Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ik heb altijd dips en alle mogelijke bijwerkingen volgens mij depri, hoofdpijn, moe, nachtmerries, rusteloos, geen eetlust, nog 2 dagen droge mond, kaakpijn, ALLES! wat ik me afvraag, ik heb altijd de week nadat ik heb gebruikt, zo'n gevoel van; wat was er nou zo leuk aan? ik kan me echt absoluut het gevoel niet meer herinneren zegmaar, ik weet echt niet meer ohhhhh ik voelde me zooooo goed! laat ik het nog is doen! ik bedoel, ik weet wel dat het geweldig was maar echt waarom? geen idee.. heel stom! (als ik daarna weer gebruik weet ik het uiteraard wel weer ) jullie ook wel is?"
"Hallooo ik hoop dat iemand de moeite neemt om dit te gaan lezen.. ik las altijd mee zonder lid te zijn, maar heb nergens echt mensen gevonden die hetzelfde meemaakte, of er iets over weten ik gebruik nu ongeveer 3 maanden xtc & mdma, het plan was 1x in de maand maar dat is nu eigenlijk elk weekend geworden, hardstikke slecht maar er komen elke keer goeie feesten op m'n pad. na afgelopen weekend heb ik besloten om maar echt een flinke pauze te nemen WANT! Als ik moe ben, een beetje in bed lig en wegsukkel, en hetmoment dat mijn ogen dicht vallen begint ALLES te draaien, het lijkt gewoon alsof m'n bed keihard door m'n kamer spint, en het voelt niet alsof ik heel dronken ben ofzo, maar echt echt heel diep! zo'n intens duizelig gevoel heb ik nooit gehad. zodra ik m'n ogen open doe is het volledig weg maar het moment dat ze weer 1 seconde dichtzitten BAMMM, meestal als ik op m'n linkerzij ga liggen word het wel minder en kan ik slapen. heel maf?! iemand ooit meegemaakt? ik heb het ook niet elke nacht maar nu toch zeker wel 2 of 3 keer in de week. ook kamp ik met (ook niet elke nacht) nachtmerries, die ik zelf kan sturen soort van, maar echt hyperrealistisch, het lijkt ook eigenlijk of ik nog wakker ben, kan ook op elk moment dat ik wil stoppen met de nachtmerrie maar op zo'n maffe manier! het lijkt wel alsof m'n lichaam gewoon slaapt en m'n geest nog totaal wakker is, ik voel het ook echt als 2 verschillende dingen. verder, heb ik tijdens mijn stap avondjes (of bij mdma, thuisblijf en genieten op de bank avondjes) nergens last van. lieve mensen, WAT IS DIT?! en hoe kan ik het voorkomen.. ps. als ik gebruik, ben ik geen groot gebruiker, 2 pilletjes per avond, of een 200/300 mg mdma"
"wat heerlijk herkenbaar! bij mij: ahhhh wat ben ik gelukkig! wat is het leven toch eigenlijk mooi! ik vraag ook heel vaak bevestiging bij medegebruikers; Jatoch? vind je ook toch? voel je het ook? vind je het ook? en het vele puffen en kreunen HEERLIJK"