Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb alleen last van een dip als ik pillen gebruik met speed erin (Bijv Q-Dance) Maar dat komt dan door de speed en niet door de XTC!"
"leuk report, moet ik ook een keer proberen denk ik!"
"tripte je ook echt of was het alleen maar dat je je superchill voelde?"
"Leuk verhaal, leest lekker weg en lijkt op mijn ervaringen, mijn laatste keer was ook op thrillogy haah!"
"Goed idee haha, ga ik zeker proberen!"
"damn de eerste keer was lekker.. Leuk verhaal ook!"
"Het is niet echt normaal dat je gaat hallucineren van wiet, grote kans dat je dan een psychose heb en met een psychose kan je maar beter niet blowen."
"Leuk report, wil binnekort ook es truffels gaan doen"
"Leuk report!"
"Ik denk dat de pillen zwaarder waren dan 100-110 mg want dat is heel erg weinig (in mijn opzicht iedergeval)"