Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDe dinsdagdip

De dinsdagdip

22 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#1
ik heb nog nooit een kater overgehouden door xtc gebruik, wel de dag erna een 'prettig' na-gevoel. met speed daarintegen lijkt het of me wereld vergaat de dag erna. speed is bij mij een afgesloten hoofdstuk...
u
urtinriZLid
01-01-2024, 00:00
#2
Het is raar spul :tearsofjoy:

Ik ben ook zo'n ontzettende gelukszak. Leef vrij ongezond, aangezien ik zowat nooit fruit eet, liters energydrink per week wegdrink, op zijn tijd een sigaret of joint, sinds het begin van de zomer xtc gedaan (5 keer totaal), en het mooie is: Nooit katers, nooit afwenningsverschijnselen(andersgezegd, ik raak niet verslaafd), en nooit ziek zijn!

Oftewel: Bij iedereen is het anders. Snap ook echt niet hoe het werkt, en dat maakt het voor sommige mensen ook riskant. Maar jij moet gewoon zo doorgaan met leven, je leeft aardig gezond en omdat het nu goed gaat moet je het ook zo houden, niet zoals ik die er geen reet om geeft :grin: Want ik besef wel dat ik over 5-10 jaar niet zo gezond en slank als nu meer ben :P

Over je hartfalen, op welke manier? Wel raar dat xtc niets doet als energydrink en koffie dat wel doet.
m
mrflameLid
01-01-2024, 00:00
#3
Nice, blij te zien dat ik niet de enige ben.

Ik heb soms last van hartkloppingen en ritmestoornissen als ik stress heb of teveel koffie drink, daarom was ik in het begin heel bang dat er iets verkeerd zou gaan. Maar bij zowel speed als XTC heb ik er nooit last van gehad.
Het klinkt allemaal wel alsof het een medicijn begint te worden, ah yeah! :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."