Het is raar spul
Ik ben ook zo'n ontzettende gelukszak. Leef vrij ongezond, aangezien ik zowat nooit fruit eet, liters energydrink per week wegdrink, op zijn tijd een sigaret of joint, sinds het begin van de zomer xtc gedaan (5 keer totaal), en het mooie is: Nooit katers, nooit afwenningsverschijnselen(andersgezegd, ik raak niet verslaafd), en nooit ziek zijn!
Oftewel: Bij iedereen is het anders. Snap ook echt niet hoe het werkt, en dat maakt het voor sommige mensen ook riskant. Maar jij moet gewoon zo doorgaan met leven, je leeft aardig gezond en omdat het nu goed gaat moet je het ook zo houden, niet zoals ik die er geen reet om geeft
![:grin:]()
Want ik besef wel dat ik over 5-10 jaar niet zo gezond en slank als nu meer ben :P
Over je hartfalen, op welke manier? Wel raar dat xtc niets doet als energydrink en koffie dat wel doet.