Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Welke methoden kunnen jullie aanraden voor gaan slapen. Ik heb in onlineshop gevonden L-Tyrosine 500 mg/B6 (SL)/ Heeft iemand een ervaring ermee? Of beter smoren een goeie joint?"
"Jullie weten dat herkennen goeie cock heel moeilijk. Geef paar adviezen of tips om een goeie spoel te herkennen/"
"Is dat een grap? Of zo is het in Nederland?"
"Nederlands is geen moedertaal van mij"
"In Nederland is markt beter?"
"Xtc is prachtige ervaring... zware afkick heb ik wel - maar het kost het"
"Bij mijn eerste gebruik, moestte ik paar uurkes kotsen. Bij mijn tweede gebruik, stond ik op het punt om naar een ambulance te bellen (toen was mijn fout: er was speed en alcohol erbij). Na twee pogingen, ken ik nog altijd geen genoot van GHB. Te subtiel/// en toch ben ik aan denken om zelf te maken"
"Ik wil niet gebaand worden, maar kan je aanraden goeie disco's in NL?"
"Is er geen goeie alternatief voor pillen? Ik hoorde over MDMA kristallen, maar wel in UK. Weet iemand its over toestand in Vlaanderen?"
"4-5 jaar geleden gebruikte ik regulair plillen. Wilde deze Nieuw Jaar vieren onder de pillen, maar kon niks vinden. Op de markt is XTC niet zo populair meer, of er is alternatief voor?"