#1
Nathaniel zei:Nu ik weet dat je 14 bent wil ik nog even zeggen: MDMA is geen speelgoed, serotonine is geen speelgoed, neurotransmitters zijn geen speelgoed, je hersens zijn geen speelgoed, je lichaam is geen speelgoed, je leven is geen spel.
Helemaal mee eens! 14 is wel errug jong vind ik. Niet dat ik wat aan kan veranderen maar harddrugs nemen op je 14e is wel ff wat anders als een biertje in de kroeg.En als een biertje op jonge leeftijd al zoveel fouts kan veroorzaken... Maar idd, het is hier geen opvoedsite. Tis alleen dus een tip. (van een oud wijf haha) :P
