Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsXtc, oud en nieuw, strak staan

Xtc, oud en nieuw, strak staan

55 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#1
Nathaniel zei:
Nu ik weet dat je 14 bent wil ik nog even zeggen: MDMA is geen speelgoed, serotonine is geen speelgoed, neurotransmitters zijn geen speelgoed, je hersens zijn geen speelgoed, je lichaam is geen speelgoed, je leven is geen spel.

Helemaal mee eens! 14 is wel errug jong vind ik. Niet dat ik wat aan kan veranderen maar harddrugs nemen op je 14e is wel ff wat anders als een biertje in de kroeg. :( En als een biertje op jonge leeftijd al zoveel fouts kan veroorzaken... Maar idd, het is hier geen opvoedsite. Tis alleen dus een tip. (van een oud wijf haha) :P
Klik om te vergroten...
k
konijntje_Lid
01-01-2024, 00:00
#2
blijkbaar moeilijk te krijgen
W
WhitesnowLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hey, weer tijdje geleden dat ik op drugsforum zat, kennelijk is het niet handig om met 2 red bull (x) en een flesje wodka op te gaan poolstokhoogspringen zonder poolstok en mat, maar vertrouwen. Uiteindelijk ben ik ergens im heg water beland en ieman heeft ambulamce gebeld. Was wel een leuke avond btw. Ben net terug van de intensive care. Maandag weer school, wish me luck!
m
misslindaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Whitesnow zei:
Hey, weer tijdje geleden dat ik op drugsforum zat, kennelijk is het niet handig om met 2 red bull (x) en een flesje wodka op te gaan poolstokhoogspringen zonder poolstok en mat, maar vertrouwen. Uiteindelijk ben ik ergens im heg water beland en ieman heeft ambulamce gebeld. Was wel een leuke avond btw. Ben net terug van de intensive care. Maandag weer school, wish me luck!
Klik om te vergroten...

ja klinkt als een super oud en nieuw :confused:
m
misslindaLid
01-01-2024, 00:00
#5
ZERO- zei:
Koekje van eigen deeg... moet je maar geen xtc nemen :P
Oké sorry dat is flauw, nog iets aan overgehouden?
Klik om te vergroten...

pest dat kind niet zo :tongueout:

hij heeft een leuke avond gehad en is in het ziekenhuis beland, als die paar jaar wacht weet die wat pas echte leuke avonden zijn waarbij je niet in het ziekenhuis beland maar op een leuke after party enzo dat zijn pas leuke avonden :tongueout:
W
WhitesnowLid
01-01-2024, 00:00
#6
misslinda zei:
ZERO- zei:
Koekje van eigen deeg... moet je maar geen xtc nemen :P
Oké sorry dat is flauw, nog iets aan overgehouden?
Klik om te vergroten...

pest dat kind niet zo :tongueout:

hij heeft een leuke avond gehad en is in het ziekenhuis beland, als die paar jaar wacht weet die wat pas echte leuke avonden zijn waarbij je niet in het ziekenhuis beland maar op een leuke after party enzo dat zijn pas leuke avonden :tongueout:
Klik om te vergroten...
Ly linda. Jasnap ik maar waarom wachten als het ook gewoon nu kan
m
misslindaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Nou genoeg redenen om er mee te wachten maar goed als ik jou was had ik wel beetje beter opgelet aangezien het ook een keer fout kan gaan met zulkeacties en dat zou zonde zijn.

Met wie doe jij het dan?? Bedoel als ik gebruik met vrienden houden we elkaar wel goed in de gaten dat niemand zo iets gaat doen.
W
WhitesnowLid
01-01-2024, 00:00
#8
misslinda zei:
Nou genoeg redenen om er mee te wachten maar goed als ik jou was had ik wel beetje beter opgelet aangezien het ook een keer fout kan gaan met zulkeacties en dat zou zonde zijn.

Met wie doe jij het dan?? Bedoel als ik gebruik met vrienden houden we elkaar wel goed in de gaten dat niemand zo iets gaat doen.
Klik om te vergroten...
Met beatrix en barack... Zo'n onverantwoorde mensen
w
willemvLid
01-01-2024, 00:00
#9
Had dit nog niet gelezen geniaal sorry moet eruit. Wat zero zegt het is misschien lullig maar ze heeft wel gelijk dat krijg ervan vooral als je nog jong en onbezonnen bent. Denk goed na voor je dingen doet als je niet oppast kost het zo nog eens je kop. Nu is het gewoon de IC maar de volgende keer is het met een beetje pech het mortuarium.

Neem wat meer van anderen aan en denk eens aan je toekomst. Ik heb gestaan waar je nu staat en heb precies gedaan wat jij nu doet en kijk heb helemaal niks. Heb geen baan, ben afgekeurd, moet iedere dag drugs nemen om te kunnen functioneren, politie kent me allemaal zien ze me onder invloed moet ik mee, loop bij de ggz verslavingszorg.. zo kan ik nog wel even doorgaan. Maar je kiest zelf en zeg het ook niet om je de grond in te trappen ofzo.

Greetz
m
misslindaLid
01-01-2024, 00:00
#10
weetje wat het is je bent nog jong maar als je het gebruikt doe het dan wel verantwoord.
je vergooit heel je leven als het mis gaat, het is iets wat leuk is om te doen maar het moet wel leuk blijven als je in ziekenhuis beland enzo is het toch niet leuk meer??

er zijn ook mensen van 18+ die zulke stommiteiten uithalen natuurlijk maar pas er gewoon mee op, je zit nog op school enzo je moet wel aan je toekomst denken. straks ben je 30 verslaafd geweest geen opleiding, geen vrouw geen kids, heb je heel je leven verpest voor een paar leuke avondjes.

zo denk jij er nu natuurlijk niet over maar neem maar van mijn aan dat je dan echt spijt hebt.
je leest hier zelfs op het forum berichten van mensen die de zelfde fout hebben gemaakt als die jij nu aan het maken bent. leer van de fouten van andere en maak ze zelf niet!
w
willemvLid
01-01-2024, 00:00
#11
Vind het zelf zo jammer als mensen zo jong deze dingen doen. Voor mij klinkt het allemaal heel bekend en op die leeftijd had ik waarschijnlijk dit ook niet van anderen willen aannemen. En het enige wat ik of we kunnen is het benoemen en hopen dat je er wat mee doet. Rook een jointje en geniet van de gezonde dingen ga gewoon lekker krachttraining doen dat levert je veel meer op. In het begin is trainen klote maar na een jaar merk je progressie en wil je alleen maar meer net als drugs eigenlijk. Vind het zelf zo jammer dat wat ik nu allemaal weet dat ik dat toen nog niet wist want dat zou ik mijn leven toch heel anders hebben geleefd.
W
WhitesnowLid
01-01-2024, 00:00
#12
Yo
1. Ik ga met oud 'n nieuw weer pilletje ik weet wat jullie denken... Laat me, heb geen zin in afkeurende reacties. Wil alleen paar dingen weten.
2. 'K sta waarschijn lijk wel lekker strak als ik 2mg mdma per kg doe hè? Want vorige keren stond k niet wat je noemt strak.
3. Kan je 2x per dag xtc gebruiken? Om 11:00 's ochtends en een uur in het nieuwe jaar
4.Ik wil wel lekkah oliebollen en appelflappen kunnen eten:) justsaying
5. K ga er ook vanuit dat de knallen alleen maar mooier en beter worden
6. Oja, zal ik thermos kleding onder mn gewone dragen? Of raak ik dan oververhit? Of als k t niet doe onderkoeld.
Koen jakob enzo, ja ik ben het :)
W
WhitesnowLid
01-01-2024, 00:00
#13
Okdankje, maar dat 1e is omdat k 14 ben :tongueout: maar wat is een klpd forum
N
NathanielLid
01-01-2024, 00:00
#14
1/2. Ik dacht helemaal niks maar vermoed dat je de 3 maanden regel niet zo nauw neemt ofzo? Misbruikers kunnen met voedingssupplementen hun neurotransmitter huishouding boosten om toch nog een beetje dat gevoel van die eerste keer te krijgen. Pre-loaden in vak jargon. Ook niet geheel ongevaarlijk dus lees je goed in.

3. Alles kan, maar het effect gaat er niet beter op worden. Ik zou overdag vooral lekker gezond doen en 's avonds beginnen. Vind of organiseer een goede after en je kan alsnog heerlijk om 11uur 's ochtends aan de pillen, 1 januari dus. (Zoals het hoort zou ik bijna willen zeggen :P)

4. Lekker tot een uurtje of 23.00 vreten dus en daarna beginnen. De nacht is nog jong, en een goede bodem sleept je er doorheen.

5. Yep. Zeer intens :hearteyes:

6. Ik zou het niet doen omdat het makkelijker is meer aan te trekken mocht het te koud zijn, dan die thermosshizzle uit als het te warm blijkt.

Hoi Koen en Jakob enzo! :wave:
j
jaapiLid
01-01-2024, 00:00
#15
yo

1. Dit is een drugsforum, niet het klpd forum.
2. hangt er dus een beetje vanaf of je goed spul hebt, of het getest is. Ik zou niet vertrouwen op wat je dealer zegt in dit aspect.
3. als je om 11 uur sochtends pakt, is de kans groot dat je bij gaat pakken of tegen de avond slaapt. Ik denk dat je beter gewoon savonds/snachts aleen kan doen
4. oliebollen en appelflappen zijn dan een goede ondergrond, justsaying
5. K ga er ook vanuit dat de knallen alleen maar mooier en beter worden
6. wat de persoon boven me zij
j
jaapiLid
01-01-2024, 00:00
#16
korps landelijke politiediensten :P

en ging er eigenlijk van uit dat je 18+ bent, ik ga je geen
preek geven ofzo, je doet toch wel wat je zelf wil.

goedkeuren doe ik het natuurlijk niet uiteraard, maar
dat zal je hier ook niet vinden (op dit forum)
w
walnootjeLid
01-01-2024, 00:00
#17
jaapi zei:
en ging er eigenlijk van uit dat je 18+ bent, ik ga je geen
preek geven ofzo, je doet toch wel wat je zelf wil.

goedkeuren doe ik het natuurlijk niet uiteraard, maar
dat zal je hier ook niet vinden (op dit forum)
Klik om te vergroten...

Dat denk ik ook niet nee, Moet er niet aan denken dat mijn zusje met dezelfde leeftijd zoiets doet :( Maar ik ben met Jaapi eens dat je dat zelf moet weten aangezien wij jou toch niet tegen kunnen houden. Wat wij wel kunnen doen is jou er op wijzen dat je (als je et niet kan laten) voorzichtig moet doen en het beste zo min mogelijk te nemen om toch zo lekker mogelijk te gaan! Maar dat weet je waarschijnlijk al :)

btw ik zou eerder de man een preek geven die jou deze middelen overhandigd want dat zou ik niet over mijn hart verkrijgen... Niet om jou hoor :wink:
h
harry123Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Nathaniel zei:
1/2. Ik dacht helemaal niks maar vermoed dat je de 3 maanden regel niet zo nauw neemt ofzo? Misbruikers kunnen met voedingssupplementen hun neurotransmitter huishouding boosten om toch nog een beetje dat gevoel van die eerste keer te krijgen. Pre-loaden in vak jargon. Ook niet geheel ongevaarlijk dus lees je goed in.

3. Alles kan, maar het effect gaat er niet beter op worden. Ik zou overdag vooral lekker gezond doen en 's avonds beginnen. Vind of organiseer een goede after en je kan alsnog heerlijk om 11uur 's ochtends aan de pillen, 1 januari dus. (Zoals het hoort zou ik bijna willen zeggen :P)

4. Lekker tot een uurtje of 23.00 vreten dus en daarna beginnen. De nacht is nog jong, en een goede bodem sleept je er doorheen.

5. Yep. Zeer intens :hearteyes:

6. Ik zou het niet doen omdat het makkelijker is meer aan te trekken mocht het te koud zijn, dan die thermosshizzle uit als het te warm blijkt.

Hoi Koen en Jakob enzo! :wave:
Klik om te vergroten...

Zou je me kunnen zeggen wat voor'n supplementen, ik houd me wel aan die 3 maanden regel maar snuif tussendoor ook wel eens, dat heeft ook invloed volgens mij, dus wil ik dat compenseren met supplementen, weet niet welke je aanraad?
W
WhitesnowLid
01-01-2024, 00:00
#19
Oke, dat zijn betere reacties dan ik had verwacht. Maar is het 'slim' als k in de ochtend gwn veel mdma neem en dan in de avond nog kwrt pilletje om wakker t blijvn? Slim is het sowieso niet:tongueout: maar werkt het denken jullie
h
harry123Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Nee gaat niet werken, ik zou wachten met de m tot het avond is. Je hoeft toch niet de hele dag te gebruiken? En als je dan desnoods overdag ook wil gebruiken, misschien wat speed?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."