Hallo allemaal!

Ik heb een vraagje...
Ik gebruik sinds een jaar xtc en mdma. Ik doe dit alleen op feestjes (hardstyle en techno)
Vorige zomer had ik voor het eerst mdma gebruikt. Ik voelde me geweldig. Energiek, zin om te knuffelen, lopen, roken, lopen, roken... jullie kennen het wel. De eerst volgende keer daarna was in februari. Dit was de eerste keer op een feest. Ik voelde me ook toen geweldig! Alles ging perfect. De keren daarna (maart, april, juni, juli, augustus) ging ook alles top. De energie gierde door heel mn lichaam. Op feestjes nam ik meestal 2,5 pil (verschilde van 160-200 mg per pil) en soms mdma erbij. Dit was zat voor me. Ik ben 1.70 en weeg rond de 62 kilo. Maar nu komt het.............
In november was ik naar een feest gegaan en begon zoals gewoonlijk met een halfje. Ik voelde niks. Mdma erbij.... Ik voelde niks. 2e halfje.... ik voelde niks. En na 2,5 pil op en een beetje mdma voelde ik nog steeds niks. (Er zat wel genoeg tijd tussen de innames hoor). Ik snapte er niks van. Ik werd alleen vaag en heel erg lui/suf. Ik wilde alleen maar zitten en en om me heen kijken. Ik was geestelijk niet moe maar lichamelijk wel. M'n benen voelde als spaghetti. Wel gingen m'n kaken van links naar rechts. Nou, ik dacht dat dit misschien eenmalig was. Niet dus... In december had ik weer een feest. Ook hier gebeurde precies hetzelfde. Ik wilde alleen maar zitten terwijl mn vrienden los gingen op de dansvloer. Ik vond het maar raar. Nu was ik 1 januari 2013 dus weer op een feest en ja hoor.... WEER hetzelfde! Ik heb eergisteren zoveel op dat je er bang van wordt. Mensen keken me aan van HUH hoe krijg je dat weg?! (serieus) Ik vind het achteraf ook belachelijk. Maar zelfs met zoveel op wilde ik alleen maar zitten en kreeg ik maar niet het gevoel dat je "moet" krijgen.
Ik vraag me nu dus af... Wat is er aan de hand en hoe komt dit?! Ik heb zelf zoiets van nou ik kap ermee want het heeft toch geen nut. Maar het gekke is dat ik voor de afgelopen 3 keren WEL het gevoel kreeg dat je moet krijgen. Heeft iemand hier misschien ervaring mee of die er iets vanaf weet?!
![:confused:]()
Alvast bedankt...