Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHallucinaties (xtc)

Hallucinaties (xtc)

14 antwoorden
15 weergaven
18-5-2026
m
monstahrLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik had dit weekend xtc gedaan, 2 pillen gepakt en toen dikke hallucinaties gekregen. Ik zag overal vieze dieren lopen en heb alles bij elkaar geschreeuwt. Vriend waarme ik het deed, leek helemaal in elkaar te zijn geslagen (zijn hoofd veranderden ook vaker dan 1 keer), of hij leek op een meisje etc.. ook had hij de ogen dicht, maar ik zag ze heel snel open, of dat zijn ogen eruit hingen etc.

Toen ik in een spiegel keek, kreeg ik allemaal witte lichtflitsen en toen ben ik met mijn kop voorover geknalt en 'out' geweest.

de dag erna, zag ik op de muren van die kleine strepen, bolletjes worden en toen liepen deze verder ?? en als ik mijn ogen dichtdeed, zag ik blauw licht.

heeft iemand hier meer ervaring mee ? en vertel jouwn ervaringen ?

de pillen waren, paarse lamborghini's
H
HendroidLid
01-01-2024, 00:00
#2
Heb je er ook veel bij geblowd? Heb zelf veel ergere hallucinaties altijd als ik tijdens het spacen een joint rook..
G
GanjadoggieLid
01-01-2024, 00:00
#3
Mijn vriend en ik hebben al veel soorten xtc gehad, nooit gehallucineerd.
Totdat we paarse tryforce hadden 1 pilletje was al genoeg

Mijn vriend ging op de grond vechten met een stok en hij was ervan overtuigd dat het een slang was!
Ik zag wel 100 mensen in 1 boompje werken en allemaal zo'n gekke dingen.
Dat blijven toch wel onze favorites :hearteyes:
m
monstahrLid
01-01-2024, 00:00
#4
nee ik blow niet... maar ben nu wel een beetje bang om t weer te nemen
d
d1g1tal1sLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik heb dit eigenlijk altijd wel in de comedown en kan er echt van genieten. Vooral huid wordt volgezet met veranderende patronen. Duurt ongeveer een uurtje, en werkt niet goed met daglicht. Is meest heftig bij weinig licht. Kunst is om je er niet tegen te verzetten, maar te zien als een extraatje. Geniet van alle onzin die je hersenen bij elkaar sprokkelen, en houd in je achterhoofd dat het niet echt is, en vanzelf weer weggaat. Soms lijkt het ook wel alsof anderen mensen allemaal littekens in het gezicht hebben, alsof ze ooit zijn verbrandt. Dat kan eerste keer best freaky zijn, maar als je rustig blijft is er niets aan de hand. Zet licht wat hoger als echt onaangenaam is. Probeer voor de grap eens om het te sturen.
l
lemonhaze5Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik had gister ook paarse lambo's 3/4 van op.. ik zag ipv zwarte pupillen, paarse pupillen bij iemand en af en toe van die vage paarse bolletjes. echt heel vaag, heb het ook nooit eerder gehad! wel hallucineren, maar niet dat et opeens een andere kleur lijkt te zijn enzo.

Waren jouw pupillen groot of niet? Mijne bleven namelijk super klein terwijl ik wel gewoon echt hard ging, geen idee hoe dat kwam ook..?!
M
MarsssLid
01-01-2024, 00:00
#7
XTC hallucinaties zijn THE BEST! :mrgreen:

Mensen met brillen, stukken vlees er af, dansende kabouters, als je weet dat dat dus door de XTC komt dan is het allemaal fascinerend vond ik. :wave:
d
d1g1tal1sLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik heb het idee dat blowen bij XTC dit effect versterkt trouwens. Iemand dit ook al wel eens opgevallen?
M
McKintyreLid
01-01-2024, 00:00
#9
Heb ik ook gehad ja, zag mensen door bars heenlopen en wat andere gekke dingen, zolang je je keer op keer blijft relativeren is het gewoon genieten :P
Viel bij mij reuze mee maar had ook veeels te slappe pillen.
c
cookie91Lid
01-01-2024, 00:00
#10
mmh laatst zate we met paar man te chillen in ons hok en ik zag gewoon pokemons best grappig miss vroeger iets te veel gekeken. en soms als ik na huis fiets na avondje uit en heb gebruikt denk ik heletijd dat er iemand achter mij fietst en roept heletijd heel raar maar ook soms eng:tongueout: meestal met paarse lambo's
P
PandanLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik had het laatst ook. 2 Nintendo's op in totaal(beetje teveel ik weet het) en had een paar hijsjes van een hasjpijpje van iemand daar op. Hallucineerde als een malloot! Geschminkte mensen, verbrande gezichten, dansvloer waren allemaal klinkers, kliko's, tafeltjes, (et was in een kelder) plotseling het gevoel alsof ik op een festivalterrein stond(bomen uit het niks e.d.). Was een leuke ervaring, maar volgende keer toch wat minder nemen, en geen hasjpijpje van een vreemde aannemen. Het ''love'' gevoel vind ik toch wat aangenamer om eerlijk te zijn!
l
lemonhaze5Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Ja tafels midden in de zaal klinkt bekend, ik heb zelfs een Keer gras op de stoep zien groeien :P


@ pandan wow 2 Nintendo's, ik ging op een halve al tering hard haha!
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik heb één keertje echt alles bij elkaar gehallucineerd. Brilletjes, statafels, muren en pilaren die er niet waren, noem maar op. :") Maar heb het sowieso wel regelmatig. Alhoewel mijn voornemen is om voortaan minder te nemen in het kader van less = more, dus ben benieuwd of ik het nog weer eens zal krijgen dan.
s
scantraxxyLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik zei hier inderdaad vaker terug komen dat je op paarse lambos zou halilicuneren. Nou dan weet ik dat ik daarmee niet de enigste ben geweest, ik was op een festival in een tent en ik zag op de grond een grasveldje met schapen erin en toen ik naar buiten keek toen stonden daar een paar mensen en een van de lichten van de stage schenen op hen, toen zag ik er groene aliens in. Ik vond het prachtig om te zien hoe je daar zo van op kon kijken. Ik ging zeer lekker toen. maar denk ook dat het door de hoge dosering komt in deze pil. (rond de 220)
C
Carlo86Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Een deel van de mdma word door je lichaam omgezet naar mda. Volgens mij was het 7%. Ik heb dat 'vroeger' ook wel eens gehad, dat ik hard ging hallucineren op alleen mdma :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."