Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ja tafels midden in de zaal klinkt bekend, ik heb zelfs een Keer gras op de stoep zien groeien :P @ pandan wow 2 Nintendo's, ik ging op een halve al tering hard haha!"
"Ik denk dat als je 1x per week gebruikt het wel een beetje te veel is ja, maar zeggen dat ie het minder moet doen helpt niet. Als hij het wil, doet ie het toch wel weer.. Eerlijk gezegd denk ik dat hij het vanzelf zat wordt, hoe vaker je gebruikt hoe eerder je het zat bent. Als hij zo vaak gebruikt, heeft ie er later steeds minder plezier van en (waarschijnlijk) is de kater de dag(en) erna het niet meer waard. k snap wel dat je bezorgd bent, maar veel kun je er niet aandoen. Misschien zorgen dat hij als hij het dan toch doet, dat hij het zo verstandig mogelijk doet. Aan XTC kan je alleen geestelijk verslaafd raken (dat je het gewoon wil omdat het zo leuk is) en niet lichamelijk (dat je het nodig hebt). Je kunt ook proberen zoveel mogelijk info over de gevolgen ervan op te zoeken en hem dan te vertellen dat ie het alleen maar voor zichzelf vepest door het zo vaak te doen en hem uit te leggen wat dan die gevolgen zijn en dat jij hem alleen probeert te helpen omdat je je zorgen maakt. Als dat niet helpt, dan is er verder niet veel wat je kan doen. Hij maakt zijn eigen keuzes en hij is (denk ik) volwassen genoeg om zijn eigen beslissigen te maken ookal zijn ze niet echt verstandig. ik hoop dat je er toch een beetje iets aan hebt"
"someone zei: 1 keer per week is toch niet zorgelijk? (als het daar bij blijft) Klik om te vergroten... jij leest je duidelijk niet goed in, het is het meest verstandig om 2/3 maanden tussen de keren dat je xtc gebruikt te houden. Ik weet niet of je zelf al xtc gebruikt of andere dingen, maar ik zou toch wat meer erover opzoeken voor je het weer gebruikt!"
"someone zei: Ik had het niet over de XTC maar over de ghb. Als je één keer per week ghb gebruikt dan hoeft dat niet alarmerend te zijn als het daar bij blijft, maar verstandig is het zeker niet. Klik om te vergroten... oooh okee haha, ik dacht dus dat het over de xtc ging"
"ik was een keer echt facking dronken en een vriend van me (geen idee meer waarom haha, maarja) deed z'n broek naar beneden en riep iets, dus ik met m'n grote mond: nou dat doe ik ook gewoon hoor, dus ik trek m'n legging (ben een meisje haha, niet dat iedereen denkt dat ik een gozer ben die leggings draagt ofzo :P ) naar beneden.. sta ik daar haha verder weet ik er niet veel meer van, maar de volgende ochtend werd ik wakker en ik vroeg aan die gast heb ik nou gedroomd dat ik dat deed of deed ik het echt? haha had het dus echt gedaan, heeel erg boeit het me verder niet haha maar toch zou ik het nuchter niet gedaan hebben eergister fietste ik rustig met een J in m'n hand, kom ik m'n leraar tegen en ik had het niet echt door maar ik zwaaien met de hand waar ik dus die J in vasthad haha. Maar dat was toch een chille leraar, dus als die het al zag maakt het ook niet veel uit. toen ik net een beetje kon draaien (van die slappe J's, nog net te roken haha) ging ik dus wake and bake zetten met een vriendin, dus wij de schuur in en ik rustig draaien.. ik wil hem opsteken en een hijs nemen trek ik zo die tip er weer uit met m'n lippen haha. met xtc heb ik nog niet echt blunder gehad, wel dat ik vaag stond te dansen of dat ik een keer een halfje nam in een loungeruimte op een dubstepfeest, waarna een bewaker me riep.. Ik schrok me helemaal dood, ik vroeg, een beetje om me heen kijkend, of hij mij bedoelde? Ja natuurlijk zei die.. ik dachte echt wat gaat er nu komen haha, bleek het gewoon een man van rond de 40 te zijn die Heel graag mijn ledlampje wilde. Heb hem uiteindelijk mijn lichtgevende armbandje gegeven en hoe gelukkig hij ermee was, mooiste wat ik ooit heb gezien! hele erge blunders zijn t allemaal niet, doe wel vaker rare dingen haha maarja toch wel van die momenten waar je om kan lachen.. lemonhazeee"
"Herbalisme zei: Natuurlijk niet m'n ergste drugsblunder maar toch wel gênant, ik ben er ook van overtuigd dat jullie dit ook nog hebben meegemaakt. Wanneer ik xtc/sos/... neemt dan ga ik soms té lief doen tegen bepaalde mensen en wanneer je dan 's ochtends wat ontnuchterd ben en je hoort/herinnert dan wat je gezegd hebt of je leest je berichten dan heb je echt zo'n gevoel van 'Wtf'. Greets, Herbalisme Klik om te vergroten... Haha Snapje, ik heb een keer een vriendin van me serieus 50 berichten gestuurd waarin ik elke keer hetzelfde zei; oh dit is zo geweldig.. Ik kan niet stoppen met dansen.. Ik hou zooooveel van je en van alles en iedereen haha. en elke keer weer erbij sorry dat ik het zo vaak zeg hoor maaaar t is zo leuk hahah!"
"haha leuk reportje, klinkt bekend. Nintendo was mijn laatste pilletje, nu bijna 3 maandjes geleden en het was het gekste nachtje wausen ooit. Tis alleen niet echt slim om het elke maand te doen, je kunt het beste 2/3 maanden ertussen houden! Ik moet zeggen dat ik me er ook niet altijd aan heb gehouden/houd, maar als je nu zo vaak (en veel) gebruikt heb je er later geen plezier meer van! lemonhaze"
"Ik had gister ook paarse lambo's 3/4 van op.. ik zag ipv zwarte pupillen, paarse pupillen bij iemand en af en toe van die vage paarse bolletjes. echt heel vaag, heb het ook nooit eerder gehad! wel hallucineren, maar niet dat et opeens een andere kleur lijkt te zijn enzo. Waren jouw pupillen groot of niet? Mijne bleven namelijk super klein terwijl ik wel gewoon echt hard ging, geen idee hoe dat kwam ook..?!"