#1
Vooral als je je longen zat bent is't een goede optie, je gaat vanzelf wel bloed op spugen.
Bal0n zei:En wat hebben benzo's en MDMA gemeen? Je zou benzo's nioet kunnen roken, OMDAT je MDMA niet kan roken, dat slaat nergens op.
Ik weet overigens niet of je benzo's kan roken.
Bal0n zei:Waarom zu je syntethische drugs niet kunnen roken?
http://nl.wikipedia.org/wiki/ValiumValium
Diazepam wordt wel eens door jongeren misbruikt als genotsmiddel. Voor een versterking van het effect worden de pillen niet gegeten, maar verpulverd, in een pijp gestopt en gerookt. Het effect, maar ook de bijwerkingen zijn dan veel sterker. Met name geheugenverlies is vaak gesignaleerd.
http://nl.wikipedia.org/wiki/RohypnolRohypnol
Het middel werd oraal gebruikt, maar verpulverde tabletten werden soms ook wel eens gerookt, zoals ook wel eens bij valium gebeurt.
supahgrass zei:hoe gevaarlijk is dit nu?
ik drink regelmatig wel een pint of 3 icm met 1 a 2mg xanax, dit vind ik best relaxt.
maar is het niet algemeen bekend dat benzo's + alcohol een vaak gebruikt middel is om zelfmoord te plegen? (dat wil ik dus net niet)
maar ik veronderstel dat dit maar gebeurt bij excessief gebruik?
liters drank en strips benzo's?
wie weet meer?
grtz
ps ik lees op wikipedia dat benzo's soms verpulverd worden en in een pijp gerookt worden, is dit geen onwaarheid? xtc kan je toch ook niet pletten en roken?
Klopt, bij benzo's heb je zware blackouts, je moet sneller kosten naargelang hoeveel pillen je hebt geslikt. Maar van dat beven de volgende dag enzo heb ik nog nooit iets gemerkt, en heb al een aantal keren ong 4lieter bier naarbinnengespeeld op een strip xanax, niks aan het handje![]()
Toch niet doen zou ik zeggen, mijn tolerantie is namelijk heel hoog.

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."