#1
Miss j,
Jij vertelde over vsm middel van apotheek om vanaf te komen? Welk middel is dat?
Jij vertelde over vsm middel van apotheek om vanaf te komen? Welk middel is dat?
Maagpijn is wat anders dan pijn in je darmen.cropp zei:2 liter water drinken, 3 keer diaree uitschijten, probleem opgelost
Waar haal jij die wijsheid vandaan dat in melk melkzuur zit?Berbatov zei:In melk zit melkzuur dus als je last hebt van maagzuur raad ik het je af.
Ik zou van die anti maagzuur base neutraal maak tabletjes kopen die je altijd in de reclame ziet.
Tegen keelpijn hebben ze vast ook wel iets bij de drogist of apotheek.
Nasica zei:Lekker uitzieken, klinkt als een griepje / te weinig slaap ^^
kop thee met beschuitje doet wonderen.
Denk persoonlijk niet dat het van de XTC komt.
Billiebil zei:ik wist wel dat ik tijdens mijn trip niks moest eten omdat mijn maag dat niet aan kon.

lsdlicious zei:Billiebil zei:ik wist wel dat ik tijdens mijn trip niks moest eten omdat mijn maag dat niet aan kon.
kun jij eten als je xtc op hebt?!? of lees ik dat nu verkeerd![]()
grtzz![]()
25tolife zei:Fruit ging er wel in meestal bij mij vroeger heerlijk, maar dat was ook het enige voor mij![]()
Sjohny zei:ben van 't weekend behoorlijk uit geweest voor mijn doen
denk zo'n 3 pillen
onderhand zijn we al 4 dagen verder en ik sterf nog steeds van de pijn in m'n maag
slikken doet pijn in me keel, en als ik een broodje eet lijkt het wel alsof je een groot brok ruw ijzer naar binnen slikt.
Dit heb ik nog nooit meegemaakt met Xtc.
En ik ben veel harder gegaan maar meer dan brandend maagzuur de volgende dag heb ik nooit gehad.
Iemand anders wel is zo last van ze maag gehad ?
nog tips afgezien van melk en rennie ?
Miss J zei:Na mijn laatste keer xtc heb ik ook een week last van mijn maag gehad en vooral ook heel misselijk. Ik weet niet of het van de xtc kwam maar ik heb middeltje van (volgens mij) vsm gehaald bij de drogist, het was direct over! Als je wilt kan ik wel even checken hoe het precies heet.
SmartieAndMe zei:XTC kan je maagwand iriteren of zelfs beschadigen. Komt niet heel vaak voor maar ik zou met zulke klachten toch even de huisarts bezoeken. Heb wel verhalen gehoord waar XTC is blijven kleven aan de maagwand en een gat heeft veroorzaakt.
Wil je niet bangmaken, maar wel even wijzen op de mogelijke risico's van hiermee rond te blijven lopen...
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."