Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsExtreem lang maagpijn na Xtc

Extreem lang maagpijn na Xtc

18 antwoorden
26 weergaven
18-5-2026
L
LampenkapLid
01-01-2024, 00:00
#1
Miss j,
Jij vertelde over vsm middel van apotheek om vanaf te komen? Welk middel is dat?
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Wat ook nog scheelt als je het wilt voorkomen is je pil vermalen tot poeder en in een capsule doen. Hij wordt dan netjes verdeeld in je maag en de impact is kleiner
S
SjohnyLid
01-01-2024, 00:00
#3
ben van 't weekend behoorlijk uit geweest voor mijn doen
denk zo'n 3 pillen
onderhand zijn we al 4 dagen verder en ik sterf nog steeds van de pijn in m'n maag
slikken doet pijn in me keel, en als ik een broodje eet lijkt het wel alsof je een groot brok ruw ijzer naar binnen slikt.
Dit heb ik nog nooit meegemaakt met Xtc.
En ik ben veel harder gegaan maar meer dan brandend maagzuur de volgende dag heb ik nooit gehad.
Iemand anders wel is zo last van ze maag gehad ?
nog tips afgezien van melk en rennie ?
N
NasicaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Lekker uitzieken, klinkt als een griepje / te weinig slaap ^^
kop thee met beschuitje doet wonderen.

Denk persoonlijk niet dat het van de XTC komt.
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#5
2 liter water drinken, 3 keer diaree uitschijten, probleem opgelost
R
RondjeslopenLid
01-01-2024, 00:00
#6
Pijn in je keel, heb je erop gekauwd of heb je ook nog wat coke naar binnen gewerkt.
k
kiekertLid
01-01-2024, 00:00
#7
cropp zei:
2 liter water drinken, 3 keer diaree uitschijten, probleem opgelost
Klik om te vergroten...
Maagpijn is wat anders dan pijn in je darmen.
B
BerbatovLid
01-01-2024, 00:00
#8
In melk zit melkzuur dus als je last hebt van maagzuur raad ik het je af.
Ik zou van die anti maagzuur base neutraal maak tabletjes kopen die je altijd in de reclame ziet.
Tegen keelpijn hebben ze vast ook wel iets bij de drogist of apotheek.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Berbatov zei:
In melk zit melkzuur dus als je last hebt van maagzuur raad ik het je af.
Ik zou van die anti maagzuur base neutraal maak tabletjes kopen die je altijd in de reclame ziet.
Tegen keelpijn hebben ze vast ook wel iets bij de drogist of apotheek.
Klik om te vergroten...
Waar haal jij die wijsheid vandaan dat in melk melkzuur zit?

Melk maakt je maag basisch wat dus goed kan helpen bij overtollig maagzuur. Rennie's helpen ook maar lossen niet de pijn in je maag op. Even een bezoekje aan je huisarts kan geen kwaad want aanhoudende pijn in je maag kan duiden op een maagzweer of irritatie anderzijds.
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#10
Nasica zei:
Lekker uitzieken, klinkt als een griepje / te weinig slaap ^^
kop thee met beschuitje doet wonderen.

Denk persoonlijk niet dat het van de XTC komt.
Klik om te vergroten...

Je bent minder vatbaar voor een griepje als je geen xtc gebruikt/gebruikt hebt :wink:

Verder idd gewoon lekker uitzieken. Volproppen met tabletjes enshit komt je maag nou ook niet heel erg tengoede als je er al last van hebt. Gezond doen en uitzieken..
M
Miss JLid
01-01-2024, 00:00
#11
Na mijn laatste keer xtc heb ik ook een week last van mijn maag gehad en vooral ook heel misselijk. Ik weet niet of het van de xtc kwam maar ik heb middeltje van (volgens mij) vsm gehaald bij de drogist, het was direct over! Als je wilt kan ik wel even checken hoe het precies heet.
B
BilliebilLid
01-01-2024, 00:00
#12
Hello hello,

Afgelopen zondag heb ik weer is xtc gebruikt. Ik had voor het eerst 2 pillen geslikt i.p.v. 1 pil.
Ik moet zeggen ik was vooraf behoorlijk moe en lichtelijk verkouden omdat ik ontzettend veel gewerkt had en weinig geslapen. Dus waarschijnlijk niet de beste omstandigheden om xtc te gaan gebruiken. Maar goed verder in gaand op het onderwerp. Maandag middag na het eten van een banaan kreeg ik lichte maagpijn. Gedurende de avond werd dit alleen maar erger. 's nachts heb ik geen oog dicht gedaan door de ontzettende pijn. Ook heb ik 1 keer overgegeven. De volgende dag (dinsdag) was de maagpijn een stuk minder wel had ik meer last van mijn darmen. Ook had ik op maandag last van hoofdpijn. Ik heb nog nooit zulke heftige bijwerkingen gehad, ik wist wel dat ik tijdens mijn trip niks moest eten omdat mijn maag dat niet aan kon. Maar dat ik de dagen ernaar zo'n last zou hebben had ik niet verwacht. Ik heb die dagen veel yoghurt gegeten en jus 'd orange gedronken. En heel veel uitgerust. Woensdag was ik er zo goed als vanaf. Alleen lichte misselijkheid als ik iets te veel at. Ik schrok erg van deze bijwerkingen omdat ik er nog nooit te maken mee gehad. Wel heb ik van mijzelf een zwakke maag dus dat zal er wel invloed op gehad hebben. Voor de 'bijwerking' slachtoffers neem rust, eet alleen maar zuivel producten, drink vitamine c producten. Dat hielp tevens bij mij, goodluck :wink:
l
lsdliciousLid
01-01-2024, 00:00
#13
Billiebil zei:
ik wist wel dat ik tijdens mijn trip niks moest eten omdat mijn maag dat niet aan kon.
Klik om te vergroten...

kun jij eten als je xtc op hebt?!? of lees ik dat nu verkeerd :grin:

grtzz :wave:
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#14
lsdlicious zei:
Billiebil zei:
ik wist wel dat ik tijdens mijn trip niks moest eten omdat mijn maag dat niet aan kon.
Klik om te vergroten...

kun jij eten als je xtc op hebt?!? of lees ik dat nu verkeerd :grin:

grtzz :wave:
Klik om te vergroten...

Fruit ging er wel in meestal bij mij vroeger heerlijk, maar dat was ook het enige voor mij :wink:
@Sjohnie:

Neem aan dat het over is/naar huisarts gegaan. Zoniet ga snel als je nog STREEDS last ervan hebt!
Peace!
l
lsdliciousLid
01-01-2024, 00:00
#15
25tolife zei:
Fruit ging er wel in meestal bij mij vroeger heerlijk, maar dat was ook het enige voor mij :wink:
Klik om te vergroten...

ow neen bij mij niets. dat lijkt zo een beetje dwang neurose bij mij dat als ik nog maar iemand zie eten voel ik me al alsof :kots:
behalve een kauwgompje dat is hemels :hearteyes:

grtzz
F
FlinkeKaterLid
01-01-2024, 00:00
#16
Sjohny zei:
ben van 't weekend behoorlijk uit geweest voor mijn doen
denk zo'n 3 pillen
onderhand zijn we al 4 dagen verder en ik sterf nog steeds van de pijn in m'n maag
slikken doet pijn in me keel, en als ik een broodje eet lijkt het wel alsof je een groot brok ruw ijzer naar binnen slikt.
Dit heb ik nog nooit meegemaakt met Xtc.
En ik ben veel harder gegaan maar meer dan brandend maagzuur de volgende dag heb ik nooit gehad.
Iemand anders wel is zo last van ze maag gehad ?
nog tips afgezien van melk en rennie ?
Klik om te vergroten...

Je keel komt denk ik door het velen roken ?
L
LampenkapLid
01-01-2024, 00:00
#17
Miss J zei:
Na mijn laatste keer xtc heb ik ook een week last van mijn maag gehad en vooral ook heel misselijk. Ik weet niet of het van de xtc kwam maar ik heb middeltje van (volgens mij) vsm gehaald bij de drogist, het was direct over! Als je wilt kan ik wel even checken hoe het precies heet.
Klik om te vergroten...

Miss j,
Jij vertelde over vsm middel van apotheek om vanaf te komen? Welk middel is dat?
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#18
XTC kan je maagwand iriteren of zelfs beschadigen. Komt niet heel vaak voor maar ik zou met zulke klachten toch even de huisarts bezoeken. Heb wel verhalen gehoord waar XTC is blijven kleven aan de maagwand en een gat heeft veroorzaakt.

Wil je niet bangmaken, maar wel even wijzen op de mogelijke risico's van hiermee rond te blijven lopen...
r
raa89Lid
01-01-2024, 00:00
#19
SmartieAndMe zei:
XTC kan je maagwand iriteren of zelfs beschadigen. Komt niet heel vaak voor maar ik zou met zulke klachten toch even de huisarts bezoeken. Heb wel verhalen gehoord waar XTC is blijven kleven aan de maagwand en een gat heeft veroorzaakt.

Wil je niet bangmaken, maar wel even wijzen op de mogelijke risico's van hiermee rond te blijven lopen...
Klik om te vergroten...

Als je voor bovenstaande bang bent kun je tegenwoordig heel simpel bij de apotheek omeprazol halen... dit zijn maagbeschermers... mocht je snel last hebben van misselijkheid bij t trippen(sommige mensen moeten standaart na de eerste nekken, sommige later en sommige blijven zo'n euige gevoel houden in hun buik)
Dan werkt domperidon 10mg ( ook te koop bij apotheek)
Is middel tegen misselijkheid.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."