Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoi Deurdeur, het verschilt erg per persoon wanneer het teveel is of niet. Zo ken ik mensen die pillen van 180 mg of meer slikken, en mensen die vaak niet meer dan 100 mg moeten nemen. Voor mij persoonlijk is rond de 100 mg meer dan zat. Ik weeg ong. 60 kilogram. Vaak is zelfs een halve pil van ongeveer 60 mg al genoeg om een zeer sterke euforie te krijgen. Dus het verschilt erg per persoon. Er zijn ook mensen die minder dan mij wegen en meer moeten slikken om hetzelfde effect te krijgen. Ondanks dat ze vrijwel nooit gebruiken. Elk persoon heeft een ander metobolisme waardoor de uitwerking sterk verschilt. Mijn persoonlijk advies is dan ook begin rustig en neem niet teveel in 1 keer. Als je na je pillen genoeg vitamines en tryptofaan binnen krijg is de kans op hersenschade zeer beperkt. Mits je enkele maanden wacht met de volgende pil."
"Afgelopen vrijdag ging ik met een vriendin trippen op mdma. Voor haar was het de eerste keer voor mij was het de 5e keer. Ik had van een betrouwbare bron gele vraagtekens geregeld waar verder geen speed bij zat. het was trouwens 140 mg mdma. Om half 12 namen we beide een halfje in. Rond 12 uur ongeveer begon ik te inwerking te voelen maar het was veel vreemder dan normaal. Normaal word ik ongeveer 5 minuten duizelig en lichtelijk misselijk voordat de euforie inwerkt. Maar bij deze pil kwam er geen keiharde euforie maar gewoon lichte chillheid. Dus ik dacht dit is een hele zwakke pil want ik ging er vanuit dat ze volledig clean waren omdat ze getest waren door een vriend. Dus ik neem het tweede halfje in. Alleen waar ik niet op gerekent had is dat de pil steeds sterker werd maar niet psychisch. Ik kreeg geen hevige euforie maar wel van die gloedgolven door mijn hele lichaam. Normaal heb ik dat lichtelijk waardoor ik het altijd fijn vind om over mijn armen en benen te wrijven. Maar nu werd het wel heel erg heftig ik kreeg ook een onrustig gevoel. Ik voelde me eigenlijk helemaal niet echt chill maar had juist zoiets kan dit niet ophouden. Op een gegeven moment werd ik ook misselijk en wilde ik heel graag mijn kamer uit. mijn vriendin had maar een halfje genomen en had ook gloedgolven maar niet in extreme mate. Maar ook zij had geen euforie wat toch wel heel erg vreemd is voor cleane pillen. Na ongeveer twee uur gingen we naar het huis van een paar vrienden toe en daar aangekomen kreeg ik lichtelijk last van misselijkheid. Verder kon ik trouwens de hele tijd gewoon plassen en had ik zelfs een licht laxerend effect. Wat ik mij afvraag zijn er nog meer mensen die dit gevoel hebben gehad? Want ik begin me sterk af te vragen of het nou echt wel cleane pillen waren. Normaal zou ik echt een ongelofelijke euforie hebben op 140 mg meestal neem ik niet meer dan 100 mg. Dus het blijft een beetje een mysterie voor mij."
"Ik vergat even te melden dat ik ook constant een heel loom gevoel had. Lopen was heel zwaar ik kon eigenlijk alleen maar op de bank liggen. Praten was ook heel vermoeiend terwijl ik normaal altijd heel spraakzaam wordt van mdma."
"Hoi Smartie and me, bedankt voor de reactie. De laatste keer dat ik gebruikt had was meer dan 6 maanden geleden dus daar kan het niet aan liggen. Daarnaast weet ik ook dat er geen speed in zat omdat ik letterlijk ziek wordt van speed (heel veel zweten en flauwvallen etc). Ik was gewoon erg verbaasd omdat ik geen euforie kreeg terwijl ik normaal altijd een hele heftige euforie kreeg. Maar ik heb een beetje research gedaan en blijkbaar waren het safrol mdma pillen die heel geleidelijk aan inwerken waar ik niet op voorbereid was. Waarschijnlijk had ik gewoon te veel mdma op voor mijn lichaam. Ik was gewoon erg benieuwd of er misschien meerdere mensen deze effecten wel is hebben gehad omdat ik het een vrij aparte beleving vond. Vooral omdat ik verder helemaal niet zweette etc. Maar goed nu heb ik dat eigenlijk nooit echt van mdma. Toch ga ik ze nog even laten testen omdat ik toch wel heel erg nieuwsgierig ben. Een voordeel de volgende dagen heb ik geen enkel effect van een dip of vermoeidheid gevoeld dus voor mij betekent dat toch wel schone pillen, omdat ik alleen na-effecten krijg van xtc."
"Ik was trouwens niet opgefokt maar juist heel erg moe/slapjes, dat heb ik zoiezo altijd van mdma als ik nou op een feest ben of niet. Ik vond het gewoon zo vreemd dat ik geen euforie had. Ik had trouwens het tweede halfje ingenomen na een uur toen ik de inslag al had gehad. De inslag was heel erg mild en de chillheid was ook heel erg mild waardoor ik aanvankelijk dacht dat het hele lichte pillen was. beetje een miscalculatie . Van speed krijg ik tevens ook nooit veel energie of opgefoktheid, het werkt zelfs mijn euforie tegen."
"ik zou het niet doen, als hij mdma wilt gebruiken moet hij die dag geen concerta nemen en het liefst enkele dagen daarna ook niet. Zelf heb ik ritalin voor mijn add. Als ik mdma ga doen slik ik het liefst enkele dagen van te voren niks, en enkele dagen erna ook niks. Verder ga ik trouwens super hard op mdma ik heb maar heel weinig nodig. Ik word er alleen wel super mellow van krijg geen energie zoals mijn vrienden om te dansen."
"heej sarah, vroeger kon in harstikke goed tegen spacecake tot dat ik ook een paniek aanval kreeg. Dat kwam omdat de omgeving voor mij heel vijandig overkwam. Voor mijn gevoel zat mijn toenmalige vriend me heel erg te bedreigen. Voor mijn gevoel is dit trouwens nog steeds gebeurt. Mijn hart begon razendsnel te kloppen, mijn benen werden helemaal zwak en ik kon absoluut niet meer helder nadenken. Het enige wat ik dacht was dat hij me wat aan zou doen. Ik ben toen ook snel naar mijn kamer gegaan en viel meteen soort van weg. Het was zeer beangstigend. Sindsdien kan ik ook niet meer trippen op spacecake. Elke keer kreeg ik weer een ongelofelijk angstig gevoel en ik werd paranoide. Ik heb dan ook besloten om geen spacecake te doen. Daarnaast rook ik ook geen wiet meer alleen nog hasj. Ik blow alleen nog in een rustige omgeving. Truffels heb ik ook afgezworen omdat het mij verstandiger leek eerst over deze paranoia heen te komen. Mijn tip is dan ook gebruik het even niet meer want anders blijf je in een vicieuze cirkel hangen. Als je voor je gevoel daar over heen bent gekomen dan zou ik het pas weer gaan proberen en alleen in een rustige vertrouwde omgeving."
"Hello hello, Afgelopen zondag heb ik weer is xtc gebruikt. Ik had voor het eerst 2 pillen geslikt i.p.v. 1 pil. Ik moet zeggen ik was vooraf behoorlijk moe en lichtelijk verkouden omdat ik ontzettend veel gewerkt had en weinig geslapen. Dus waarschijnlijk niet de beste omstandigheden om xtc te gaan gebruiken. Maar goed verder in gaand op het onderwerp. Maandag middag na het eten van een banaan kreeg ik lichte maagpijn. Gedurende de avond werd dit alleen maar erger. 's nachts heb ik geen oog dicht gedaan door de ontzettende pijn. Ook heb ik 1 keer overgegeven. De volgende dag (dinsdag) was de maagpijn een stuk minder wel had ik meer last van mijn darmen. Ook had ik op maandag last van hoofdpijn. Ik heb nog nooit zulke heftige bijwerkingen gehad, ik wist wel dat ik tijdens mijn trip niks moest eten omdat mijn maag dat niet aan kon. Maar dat ik de dagen ernaar zo'n last zou hebben had ik niet verwacht. Ik heb die dagen veel yoghurt gegeten en jus 'd orange gedronken. En heel veel uitgerust. Woensdag was ik er zo goed als vanaf. Alleen lichte misselijkheid als ik iets te veel at. Ik schrok erg van deze bijwerkingen omdat ik er nog nooit te maken mee gehad. Wel heb ik van mijzelf een zwakke maag dus dat zal er wel invloed op gehad hebben. Voor de 'bijwerking' slachtoffers neem rust, eet alleen maar zuivel producten, drink vitamine c producten. Dat hielp tevens bij mij, goodluck"