#1
Is er iemand onder jullie XTC-gebruikers die ook last hebben van de volgende symptomen (ik heb er al enige maanden dagelijks last van):
- krop in de keel
- stresserig gevoel (ook als je helemaal niet gestresst bent)
- moeite met normaal ademhalen
- druk op de borst
Misschien voor de duidelijkheid: ik heb het dus niet over als ik net een pil heb geslikt (dan voel ik me altijd prima
-> ik heb last van genoemde symptomen op gewone doordeweekse dagen, alle dagen eigenlijk, al een maand of 6. En ik vraag me af of die kunnen komen (als lichamelijke consequenties) van structureel (zij het niet zo intensief) XTC-gebruik.
Ik heb een aantal tetst laten doen (o.a. EEG, ECG, keel check), maar daar kwam weinig uit. Heeft iemand een idee of bovenstaande symptomen te maken kunnen hebben met XTC-gebruik (ik gebruik sinds een jaar of 5 gemiddeld eens per maand 1 a 1,5 pil)?
Roel
- krop in de keel
- stresserig gevoel (ook als je helemaal niet gestresst bent)
- moeite met normaal ademhalen
- druk op de borst
Misschien voor de duidelijkheid: ik heb het dus niet over als ik net een pil heb geslikt (dan voel ik me altijd prima
Ik heb een aantal tetst laten doen (o.a. EEG, ECG, keel check), maar daar kwam weinig uit. Heeft iemand een idee of bovenstaande symptomen te maken kunnen hebben met XTC-gebruik (ik gebruik sinds een jaar of 5 gemiddeld eens per maand 1 a 1,5 pil)?
Roel
