#1
Joopiejo zei:Dat niet meer kunnen dansen/zware benen komt vaak als je startdosis te hoog is.
Als je een lagere startdosis pakt, heb je er minder kans op. Maar dan heb je vaak ook een minder effect, minder sterke buzz.
Als je en een goeie buzz wil en dansen, kun je (werkt voor mij) eerst een lage startdosis pakken (0,75 Ã 1,0 x lichaamsgewicht) en dan na een uurtje ofzo als tie aardig is ingekickt dan nog een keer 0,5 Ã 0,75 x lichaamsgewicht pakken. Belangrijk is wel om te blijven dansen. Gaan zitten is vaak funest.
Wel een beetje zinnig houden met doseren, te veel pakken geen fijn effect o.a. zware benen, maar ook verwardheid, nervositeit, verminderde motoriek en misselijkheid e.d.
![]()
Dankjewel voor je reactie! Ga dit zeker doen de volgende keer.
Hoelang van te voren eet jij meestal want ik eet bijna nooit en heb het gevoel dat de inslag dan meestal veel harder is.
Alvast bedankt!
