Nee pandan, het is inderdaad niet meer heel speciaal, maar toch blijft elke keer anders en een goede ervaring. WIl je het echt als iets speciaals houden zou ik er idd meer tijd tussen laten.

SmartieAndMe zei:Meer nemen haalt het effect niet terug maar veranderd het effect, zoals de meesten wel weten (FlinkeKater blijkbaar niet).
Jawel maar je gaat nog steeds hard , het lover gevoel wel minder ja..
Dat denk ik wel dat je weer helemaal het wauw gevoel krijgt hoor.xastur zei:Het gevoel van de eerste keer zal nooit meer terugkomen en dat is erg jammer maar ik denk omdat ik nu 7 jaar of langer gestopt ben dat als ik weer zou beginnen het effect waarschijnlijk weer zou aanvoelen als de eerste keer toch. Maar het beste om te pakken is om de maand liefst zelfs nog langer. Maar ik ken mijzelf als ik ze in huis heb moeten ze op. Daarom beter om niks te halen ook ivm huwelijk.
FlinkeKater zei:Jawel maar je gaat nog steeds hard , het lover gevoel wel minder ja..
ZERO- zei:Vind ik niet hoor! Het overweldigende en onverwachte is inderdaad weg, maar toen ik laatst voor de verandering een keertje mdma had gedaan (met pauze van maar 6 weken) was ik als een mongooltje zo verliefd op alles en iedereen. :')Pandan zei:Maar het ultieme verliefde gevoel van de eerste keer heb je waarschijnlijk niet meer. Dit komt omdat je weet wat je ervan moet verwachten.
Poppedeintje!! zei:Geen ervaring hiero, maar heb er een vraag over?
Zegmaar als je van een bepaald persoon weet dat hij in "real life " veel van je houd en gek op je is. (Maar dat niet altijd toegeeft) Kan dan als we samen spacen zijn liefdes verklaring wat je hebt als je spaced , serieus zijn? Zegmaar dat het echte gevoel alleen maar bevestigd of versterkt wordt of moet ik het niet serieus nemen??
Alvast bedankt !![]()
Kan dan als we samen spacen zijn liefdes verklaring wat je hebt als je spaced , serieus zijn?
green haze2 zei:Het is inderdaad het beste voor je gezondheid om er een aantal maanden tussen te laten, maar om dit verliefde gevoel te krijgen is dit niet perse noodzakelijk. Ik raad je aan om het wel te doen zodat het bijzonder blijft, maar bij 1x per maand gebruiken zal het effect niet verminderen ( weet ik uit eigen ervaring)
FlinkeKater zei:Gewoon meer pillen vreten![]()
Vind ik niet hoor! Het overweldigende en onverwachte is inderdaad weg, maar toen ik laatst voor de verandering een keertje mdma had gedaan (met pauze van maar 6 weken) was ik als een mongooltje zo verliefd op alles en iedereen. :')Pandan zei:Maar het ultieme verliefde gevoel van de eerste keer heb je waarschijnlijk niet meer. Dit komt omdat je weet wat je ervan moet verwachten.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."