Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVerliefd gevoel bij xtc

Verliefd gevoel bij xtc

24 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
L
LoveQualityLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb ook een meisje leren kennen onder invloed van XTC.
Op dat moment was ik zo gek van haar, maar ik had toen al een vriendin dus heb me ingehouden en ben niet over de schreef gegaan.
Natuurlijk haar nummer gekregen en we bleven maar smsen, na het feest.
Dagen erna enorme kater maar men liefdes gevoelens bleven wel.
Zo erg zelfs dat ik nog nooit zo verliefd was geweest en mijn relatie van 4 jaar heb laten vallen voor dat ene meisje.
Nu zijn we een half jaar verder zijn we nog steeds samen en gelukkig :hearteyes:

Maar als die bepaalde persoon gek van jou is, dan zal dat door mdma nog versterkt worden op dat moment en misschien geeft ie het dan eindelijk toe. En eens je je liefde hebt verklaart.. dan.. vul je zelf maar in he :grin:
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik realiseer me onder invloed altijd wel dat ik echt superveel van de mensen waar ik normaal gesproken al van hou. Dus in dat opzicht lijkt het logisch. Aan de andere kant had ik eens mdma gebruikt met een jongen die ik erg leuk vind en begon ik opeens te denken, wacht, ben ik nou echt verliefd op hem of voel ik me nou gewoon zo van de mdma? Oh wacht, ja, komt toch wel door de mdma. Dat kon ik me toen dus nog wel bedenken, alhoewel ik er even bewust stil bij moest gaan staan :P
r
r0mmelp0tLid
01-01-2024, 00:00
#3
green haze2 zei:
Het is inderdaad het beste voor je gezondheid om er een aantal maanden tussen te laten, maar om dit verliefde gevoel te krijgen is dit niet perse noodzakelijk. Ik raad je aan om het wel te doen zodat het bijzonder blijft, maar bij 1x per maand gebruiken zal het effect niet verminderen ( weet ik uit eigen ervaring)
Klik om te vergroten...

als je 1x in de maand gebruikt word het echt saai en krijg je zeker dat love effect niet meer. kan zijn dat jou serotonine voorraad sneller aangevuld word maar bij mij is 6 weken nog te kort voor het love gevoel
r
r0mmelp0tLid
01-01-2024, 00:00
#4
FlinkeKater zei:
Gewoon meer pillen vreten :mrgreen:
Klik om te vergroten...

daar word je alleen maar kneiters vaag van. beste bij XTC is zo weinig mogelijk te nemen. houd het veel leuker
M
MacFuckLid
01-01-2024, 00:00
#5
hahaha @LoveQuality

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."