#1
Uit ervaring weet ik wel dat Sint-Janskruid goed is voor dergelijke mentale problemen, het probleem is dan weer dat er zo weinig informatie te vinden is aangaande het combineren met drugs. Ik heb stomweg nooit extra vitamines bijgenomen na xtc gebruik wat ook wel medeoorzaak zal zijn geweest.jcutter123 zei:Dit herken ik wel een beetje. Al een kleine 2 maanden ben ik gestopt met alles en ik merk zeker wel dat de boel weer herstelt. Voor het slapen gaan neem ik b-vitamines, vitamines voor sporters en visolie. Ik eet gezond en ik sport veel. Dit kwam overigens na een tijd veel getript te hebben op paddo's en LSD. Ook heb ik ook een paar keer speed, xtc en coke genomen. Maja, ik ben super blij als alles weer normaal werkt, want drugs gebruiken doe ik voortaan alleen maar 1x in de 3 maanden en dan neem ik psychedelica.

jcutter123 zei:In het begin vond ik het ook niet erg. Hoe lang slik je die TROEP al? En afkicken gaat niet lukken heb ik wel gemerkt![]()
Toch moet ik zeggen dat het nog steeds hetzelfde relaxte gevoel geeft.
(het enige nadeel is dat ik er geen fuck door eet Embarassed )
Ik slik af en toe nog een pilletje. Sinds ik minder ben gaan slikken, merk ik dat de hele dag zonder zelfdiscipline zit en alles op zit te vreten/snuiven en te roken wat er te roken valt. Als ik ritalin neem dan verdwijnen die donkere wolken en denk ik bij mezelf: wtf ben ik nou weer mee bezig. Zo krijg ik weer veel discipline om mijn leven georderender te maken inplaats van zo chaotisch en hou ik me weer bezig literatuur, school, autotheorie, sport en sociale contacten. Zonder ritalin ben ik harstikke chaotisch, impulsief en disciplinloos. Kut ADHD!
Is ook mijn eerste post.Areyouexperienced? zei:Dag iedereen, ik lees hier al een tijdje rond en dit is dan ook m'n eerste post.
Al lange tijd geleden (9 jaar) is er ADD bij mij vastgesteld.
Ok, ik kreeg rilatine, punten stegen alsook mijn gedrag op school werd beter.
Vroeger stond ik er niet echt bij stil dat dit door de rilatine kwam, maar sinds ik in het middelbaar beland ben en ik een jaar geleden drie pillen geslikt heb (10mg) kwam het besef dus. Dit is zalig! Euforie, innerlijke blijheid. Ik kan er goed mee omgaan, maar gebruik het ook soms puur voor de fun. Maar ik heb het gevoel dat dit lang niet bij iedereen zo is. Ben ik dan zo een zeldzaam geval dat ik 4 uur lang vriendelijk en happy ben van rilatine? Tlaat me weleens aan MDMA denken moet ik zeggen.
Greetz
![]()
Is ook mijn eerste post. razz Ik vond dat rilatine meer te vergelijken valt met speed of sos. Maar verre van het euforische gevoel dat MDMA genereert.
I.p.v. een nieuwe topic hierover te starten, wou ik in deze topic hiervoor gebruiken. Weet er iemand hoe het zit met hersenschade bij Rilatine aangezien deze verwant is met amfetamines en daarvan toch over het algemeen wordt aangenomen dat deze schadelijk kunnen zijn.

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."