#1
Ik heb ook jaren anti-depressiva moeten nemen en in de lagere school ook een hele periode relatine moeten nemen.jcutter123 zei:At Shiru: Ik werd vanaf mijn 13de al volgestopt met anti depressivia, ritalin en risperdaal. Ik heb dit tot mijn 16de gesliktWat zouden evt. kenmerken van permanente hersensscade kunnen zijn als dit het geval is? Ik was destijds ook in 1x gestopt zonder aftebouwen..
Dat was de hell..
Nadat mijn vriendin het uitgemaakt had ben ik een hele periode mijn heil gaan zoeken bij xtc en alcohol. Ik veronderstel dat ik ergens mijn hersenen serieus beschadigt heb in die periode. Sinds ik daarmee gestopt ben, ben ik enorm vergeetachtig, kan moeilijk denken. Vocabulaire is minder, neerslachtig. Met momenten als ik bv. ergens mee bezig ben, komt het voor dat een seconde mijn hoofd leeg wordt waarna ik volledig vergeten ben wat ik aan het doen was. Ook denken is moeilijker, alles klinkt verder weg in mijn hoofd. Dus ik veronderstel dat dat wel enkele symptomen kunnen zijn. Misschien is het gewoon placebo, als je denkt dat je dom bent ga je ook dommer worden. Maar is iig frustrerend omdat ik graag nadenk.