#1
Dag iedereen, ik lees hier al een tijdje rond en dit is dan ook m'n eerste post.
Al lange tijd geleden (9 jaar) is er ADD bij mij vastgesteld.
Ok, ik kreeg rilatine, punten stegen alsook mijn gedrag op school werd beter.
Vroeger stond ik er niet echt bij stil dat dit door de rilatine kwam, maar sinds ik in het middelbaar beland ben en ik een jaar geleden drie pillen geslikt heb (10mg) kwam het besef dus. Dit is zalig! Euforie, innerlijke blijheid. Ik kan er goed mee omgaan, maar gebruik het ook soms puur voor de fun. Maar ik heb het gevoel dat dit lang niet bij iedereen zo is. Ben ik dan zo een zeldzaam geval dat ik 4 uur lang vriendelijk en happy ben van rilatine? Tlaat me weleens aan MDMA denken moet ik zeggen.
Greetz

Al lange tijd geleden (9 jaar) is er ADD bij mij vastgesteld.
Ok, ik kreeg rilatine, punten stegen alsook mijn gedrag op school werd beter.
Vroeger stond ik er niet echt bij stil dat dit door de rilatine kwam, maar sinds ik in het middelbaar beland ben en ik een jaar geleden drie pillen geslikt heb (10mg) kwam het besef dus. Dit is zalig! Euforie, innerlijke blijheid. Ik kan er goed mee omgaan, maar gebruik het ook soms puur voor de fun. Maar ik heb het gevoel dat dit lang niet bij iedereen zo is. Ben ik dan zo een zeldzaam geval dat ik 4 uur lang vriendelijk en happy ben van rilatine? Tlaat me weleens aan MDMA denken moet ik zeggen.
Greetz



Feit blijft dat die middelen, net als antidepressiva gewoon werken. Mensen willen nou eenmaal een snelle en bevredigende oplossing voor hun problemen, daar kunnen de psychiaters nix aan doen... 
maar alsje er beter van word is het natuurlijk nodig..