#1
Ik denk dat we hier off-topic gaan. Ik ben het compleet met jullie eens, alleen niet met de bewoording. Lets agree to disagree? ![:grin:]()
Fool zei:4 pillen op één avond is gewoon levensgevaarlijk! Hoe je het verdeeld maakt op zo'n niveau niet zo heel veel meer uit. Ook al je niet die avond overlijd breek je je hersenen behoorlijk af met dergelijke doseringen, helemaal áls je er maar 1-2 maand tussen laat!

Fool zei:Als er mensen van de brug af springen waarbij 90% hun benen breken en 10% dood gaat, dan is het toch levensgevaarlijk om van die brug af te springen?
Pandan zei:Onverstandig? Ja. Levensgevaarlijk? Nee.
SmartieAndMe zei:Geen verstandige opmerkingen. Als je 200mg ineens binnenkrijgt kun je daar gemakkelijk van oververhitten en sterven. Inderdaad, meestal zal het wel goed gaan maar er overlijden helaas meerdere mensen aan hoge doses. Je hoeft niet perse een pil van 200mg ineens te slikken, maar als je te snel achter elkaar doseert kan de hoeveelheid XTC in je bloed ook snel oplopen.
Pandan zei:In dit geval is het klaarblijkelijk niet levensgevaarlijk.
SmartieAndMe zei:Waar baseer je dat op?
En dit. In zijn geval, met zijn tolerantie is het niet levensgevaarlijk.Siemen23 zei:Mijn xtc gebruik is wisselvalig maar ik hou er altijd minstens een maand tussen, vaak 2, maar as ik dan wel weer eens van snoepjes geniet pak ik er al snel 4 op een avond dit zijn dan vaak hooggedosseerde zoals de bugattis vorige keer en ik moet zeggen buiten een zware kater erna heb ik op het moment zelf weinig last.
Fool zei:Als iets 3x goed gaat, betekend dat toch niet dat het altijd goed gaat? Nogmaals, levensgevaarlijk betekend niet dat je altijd dood gaat, maar dat er een kans op is. Als de omstandigheden namelijk net iets anders zijn is er dan wel een kans op.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."