Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsXtc -> gevaarlijk?

Xtc -> gevaarlijk?

25 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dat lijkt me misschien wel het beste, ja. :)
S
Siemen23Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Bedankt voor de reacties ga er nu nog een maand wachten ( dan is er anderhalve maand tussen) zn ga er max 2 meenemen,
Bedankt!
P
PandanLid
01-01-2024, 00:00
#3
Siemen23 zei:
Bedankt voor de reacties ga er nu nog een maand wachten ( dan is er anderhalve maand tussen) zn ga er max 2 meenemen,
Bedankt!
Klik om te vergroten...

Wacht er gewoon 2 maanden mee, het beste zelfs 3. Geef je lichaam de tijd om te rusten.
S
Siemen23Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Dag beste mede gebruikers

Er is de laatste tijd weer wat heisa over de nieuwe hooggedoseerde pillen en zijn slachtoffers,
ik hoor de laatste tijd vaker dat mensen sterven na het gebruiken van deze pillen en zoals waarschijnlijk vele van jullie ben ik een fan van de hooggedoseerde pillen.

Mijn xtc gebruik is wisselvalig maar ik hou er altijd minstens een maand tussen, vaak 2, maar as ik dan wel weer eens van snoepjes geniet pak ik er al snel 4 op een avond dit zijn dan vaak hooggedosseerde zoals de bugattis vorige keer en ik moet zeggen buiten een zware kater erna heb ik op het moment zelf weinig last.

Zou het kunnen aangezien ik altijd start met een vrij lage dosis maar wel veel bijpak ( wat natuurlijk niet zo goed is mrja) dat je op korte termijn meer risico loopt op bepaalde dingen zoals hartaanval enz als vooral je begindosis hoog is? Kan het zijn dat de slachtoffers op het nieuws vooral hoge begindosisen pakken en is dat dan gevaarlijk als vaker bijnemen?
P
PandanLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik denk dat we hier off-topic gaan. Ik ben het compleet met jullie eens, alleen niet met de bewoording. Lets agree to disagree? :grin:
S
Siemen23Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Dat moest 2 en halve maand zijn

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."