#1
SmartieAndMe zei:Ook met 4-FMP vind ik de tijd snel gaan. Ze zeggen altijd dat de tijd vliegt als je het leuk hebt en tsja, als je jezelf onder invloed brengt van wat dan ook, gebeurt dat altijd...
Ik heb wel meer een tijdsbesef bij 4-FA, in vergelijking met XTC. Maar de tijd gaat inderdaad snel, doe je weinig aan.
dat de tijd zo snel voorbij gaat, maar als ik dronken ben vliegt de tijd ook. Je komt om een uur of 12/1 de lokale kroeg in, en voor je het weet hoor je het afscheids liedje alweer.